Hlavní Personalista, manager back office ředitelství
Dnešní
Školní jídelny Praha 10, příspěvková organizace
Žitomírská 642/30, Praha-Vršovice
Vzdálenost od tebe uvidíš po zadání adresy ve výpisu nabídek.
Plat
39 000 - 57 000 Kč hrubého
Úvazek
Práce na plný úvazek
Smlouva
Pracovní smlouva
Benefity
Bonusy/prémie, Mobilní telefon, Sleva na firemní výrobky/služby, Notebook, Příspěvek na penzijní/životní připojištění, Příspěvek na dopravu, Stravenky/příspěvek na stravování, Dovolená 5 týdnů, Vzdělávací kurzy, školení, Závodní stravování, Občerstvení na pracovišti, Příspěvek na sport/kulturu/volný čas, Příspěvek na vzdělání, Možnost občasné práce z domova, Firemní akce, 13. plat, Možnost delšího neplaceného volna, Vlastní organizace náplně práce, Vyhrazený čas na inovace, Příspěvek na pracovní oblečení
Vzdělání
Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou
Jazyky
Čeština (Výborná)
Zařazené
Administrativa, Personalistika a HR
O pozici
O nás:
zabezpečujeme již 20 let výrobu cca 10 tisíc obědů denně ( školní a závodní stravování) skrze 14 provozoven - školních jídelen. V našich řadách je téměř 130 zaměstnanců. Jsme respektovanou a oceňovanou organizací v oblasti školního stravování. Podporujeme kvalitu, kreativitu a inovace. Tvoříme také vlastní stravovací projekty pro stravování veřejnosti, seniorů, mateřské školy, sportovní akce, dietní stravování, věnujeme se kultuře stravování a stravovacího prostředí, respektujeme enviromentální politiku.
Věříme, že každý nápad má hodnotu a může přispět k našemu společnému úspěchu. Pokud jste připraveni čelit novým výzvám a přinášet nové nápady, jste ten pravý kandidát pro nás. Hledáme kolegu pro vedení oddělení lidských zdrojů a mzdové účtárny a současně management ředitelství celé organizace ( vedoucího kanceláře ředitelství) . Pozice: Hlavní Personalista, manager back office ředitelství
Jsme přesvědčeni, že ideální kandidát vedoucího kanceláře ředitelství je právě Hlavní personalista.
Adresa pracoviště: Žitomírská 642/30, Praha 10
Obecná náplň práce:
Zajištění plynulého chodu Personálního oddělení, personálních a mzdových procesů napříč celou organizací a současně dohled na back office tým a chod kanceláře.
Práci na této pozici vidíme jako vhodnou pro zkušeného Personalistu s dobrým povědomím o zpracováním platů ve veřejné správě ( tabulkové platy) a manažerskými dovednostmi, jehož zájmem je efektivní fungování personálních a mzdových procesů a vedení agend oblasti lidských zdrojů, kontrola a plánování, důslednost při zpracování a vedení agend oblasti lidských zdrojů a back office ředitelství a sledování a vyhodnocování výsledků práce.
Co od Vás očekáváme:
Kompletní zastřešení HR oddělení organizace včetně zajišťování řádného a důsledného vedení agend, plánování a kontrolu nad oblastí lidských zdrojů v organizaci, implementaci, tvorbu a inovace firemní kultury a zaměstnaneckých benefitů. Dohled nad zajištěním chodu back office týmu ředitelství organizace.
- znalost SW Vema
-znalost zpracování platů ve veřejné správě
- vedení a řízení oddělení HR, administrativa, správa dokumentů a vedení agend
- samostatné plnění operativních úkolů a projektů
Jaké vzdělání, praxi, znalosti a dovednosti byste měli mimo oblast HR, mít:
- ukončené min. SŠ vzdělání, ideálně vyšší
- pokročilá znalost PC
- výborné organizační a komunikační schopnosti, samostatnost, flexibilita, pečlivost a zodpovědnost, důslednost, projektové myšlení
- zkušenosti na obdobné pozici minimálně 3 roky
- výborná znalost českého jazyka slovem i písmem
- příjemné a reprezentativní vystupování
- psychická odolnost, pozitivní myšlení
- znalost SW Vema
Výhodou bude, pokud budete mít:
- zkušenost s obdobnou pozicí ve veřejné správě
- povědomí o školním nebo závodním stravování, gastronomii
Co Vám můžeme nabídnout:
Konkurenční platové ohodnocení. Příplatek za vedení, Osobní ohodnocení
Možnost práce na zajímavých projektech
Příjemné a moderní pracovní prostředí
Podpora vzdělávání a profesního rozvoje
Kolektiv, který Vás podpoří a inspiruje
Benefity
Práce z domova, Dovolená navíc, Finanční bonusy / prémie, 13., případně 14. plat, Firemní akce, Pracovní zařízení (mobil, PC, notebook...), Vzdělávací kurzy, Lékařská péče, Slevy na firemní zboží, Příspěvek na stravování, Příspěvek na spoření / pojištění, Příspěvek na vzdělávání, Přátelské prostředí, Závodní stravování, Občerstvení na pracovišti, Parkoviště
Věříme, že každý nápad má hodnotu a může přispět k našemu společnému úspěchu. Nabízíme širokou škálu školení a možností pro profesní rozvoj. Vaše kariéra u nás může růst spolu s Vámi a že můžete získat nemalé množství nových zkušeností z našeho specifického oboru. Věříme, že týmová práce je klíčem k úspěchu zejména v HR oblasti. Naše týmy jsou složeny z lidí, kteří se vzájemně podporují a inspirují.
Vyváženost práce a osobního života: Chápeme, jak důležité je najít rovnováhu mezi prací a osobním životem. Nabízíme benefity, které Vám pomohou tuto rovnováhu udržet. Hledáme jednotlivce, kteří jsou nadšení pro svou práci, mají pozitivní přístup a chtějí se neustále zlepšovat.
Pracoviště: Žitomírská 642/30, Praha 10
Váš životopis včetně foto prosím zašlete na uvedený email. Děkujeme.
Vyhlašovatel si vyhrazuje právo zrušit výběrové řízení bez uvedení důvodu kdykoliv v jeho průběhu nebo nevybrat žádného uchazeče.
Nebo zkus mobilní apku
Uvidíš nabídky ve svém okolí a všechny své odpovědi budeš mít vždy po ruce
Naskenuj kód
Na Práci za rohem máš největší šanci najít si práci blízko domova a přestat dojíždět. Vybírej z volných míst a brigád po celém Česku, třeba v lokalitách Praha, Brno, Ostrava, Plzeň, Liberec, Olomouc, České Budějovice, Hradec Králové, Ústí nad Labem, Pardubice, Zlín, Havířov, Kladno, Most, Opava a mnoha dalších.
Používáme cookies, viz Podmínky služby. A také chráníme tvoje osobní údaje, viz Zásady ochrany soukromí. Více o reklamě na portálech Alma Career a transparentnosti se můžete dočíst na naší Informační stránce. Zde je naše Technická specifikace.