banner

Zkus vyladěnou mobilní aplikaci

rating

Manažer*ka procesů a analýz v oddělení fundraisingu

Včerejší

Člověk v tísni, o.p.s.

Šafaříkova 635/24, Praha-Vinohrady

Vzdálenost od tebe uvidíš po zadání adresy ve výpisu nabídek.


Úvazek

Práce na plný úvazek, Práce na zkrácený úvazek

Smlouva

Pracovní smlouva

Benefity

Dovolená 5 týdnů, Vzdělávací kurzy, školení, Firemní školka, Zdravotní volno/sickdays, Možnost občasné práce z domova, Firemní akce, Dog-friendly office

Vzdělání

Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou

Jazyky

Čeština (Výborná), Angličtina (Středně pokročilá)

Zařazené

Bankovnictví a finanční služby, Ekonomika a podnikové finance, Prodej a obchod


O pozici

Na naši centrálu hledáme posilu, která převezme vedení analytického týmu v jednom z největších a nejefektivnějších fundraisingových oddělení v Česku. 
Vaše práce bude stát na datech, technologiích a vedení lidí – a její dopad bude vidět v každodenní pomoci konkrétním lidem u nás i v zahraničí. 

Kdo jsme
Jsme šestičlenný analytický tým zajištující datovou část přípravy a vyhodnocování fundraisingových a komunikačních kampaní. Ty pomáhají zajišťovat důležité finance pro naši organizaci, která se věnuje humanitární a rozvojové pomoci, lidským právům, vzdělávání, poskytuje sociální služby, brání životní prostředí a bojuje proti klimatickým změnám.
Ve spolupráci s dalšími odděleními neustále vylepšujeme náš CRM systém pro komunikaci s dárci, abychom o ně mohli co nejlépe pečovat. Hledáme nové inovativní nástroje, které nám pomohou zefektivnit procesy a naši práci posunou na vyšší úroveň.

Koho hledáme
Máte zkušenost s daty, vedením týmu a hledáte práci, která má skutečný smysl? Systematičnost a spolehlivost jsou Vaše silné stránky? Máte nápady a chcete je realizovat? Pak jste náš člověk! Ať už máte za sebou roky v byznysu nebo zkušenosti z neziskového sektoru, nabízíme Vám příležitost využít svoje know-how ve prospěch tisíců lidí v nouzi. 

Základní informace o pozici:

  • 📍 Praha 2 (I. P. Pavlova)
  • 🕒 Úvazek 1,0 (nebo 0,9)
  • 🪑 Možnost kombinovat kancelář s prací z domova
  • 📅 Nástup ihned nebo dohodou 

Proč se přihlásit právě na tuto pozici? 

  1. Budete dělat smysluplnou práci s reálným dopadem: Vaše výstupy pomohou efektivně řídit komunikaci s více než 200 000 dárci a umožní přímou pomoc lidem v nouzi – od Ukrajiny po Etiopii. 
  2. Získáte prostor pro inovace i strategické řízení: Budete mít na starosti rozvoj klíčových nástrojů, rozhodování o prioritách vývoje CRM systému a hledání inovativních řešení – včetně využití umělé inteligence. 
  3. Budete pracovat se skvělým týmem: Povedete zkušený pětičlenný tým, který připravuje segmentace, reporty, nastavuje CRM procesy a podílí se na kampaních s vysokým dosahem. 
  4. Férové a stabilní zázemí: Nabízíme pracovní smlouvu na dobu neurčitou, možnost částečného home office, 25 dní dovolené a otevřené pracovní prostředí, kde se neřeší jen KPI, ale i dobrá atmosféra. 
  5. Možnost růstu a dalšího vzdělávání: Podporujeme profesní i osobní rozvoj – nabízíme vzdělávací kurzy, školení přes Seduo, workshopy i účast na našich akcích, jako je Festival Jeden svět.

Co bude náplní Vaší práce? 

  • Vedení analytického týmu (5 lidí), zajišťujícího datovou podporu fundraisingu a práci se CRM systémem Microsoft Dynamics NAV. 
  • Rozhodování o prioritách vývoje CRM systému, vyhodnocování celkové efektivity fundraisingových procesů a kampaní, spolupráce s managementem na tvorbě strategií.   
  • Projektové řízení přechodu na novou verzi CRM systému (09/2025–04/2026). 
  • Vyhledávání nových nástrojů pro efektivnější práci s dárci (automatizace, AI apod.). 
  • Spolupráce s dalšími zkušenými kolegy, kteří jsou v přímém kontaktu s dárci, starají se o kvalitu dat v databázi, o naše účetnictví, komunikují s misemi či spravují naše digitální kampaně.

Jakého člověka hledáme? 

  • Máte minimálně 2 roky zkušeností s vedením týmu. 
  • Umíte se orientovat v datech, baví Vás analytická i koncepční práce. 
  • Máte zkušenost se CRM systémy a automatizací procesů. 
  • Pracujete strukturovaně, samostatně a komunikujete otevřeně. 
  • Vaše čeština je na velmi dobré úrovni, mluvenou i psanou formou. 
  • Zkušenosti z komerční nebo neziskové sféry – obojí vítáme! Nejde o to, odkud přicházíte, ale co chcete společně s námi tvořit. 

Co Vám nabízíme? 

  • Práci, která spojuje odbornost s reálným dopadem. 
  • Tým, který si pomáhá, naslouchá a umí spolupracovat. 
  • 25 dní dovolené, 3 sick days a 3 dny na samostudium. 
  • Podporu ve vzdělávání – Seduo, vzdělávací kurzy, školení. 
  • Možnost občasného home office, přátelské prostředí a zázemí pro rodiče (např. dětský klub). 
  • Možnost účasti na akcích jako Festival Jeden svět. 

Zaujala Vás tato nabídka? 
Vyplňte formulář a zašlete nám svůj životopis a krátký motivační dopis.

Nebo zkus mobilní apku

Uvidíš nabídky ve svém okolí a všechny své odpovědi budeš mít vždy po ruce

Naskenuj kód

Na Práci za rohem máš největší šanci najít si práci blízko domova a přestat dojíždět. Vybírej z volných míst a brigád po celém Česku, třeba v lokalitách Praha, Brno, Ostrava, Plzeň, Liberec, Olomouc, České Budějovice, Hradec Králové, Ústí nad Labem, Pardubice, Zlín, Havířov, Kladno, Most, Opava a mnoha dalších.

Používáme cookies, viz Podmínky služby. A také chráníme tvoje osobní údaje, viz Zásady ochrany soukromí. Více o reklamě na portálech Alma Career a transparentnosti se můžete dočíst na naší Informační stránce. Zde je naše Technická specifikace.