administrativní pracovník/ce obce
Méně než 2 týdny
OBEC PŘÍLEPY
Přílepy 1
Vzdálenost od tebe uvidíš po zadání adresy ve výpisu nabídek.
Plat
od 29 120 Kč hrubého
Úvazek
Práce na plný úvazek
Datum nástupu
1. 1. 2026
Vzdělání
Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou
Vhodné pro
Osoby bez praxe
Zařazené
Administrativa, administrativní pracovník/ce obce
O pozici
- Náplň práce: komplexní vedení pokladní agendy a výběr místních poplatků, provoz agend Czech POINT a ověřování podpisů a listin, spolupráce při inventarizaci majetku a závazků, vedení evidence obyvatel a související administrativní činnosti, komplexní správa spisové služby a datové schránky, zajišťování informování veřejnosti a propagace obce prostřednictvím webových stránek a dalších informačních médií, plnění dalších úkolů v souladu s pokyny nadřízeného a potřebami obce, další administrativní práce a podílení se na akcích obce
- Požadavky: min. středoškolské vzdělání v oboru ekonomika, administrativa, veřejná správa nebo příbuzném oboru, velmi dobrá znalost PC (Windows, MS Office 365), organizační schopnost, komunikativnost, schopnost jednání s lidmi, příjemné vystupování, ochota
se dále vzdělávat, loajalita, zodpovědnost, samostatnost, flexibilita, předpoklady podle § 4 Zákona č. 312/2002 Sb.
- Výhodou: znalost informačního systému pro státní správu, samosprávu od společnosti KEO, znalost Zákona o obcích č. 128/2000 Sb., zákona č. 563/1991 Sb. o účetnictví a Zákona č.
250/2000 Sb. o rozpočtových pravidlech územních samosprávných celků výhodou, znalost účetnictví, práce s pokladními agendami a agendami občanů, řidičské oprávnění skupiny B – aktivní řidič, zkouška odborné způsobilosti pro úředníky
- Odpovědnosti: správné a včasné vedení agend, dodržování platných právních předpisů a interních směrnic, poskytování přesných a úplných informací občanům, zajištění bezpečnosti dokumentů a finančních prostředků, spolupráce s dalšími pracovníky obecního úřadu
- Nástup od 1. 1. 2026, pracovní poměr na dobu neurčitou, úvazek ve výši 1,0, po dohodě možný částečný home office, zkušební doba 3 měsíce, platová třída 8, dle nařízení vlády č. 341/2017 Sb., příloha 1, o platových poměrech zaměstnanců ve veřejných službách a správě, ve znění pozdějších předpisů
- Předpoklady uchazeče: státní občanství ČR, u cizích státních občanů trvalý pobyt v ČR, věk minimálně 18 let, způsobilost k právním úkonům, bezúhonnost
- Náležitosti písemné přihlášky: jméno, příjmení, titul uchazeče, datum a místo narození uchazeče, státní příslušnost, místo trvalého pobytu, emailový a telefonní kontakt, datum a podpis uchazeče
- Povinné přílohy k přihlášce:
• strukturovaný životopis s uvedením údajů o studiu a dosavadních zaměstnáních a o odborných
znalostech a dovednostech
• kopie dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání
Přihlášku doručte v obálce označené „Výběrové řízení – Administrativa“ osobně nebo zašlete na
adresu Obec Přílepy, Přílepy 1, 769 01 Holešov, tak aby byla doručena nejpozději do 26. 9. 2025 do 14:00.
Zadavatel si vyhrazuje právo výběrové řízení bez udání důvodů zrušit.
Odpověz na nabídku v mobilní aplikaci
Naskenuj kód
Na Práci za rohem máš největší šanci najít si práci blízko domova a přestat dojíždět. Vybírej z volných míst a brigád po celém Česku, třeba v lokalitách Praha, Brno, Ostrava, Plzeň, Liberec, Olomouc, České Budějovice, Hradec Králové, Ústí nad Labem, Pardubice, Zlín, Havířov, Kladno, Most, Opava a mnoha dalších.
Používáme cookies, viz Podmínky služby. A také chráníme tvoje osobní údaje, viz Zásady ochrany soukromí. Více o reklamě na portálech Alma Career a transparentnosti se můžete dočíst na naší Informační stránce. Zde je naše Technická specifikace.