banner

Zkus vyladěnou mobilní aplikaci

rating

Hlavní Personalista, manager back office ředitelství

Dnešní

Školní jídelny Praha 10, příspěvková organizace

Žitomírská 642/30, Praha-Vršovice

Vzdálenost od tebe uvidíš po zadání adresy ve výpisu nabídek.


Plat

39 000 - 57 000 Kč hrubého

Úvazek

Práce na plný úvazek

Smlouva

Pracovní smlouva

Benefity

Bonusy/prémie, Mobilní telefon, Sleva na firemní výrobky/služby, Notebook, Příspěvek na penzijní/životní připojištění, Příspěvek na dopravu, Stravenky/příspěvek na stravování, Dovolená 5 týdnů, Vzdělávací kurzy, školení, Závodní stravování, Občerstvení na pracovišti, Příspěvek na sport/kulturu/volný čas, Příspěvek na vzdělání, Možnost občasné práce z domova, Firemní akce, 13. plat, Možnost delšího neplaceného volna, Vlastní organizace náplně práce, Vyhrazený čas na inovace, Příspěvek na pracovní oblečení

Vzdělání

Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou

Jazyky

Čeština (Výborná)

Zařazené

Administrativa, Personalistika a HR


O pozici

O nás:
zabezpečujeme již 20 let výrobu cca 10 tisíc obědů denně ( školní a závodní stravování) skrze 14 provozoven - školních jídelen. V našich řadách je téměř 130 zaměstnanců. Jsme respektovanou a oceňovanou organizací v oblasti školního stravování. Podporujeme kvalitu, kreativitu a inovace. Tvoříme také vlastní stravovací projekty pro stravování veřejnosti, seniorů, mateřské školy, sportovní akce, dietní stravování, věnujeme se kultuře stravování a stravovacího prostředí, respektujeme enviromentální politiku.

Věříme, že každý nápad má hodnotu a může přispět k našemu společnému úspěchu. Pokud jste připraveni čelit novým výzvám a přinášet nové nápady, jste ten pravý kandidát pro nás. Hledáme kolegu pro vedení oddělení lidských zdrojů a mzdové účtárny a současně management ředitelství celé organizace ( vedoucího kanceláře ředitelství) . Pozice: Hlavní Personalista, manager back office ředitelství

Jsme přesvědčeni, že ideální kandidát vedoucího kanceláře ředitelství je právě Hlavní personalista.

Adresa pracoviště: Žitomírská 642/30, Praha 10

Obecná náplň práce:
Zajištění plynulého chodu Personálního oddělení, personálních a mzdových procesů napříč celou organizací a současně dohled na back office tým a chod kanceláře.

Práci na této pozici vidíme jako vhodnou pro zkušeného Personalistu s dobrým povědomím o zpracováním platů ve veřejné správě ( tabulkové platy) a manažerskými dovednostmi, jehož zájmem je efektivní fungování personálních a mzdových procesů a vedení agend oblasti lidských zdrojů, kontrola a plánování, důslednost při zpracování a vedení agend oblasti lidských zdrojů a back office ředitelství a sledování a vyhodnocování výsledků práce.

Co od Vás očekáváme:
Kompletní zastřešení HR oddělení organizace včetně zajišťování řádného a důsledného vedení agend, plánování a kontrolu nad oblastí lidských zdrojů v organizaci, implementaci, tvorbu a inovace firemní kultury a zaměstnaneckých benefitů. Dohled nad zajištěním chodu back office týmu ředitelství organizace.

- znalost SW Vema

-znalost zpracování platů ve veřejné správě

- vedení a řízení oddělení HR, administrativa, správa dokumentů a vedení agend

- samostatné plnění operativních úkolů a projektů

Jaké vzdělání, praxi, znalosti a dovednosti byste měli mimo oblast HR, mít:


- ukončené min. SŠ vzdělání, ideálně vyšší

- pokročilá znalost PC

- výborné organizační a komunikační schopnosti, samostatnost, flexibilita, pečlivost a zodpovědnost, důslednost, projektové myšlení

- zkušenosti na obdobné pozici minimálně 3 roky

- výborná znalost českého jazyka slovem i písmem

- příjemné a reprezentativní vystupování

- psychická odolnost, pozitivní myšlení

- znalost SW Vema

Výhodou bude, pokud budete mít:
- zkušenost s obdobnou pozicí ve veřejné správě

- povědomí o školním nebo závodním stravování, gastronomii

Co Vám můžeme nabídnout:

Konkurenční platové ohodnocení. Příplatek za vedení, Osobní ohodnocení
Možnost práce na zajímavých projektech
Příjemné a moderní pracovní prostředí
Podpora vzdělávání a profesního rozvoje
Kolektiv, který Vás podpoří a inspiruje

Benefity
Práce z domova, Dovolená navíc, Finanční bonusy / prémie, 13., případně 14. plat, Firemní akce, Pracovní zařízení (mobil, PC, notebook...), Vzdělávací kurzy, Lékařská péče, Slevy na firemní zboží, Příspěvek na stravování, Příspěvek na spoření / pojištění, Příspěvek na vzdělávání, Přátelské prostředí, Závodní stravování, Občerstvení na pracovišti, Parkoviště

Věříme, že každý nápad má hodnotu a může přispět k našemu společnému úspěchu. Nabízíme širokou škálu školení a možností pro profesní rozvoj. Vaše kariéra u nás může růst spolu s Vámi a že můžete získat nemalé množství nových zkušeností z našeho specifického oboru. Věříme, že týmová práce je klíčem k úspěchu zejména v HR oblasti. Naše týmy jsou složeny z lidí, kteří se vzájemně podporují a inspirují.

Vyváženost práce a osobního života: Chápeme, jak důležité je najít rovnováhu mezi prací a osobním životem. Nabízíme benefity, které Vám pomohou tuto rovnováhu udržet. Hledáme jednotlivce, kteří jsou nadšení pro svou práci, mají pozitivní přístup a chtějí se neustále zlepšovat.

Pracoviště: Žitomírská 642/30, Praha 10

Váš životopis včetně foto prosím zašlete na uvedený email. Děkujeme.

Vyhlašovatel si vyhrazuje právo zrušit výběrové řízení bez uvedení důvodu kdykoliv v jeho průběhu nebo nevybrat žádného uchazeče.

Nebo zkus mobilní apku

Uvidíš nabídky ve svém okolí a všechny své odpovědi budeš mít vždy po ruce

Naskenuj kód

Na Práci za rohem máš největší šanci najít si práci blízko domova a přestat dojíždět. Vybírej z volných míst a brigád po celém Česku, třeba v lokalitách Praha, Brno, Ostrava, Plzeň, Liberec, Olomouc, České Budějovice, Hradec Králové, Ústí nad Labem, Pardubice, Zlín, Havířov, Kladno, Most, Opava a mnoha dalších.

Používáme cookies, viz Podmínky služby. A také chráníme tvoje osobní údaje, viz Zásady ochrany soukromí. Více o reklamě na portálech Alma Career a transparentnosti se můžete dočíst na naší Informační stránce. Zde je naše Technická specifikace.