Administrativní pracovník/ce (20-30 hodin týdně) - OZP
Méně než 2 týdny
Scenario s.r.o.
Pohraniční 1435/86, Ostrava-Moravská Ostrava
Vzdálenost od tebe uvidíš po zadání adresy ve výpisu nabídek.
Plat
12 200 - 20 000 Kč hrubého
Úvazek
Práce na zkrácený úvazek
Datum nástupu
Ihned
Vzdělání
Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou
Vhodné pro
OZP
Zařazené
Administrativa, Administrativní pracovník/ce (20-30 hodin týdně) - OZP
O pozici
Zaujala vás tato nabídka? Pošlete nám svůj životopis na ***.Těšíme se na vás! Tým Scenario. Společnost Scenario s.r.o. si vyhrazuje právo nekontaktovat uchazeče, kteří nesplní výše uvedené požadavky. Odpovědí na tento inzerát souhlasíte se zpracováním osobních údajů dle zákona č. 110/2019 Sb., a to až do odvolání písemnou formou.
Administrativní pracovník/pracovnice
(vhodné pro OZP | HPP - plný i zkrácený úvazek | Ostrava | nástup ihned / dohodou)
Společnost Scenario s.r.o. patří mezi přední hráče na trhu informačních technologií. Na trhu působíme již více než 10 let, máme přibližně 40 zaměstnanců a působíme po celé České republice. Právě teď hledáme nové kolegy/kolegyně, kteří nám pomohou udržet provoz firmy hladký, efektivní a s úsměvem.
Máte rádi, když věci dávají smysl a sedí na svém místě? Jste pečliví, zodpovědní a zvládnete si zorganizovat den? Do našeho týmu hledáme spolehlivého kolegu nebo kolegyni, který/á nám pomůže s administrativou a podpoří chod firmy napříč odděleními. Tato pozice je vhodná také pro osoby se zdravotním znevýhodněním (OZP). Nabízíme přizpůsobené prostředí a vstřícný přístup od prvního dne.
Co vás u nás čeká?
-Vyhledávání a evidence veřejných zakázek
-Ověřování kontaktů zákazníků a dodavatelů
-Vyplňování a zpracování formulářů a údajů v interních systémech
-Vedení běžné kancelářské agendy
-Podpora obchodního oddělení
-Spolupráce s dalšími kolegy napříč firmou
Koho hledáme?
-Máte status OZP (není podmínkou, ale výhodou)
-Umíte si poradit s počítačem (e-mail, internet, kancelářské programy)
-Jste pečliví, zodpovědní a samostatní
-Máte pozitivní přístup a chuť učit se nové věci
-Máte smysl pro pořádek a systém
Co vám nabízíme?
-Hlavní pracovní poměr - možnost plného i zkráceného úvazku podle vašich možností
-Přátelské a lidské prostředí, kde vám pomůžeme růst
-Práci od pondělí do pátku - víkendy a svátky volné
-Možnost Home Office
-Notebook a telefon i pro vaše soukromé potřeby
-Zaučení a podpora během celého adaptačního procesu
-Vzdělávání a možnost profesního růstu
-Firemní a týmové akce
-Kvalitní káva zdarma, dostupnost MHD i možnost pohodlného parkování
Proč právě k nám?
Protože vám dáme prostor být součástí týmu, kde se navzájem podporujeme. Hledáme někoho, koho administrativa baví, kdo se nebojí ozvat a přicházet s vlastními nápady. U nás najdete nejen stabilní práci, ale i smysluplnou roli.
Odpověz na nabídku v mobilní aplikaci
Naskenuj kód
Na Práci za rohem máš největší šanci najít si práci blízko domova a přestat dojíždět. Vybírej z volných míst a brigád po celém Česku, třeba v lokalitách Praha, Brno, Ostrava, Plzeň, Liberec, Olomouc, České Budějovice, Hradec Králové, Ústí nad Labem, Pardubice, Zlín, Havířov, Kladno, Most, Opava a mnoha dalších.
Používáme cookies, viz Podmínky služby. A také chráníme tvoje osobní údaje, viz Zásady ochrany soukromí. Více o reklamě na portálech Alma Career a transparentnosti se můžete dočíst na naší Informační stránce. Zde je naše Technická specifikace.