banner

Zkus vyladěnou mobilní aplikaci

rating

Obchodní referent/referentka

Včerejší

ELKOP Technik s.r.o.

Skřivánčí 4769/38, Jablonec nad Nisou

Vzdálenost od tebe uvidíš po zadání adresy ve výpisu nabídek.


Plat

26 000 - 30 000 Kč hrubého

Úvazek

Práce na plný úvazek

Datum nástupu

17. 11. 2025

Vzdělání

Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou

Zařazené

Administrativa, Obchodní referent/referentka


O pozici

Hledáš práci, kde se propojí technické myšlení s obchodní komunikací? Staň se klíčovým článkem našeho obchodního týmu! V ELKOP Technik s.r.o. s více než 30letou tradicí ve výrobě elektrických topných těles hledáme asistenta/ku obchodního oddělení, který/á zajistí plynulý chod od přijetí objednávky až po její zpracování do výroby. Naše produkty najdete v různých průmyslových odvětvích, kde pomáhají udržovat správnou teplotu a hladký chod technologií.
Zakázková výroba je náš denní chleba a na každém řešení si dáváme záležet.

Co tě u nás čeká?
- Obchodní podpora a administrativa
- Příprava cenových nabídek pro zakázkovou výrobu na základě technické dokumentace
- Zpracování objednávek od zákazníků a jejich převod do výrobního systému
- Denně budeš úzce v kontaktu s našimi zákazníky (telefon, e-mail) – řešení dotazů, potvrzování objednávek, upřesňování specifikací.
- Vystavování faktur a zajišťování přepravy hotových výrobků.

Back office a nákup
- Zajištění nákupu materiálu pro zakázkovou výrobu – komunikace s dodavateli, sledování termínů
- Koordinace s výrobou – zabezpečení plynulého chodu od objednávky po expedici
- Administrativa obchodního oddělení a běžná kancelářská agenda

Spolupráce s vedením
- Úzká součinnost s ředitelkou společnosti
- Podpora při optimalizaci obchodních procesů

Co od tebe potřebujeme?
- Vzdělání a zkušenosti
- Středoškolské vzdělání s maturitou (ideálně ekonomického nebo technického směru)
- Zkušenosti z výrobní společnosti nebo praxe v obchodní administrativě, back office nebo podobné pozici vítána

Technické dovednosti
- Práce s MS Office (Excel, Outlook) na pokročilejší úrovni
- Orientace v technické dokumentaci (schopnost číst 2D výkresy) – výhodou
- Znalost ekonomického systému ES POHODA nebo obdobného ERP systému – velké plus - Komunikační a jazykové schopnosti
- Angličtina na úrovni A2/B1 – především pro psanou komunikaci (e-maily, dokumentace)

Osobnostní předpoklady
- Analytické myšlení a pečlivost při zpracování objednávek
- Samostatnost a schopnost organizace vlastní práce
- Proaktivní přístup k řešení úkolů

Co ti nabídneme? Pracovní podmínky • Zaměstnanecký poměr na plný úvazek • Nabízíme nástupní mzdu 26 000–30 000 Kč dle zkušeností s možností dalšího růstu po zkušební době
Benefity • Stravenkový paušál až 2 000 Kč měsíčně • Firemní telefon i pro soukromé účely • 3 dny sick days navíc • Příspěvek na výuku cizích jazyků (po zkušební době) • Roční prémie vyplácené na základě hospodářských výsledků společnosti • Firemní akce (letní grilovačka, vánoční večírek)

Na Práci za rohem máš největší šanci najít si práci blízko domova a přestat dojíždět. Vybírej z volných míst a brigád po celém Česku, třeba v lokalitách Praha, Brno, Ostrava, Plzeň, Liberec, Olomouc, České Budějovice, Hradec Králové, Ústí nad Labem, Pardubice, Zlín, Havířov, Kladno, Most, Opava a mnoha dalších.

Používáme cookies, viz Podmínky služby. A také chráníme tvoje osobní údaje, viz Zásady ochrany soukromí. Více o reklamě na portálech Alma Career a transparentnosti se můžete dočíst na naší Informační stránce. Zde je naše Technická specifikace.