banner

Zkus vyladěnou mobilní aplikaci

rating

Specialista provozu terminálů

Jen pár hodin

Letiště Praha, a. s.

Jana Kašpara 1069/1, Praha-Ruzyně

Vzdálenost od tebe uvidíš po zadání adresy ve výpisu nabídek.


Úvazek

Práce na plný úvazek

Smlouva

Pracovní smlouva

Benefity

Bonusy/prémie, Sleva na firemní výrobky/služby, Příspěvek na penzijní/životní připojištění, Stravenky/příspěvek na stravování, Dovolená 5 týdnů, Vzdělávací kurzy, školení, Kafetérie, Firemní školka, Příspěvek na vzdělání, Firemní akce, 13. plat

Vzdělání

Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou

Jazyky

Čeština (Výborná), Angličtina (Středně pokročilá)

Zařazené

Cestovní ruch a ubytování, Doprava, logistika a zásobování, IS/IT: Konzultace, analýzy a projektové řízení


O pozici

O pracovní příležitosti

Láká vás prostředí největšího „československého“ letiště a chcete se podílet na unikátních projektech spojených s rozvojem civilního letectví v České republice i v Evropě? Baví vás nové výzvy, inovativní přístup, digitální nástroje, rozvojové projekty a práce s lidmi? Jste čerstvým absolventem vysoké školy zaměřené na dopravní systémy, nebo v oboru již pracujete a máte zkušenosti s rozličnými provozními systémy? Rádi se učíte novým věcem a jste zodpovědná osoba s dobrou znalostí anglického jazyka? Do našeho provozního týmu hledáme nového parťáka/parťačku na pozici specialista provozu terminálů.

Přidej se k nám!

Kdo jsme a co děláme?

Jsme organizační jednotka zaměřená na rozvoj provozu terminálů v atraktivním prostředí největšího českého mezinárodního letiště. Rozsah naší působnosti je velmi rozmanitý a zahrnuje několik klíčových oblastí celého letiště i s přesahem za hranice České republiky:

  • Plánování rozvoje terminálových budov i provozních systémů: Stanovení cílů a rozvojových harmonogramů pro budoucí rozvoj letiště i jeho provozních systémů
  • Práce s provozními systémy: Analýza provozních dat, specifikace nových provozních požadavků, testování nových nastavení i nových provozních systémů
  • Spolupráce se zahraničními partnery: Studium nových trendů v civilním letectví, spolupráce na evropských výzkumných a rozvojových projektech v rámci programu SESAR 3
  • Provoz terminálů: Navrhování a implementace nových technických řešení pro zlepšení propustnosti letištních procesorů, zrychlení odbavení a zvýšení komfortu cestujících i urychlení technického odbavení letadel
  • Metodická činnost: Vypracování metodik, postupů a směrnic pro efektivní řešení a nastavení provozu letiště
  • Koncepce: Vytváření strategických plánů a dlouhodobých vizí pro rozvoj provozu letiště a terminálů

Náš tým pracuje na řešení těchto výzev a přispívá k efektivnímu a udržitelnému rozvoji infrastruktury na letišti. Při práci používáme různé provozní nástroje a administrativní systémy a také nejdůležitější nástroj „svoji otevřenou mysl a zdravý úsudek společně s konstruktivním přístupem k řešení problémů“.
Hledáme kolegu nebo kolegyni především s týmovým duchem, kteří se rádi zapojí do našeho rozmanitého pracovního prostředí.

V našem týmu si vážíme především těchto dovedností:

  • Komunikační dovednosti: Schopnost komunikovat efektivně s externími partnery i svými týmovými kolegy
  • Spolupráce: Ochota spolupracovat na projektech a sdílet své nápady s ostatními
  • Analytické myšlení: Schopnost analyzovat problémy a hledat řešení
  • Flexibilita: Schopnost přizpůsobit se různým situacím a pracovat v dynamicky se rozvíjejícím prostředí
  • Zájem o civilní letectví: Základní znalost letištních provozních systémů a odbavovacích procesů

Jaké znalosti byste měli mít?

  • VŠ/SŠ vzdělání v technické oblasti a dopravě a se zaměřením na letecké/letištní systémy, procesy a techniku výhodou
  • Alespoň 1 rok praxe v oboru (možno i při studiu) výhodou
  • Anglický jazyk minimálně na úrovni B1 slovem i písmem
  • Uživatelskou znalost programu MS Office
  • Znalost letištních provozních systémů výhodou
  • ŘP sk. B

Co vám za to nabídneme?

  • Těšit se můžete na úžasnou atmosféru a práci v zajímavém inovativním prostředí mezinárodního letiště, spoustu benefitů a dalších výhod, 5 týdnů dovolené i zázemí velké společnosti
  • Pracovní dobu máme pružnou 7,5 hod denně a oběd, který si můžete dát za zvýhodněnou cenu v naší zaměstnanecké restauraci s výhledem na letadla
  • Další benefity si vybíráte v CAFETERII, kde ročně dostáváte 20.000 Kč (Flexipasy, Multisport karta, masáže přímo na letišti, proplacení faktury za dovolenou, vzdělávací kurzy apod.)
  • Také vás nemine 13. mzda
  • Dostáváme příspěvek na penzijní připojištění i pojistku na „blbost“
  • Angličtinu si zdokonalujeme v jazykových kurzech
  • V neposlední řadě můžete využít zvýhodněné zaměstnanecké letenky, slevy v letištních obchodech a mnoho dalšího
  • Práci si také zpestřujeme různými firemními akcemi a soutěžemi

Těšíme se na vaše životopisy!

Pozice je vhodná pro ženy i muže všech věkových skupin. Základním kamenem je pro nás přístup k práci a lidem. Naplňování svěřené práce je v souladu s našimi etickými principy a hodnotami, kterými jsou: bezpečnost, orientace na zákazníka, konkurenceschopnost, odpovědnost a transparentnost.

Nebo zkus mobilní apku

Uvidíš nabídky ve svém okolí a všechny své odpovědi budeš mít vždy po ruce

Naskenuj kód

Na Práci za rohem máš největší šanci najít si práci blízko domova a přestat dojíždět. Vybírej z volných míst a brigád po celém Česku, třeba v lokalitách Praha, Brno, Ostrava, Plzeň, Liberec, Olomouc, České Budějovice, Hradec Králové, Ústí nad Labem, Pardubice, Zlín, Havířov, Kladno, Most, Opava a mnoha dalších.

Používáme cookies, viz Podmínky služby. A také chráníme tvoje osobní údaje, viz Zásady ochrany soukromí. Více o reklamě na portálech Alma Career a transparentnosti se můžete dočíst na naší Informační stránce. Zde je naše Technická specifikace.