Účetní obce
Méně než 2 týdny
Obec Ledce
Ledce 17
Vzdálenost od tebe uvidíš po zadání adresy ve výpisu nabídek.
Plat
od 26 310 Kč hrubého
Úvazek
Práce na plný úvazek
Datum nástupu
2. 1. 2026
Vzdělání
Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou
Zařazené
Ekonomika a podnikové finance, Účetní obce
O pozici
- komplexní vedení účetnictví obce
- komplexní vedení rozpočtu obce
- daňová agenda, vypracování a podávání daňového přiznání
- evidence obyvatel
- účtování pokladny
- fakturace
- evidence majetku, závazků a pohledávek obce
- příprava podkladů pro inventarizaci majetku
- příprava auditu, komunikace s auditory
- personalistika, zpracování podkladů pro mzdy
- zpracování statistických výkazů
- zajišťování platebního styku s bankou
- skartace a archivace účetních dokladů
- další administrativní práce na obecním úřadě
Místo výkonu práce:
- Obecní úřad Ledce
Podmínky:
- nástup 2. 1. 2026 nebo dle dohody
- pracovní poměr 30 hodin týdně
- pracovní poměr na dobu neurčitou se zkušební dobou 3 měsíce
- 9. platová třída (platový stupeň podle délky uznané praxe v souladu s nařízením vlády č. 341/2017 Sb., o platových poměrech zaměstnanců ve veřejných službách a správě; možnost postupného přiznání osobního příplatku dle zákona č. 262/2006 Sb., zákoník práce, ve znění pozdějších předpisů)
Požadavky:
- minimálně úplné středoškolské vzdělání s praxí 2 roky
- znalost podvojného účetnictví, účetnictví obcí
- dobrá znalost práce s PC (zejména Windows, MS Office, internet)
- znalost zákona o účetnictví, zákona o obcích a rozpočtových pravidlech územních celků,
znalost správního řádu
- organizační schopnosti, komunikativnost, samostatnost, schopnost jednat s lidmi, příjemné
vystupování, ochota dále se vzdělávat
Výhodou:
- řidičský průkaz skupiny B
Předpoklady uchazeče:
- státní občanství ČR nebo cizí státní občanství a trvalý pobyt v ČR
- věk minimálně 18 let
- způsobilost k právním úkonům
- bezúhonnost
Náležitosti písemné přihlášky:
- jméno, příjmení a titul uchazeče
- datum a místo narození
- státní příslušnost
- místo trvalého pobytu
- číslo občanského průkazu, popř. číslo dokladu o povolení k pobytu
- telefonní kontakt
- datum a podpis zájemce
Povinné přílohy k přihlášce:
- strukturovaný životopis s uvedením údajů o dosavadních zaměstnáních a s důrazem na odborné znalosti a dovednosti týkající se požadovaných činností
- originál nebo ověřená kopie výpisu z evidence Rejstříku trestů ne starší 3 měsíců
- ověřená kopie dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání
- souhlas se zpracováním osobních údajů dle zákona č. 101/2000 Sb.
Poskytnuté doklady a podklady pro výběrové řízení je nutno si osobně vyzvednout do deseti dnů po ukončení výběrového řízení. Po uplynutí této lhůty budou nevyzvednuté doklady a podklady skartovány.
V přihlášce uveďte i číslo telefonu a e-mailovou adresu, abychom Vás mohli aktuálně informovat o přesném datu a hodině výběrového řízení.
Přihlášku doručte v zalepené obálce označené „Výběrové řízení – ÚČETNÍ“ a s uvedením adresy uchazeče osobně nebo zašlete na adresu Obecní úřad Ledce, Ledce č. p. 17, 273 05 p. Smečno tak, aby byla doručena nejpozději v pátek 28. 11. 2025 do 12.00 hodin.
Vyhlašovatel si vyhrazuje právo toto vyhlášené výběrové řízení kdykoliv zrušit či nevybrat žádného z přihlášených uchazečů/uchazeček.
Odpověz na nabídku v mobilní aplikaci
Naskenuj kód
Na Práci za rohem máš největší šanci najít si práci blízko domova a přestat dojíždět. Vybírej z volných míst a brigád po celém Česku, třeba v lokalitách Praha, Brno, Ostrava, Plzeň, Liberec, Olomouc, České Budějovice, Hradec Králové, Ústí nad Labem, Pardubice, Zlín, Havířov, Kladno, Most, Opava a mnoha dalších.
Používáme cookies, viz Podmínky služby. A také chráníme tvoje osobní údaje, viz Zásady ochrany soukromí. Více o reklamě na portálech Alma Career a transparentnosti se můžete dočíst na naší Informační stránce. Zde je naše Technická specifikace.