banner

Zkus vyladěnou mobilní aplikaci

rating

SENIOR FINANCIAL CONTROLLING

Méně než týden

ARETE Property s.r.o.

náměstí 14. října 642/17, Praha-Smíchov

Vzdálenost od tebe uvidíš po zadání adresy ve výpisu nabídek.


Úvazek

Práce na plný úvazek

Smlouva

Pracovní smlouva, Práce na živnostenský list/IČO

Benefity

Bonusy/prémie, Mobilní telefon, Notebook, Flexibilní začátek/konec pracovní doby, Stravenky/příspěvek na stravování, Dovolená 5 týdnů, Občerstvení na pracovišti, Příspěvek na sport/kulturu/volný čas, Firemní akce, Vlastní organizace náplně práce

Vzdělání

Vysokoškolské / univerzitní

Jazyky

Angličtina (Pokročilá), Čeština (Výborná)

Zařazené

Bankovnictví a finanční služby, Ekonomika a podnikové finance


O pozici

Připojte se k nám a staňte se klíčovou součástí našeho finančního týmu v době transformace! V ARETE jsme převedli zpracování našeho účetnictví na externí firmu, což nám umožňuje zaměřit se více na strategické finanční řízení a analýzy. V souvislosti s touto změnou hledáme zkušenou posilu pro oblast controllingu, která přispěje k dalšímu rozvoji naší společnosti.

Klíčové odpovědnosti:

  • Zpracování interního reportingu na základě účetních dat a závěrek, včetně měsíčního a čtvrtletního reportingu pro různé divize společnosti
  • Příprava finančních analýz a reportů pro finanční a daňové řízení
  • Řízení cashflow a správa finančních prostředků pro jednotlivé majetkové společnosti a fondy
  • Spolupráce s CFO při tvorbě konsolidovaných finančních přehledů, plánování a strategickém rozhodování
  • Správa nájemných smluv a bankovních účtů
  • Controlling a rekonciliace nákladů na development projekty a provozní rozpočty
  • Hodnocení a zlepšován finančních a kontrolních procesů
  • Zajištění souladu finančních procesů s interními předpisy a externími regulačními požadavky
  • Revize účetnictví a koordinace reportingů s externí účetní firmou, navrhování zlepšení a optimalizace procesů

Očekáváme, že budete mít:

  • Vysokoškolské vzdělání ekonomického směru (finance, účetnictví atd.)
  • Prokazatelná praxe min. 5 let ve finančním řízení nebo v příbuzném oboru
  • Samostatnost a proaktivní přístup s orientací na řešení problémů, spolupráce
  • Přesnost, systematičnost a zodpovědnost
  • Pokročilá znalost excelu a IT nástrojů
  • ČJ. AJ slovem i písmem,

Co vám můžeme nabídnout:

  • Zázemí dynamické a úspěšné společnosti s historií
  • Možnost uplatnit a rozvíjet svůj potenciál
  • Pestrou práci s profesionálními a přátelskými kolegy v moderních reprezentativních prostorách s dobrou dopravní dostupností (Praha Anděl)
  • Dlouhodobou spolupráci s konkurenceschopným mzdovým ohodnocením
  • Benefity, pravidelné firemní akce a výjezdy

Pokud Vás naše nabídka oslovila a máte potřebnou kvalifikaci, pošlete mi prosím svoje CV s motivačním dopisem.

Nebo zkus mobilní apku

Uvidíš nabídky ve svém okolí a všechny své odpovědi budeš mít vždy po ruce

Naskenuj kód

Na Práci za rohem máš největší šanci najít si práci blízko domova a přestat dojíždět. Vybírej z volných míst a brigád po celém Česku, třeba v lokalitách Praha, Brno, Ostrava, Plzeň, Liberec, Olomouc, České Budějovice, Hradec Králové, Ústí nad Labem, Pardubice, Zlín, Havířov, Kladno, Most, Opava a mnoha dalších.

Používáme cookies, viz Podmínky služby. A také chráníme tvoje osobní údaje, viz Zásady ochrany soukromí. Více o reklamě na portálech Alma Career a transparentnosti se můžete dočíst na naší Informační stránce. Zde je naše Technická specifikace.