Administrativní podpora v oddělení čerstvého zboží (ž/m)
2 dny
Kaufland Česká republika v.o.s.
Bělohorská 2428/203, Praha-Břevnov
Vzdálenost od tebe uvidíš po zadání adresy ve výpisu nabídek.
Úvazek
Práce na plný úvazek
Smlouva
Pracovní smlouva
Benefity
Mobilní telefon, Flexibilní začátek/konec pracovní doby, Stravenky/příspěvek na stravování, Dovolená 5 týdnů, Vzdělávací kurzy, školení, Kafetérie, Příspěvek na sport/kulturu/volný čas, Příspěvek na vzdělání, Možnost občasné práce z domova, Firemní akce
Vzdělání
Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou
Vhodné pro
Absolvent
Zařazené
Administrativa, Nákup
O pozici
Co tě u nás bude bavit
- každý den budeš aktivně komunikovat s dalšími odděleními nákupu, logistiky a marketingu
- svou pečlivost uplatníš při přípravě podkladů pro naše nákupčí
- svůj cit pro detail využiješ při vyhodnocování a při sortimentních analýzách (časté používání Excelu)
- čeká tě zajištění chodu kanceláře (koordinace termínů, interní a externí korespondence, zakládání dokumentů a písemností)
- kontrola chybných faktur a další administrativa
- ke tvé agendě bude patřit i komunikace s našimi dodavateli čerstvého zboží
- můžeš se těšit na občasné ochutnávky našeho zboží a také přátelský a dynamický tým
Co za to dostaneš
- smlouvu na dobu neurčitou u TOP zaměstnavatele
- po zapracování budeš moct občas vyměnit open space za home office a pracovat z domova
- benefitní systém Cafeteria – vybereš si jakýkoliv benefit ze široké nabídky
- za poctivou práci dostaneš až 27 dní dovolené
- příspěvek na stravování
- díky MultiSport kartě možnost využívat nejrůznější sportoviště nebo bazény
- možnost kariérního růstu
- placené volno při doprovodu prvňáčka v jeho 1. školní den
- přispějeme ti na důležité životní události (příspěvek na svatební kytici a při narození dítěte)
- odměníme tě za pracovní jubilea (např. za 10 let v Kauflandu dostaneš 50 % z aktuální hrubé mzdy a další)
- vánoční balíček
- baby balíček při narození dítěte
- firemní akce (např. vánoční večírek, grilovačka)
- parkování
Jak si tě představujeme
- máš středoškolské vzdělání, ekonomické zaměření výhodou
- bez problémů se domluvíš německy nebo anglicky
- umíš si svůj pracovní den efektivně zorganizovat, dokážeš si určit priority, dodržuješ stanovené termíny a dotahuješ věci do konce
- data si dáváš do souvislostí, umíš je interpretovat
- dokážeš na úkoly nahlížet analyticky i logicky
- máš velmi dobrou znalost PC – Google Workspace, MS Office/Excel
- umíš se přizpůsobit měnícím se podmínkám
- rád se učíš novým věcem a jsi týmový hráč
- ... a na ostatní si tě zaškolíme 🙂
Nebo zkus mobilní apku
Uvidíš nabídky ve svém okolí a všechny své odpovědi budeš mít vždy po ruce
Naskenuj kód
Na Práci za rohem máš největší šanci najít si práci blízko domova a přestat dojíždět. Vybírej z volných míst a brigád po celém Česku, třeba v lokalitách Praha, Brno, Ostrava, Plzeň, Liberec, Olomouc, České Budějovice, Hradec Králové, Ústí nad Labem, Pardubice, Zlín, Havířov, Kladno, Most, Opava a mnoha dalších.
Používáme cookies, viz Podmínky služby. A také chráníme tvoje osobní údaje, viz Zásady ochrany soukromí. Více o reklamě na portálech Alma Career a transparentnosti se můžete dočíst na naší Informační stránce. Zde je naše Technická specifikace.