Nákupčí
Méně než 2 týdny
Elis Textil Servis s.r.o.
Hodonínská 1115/21, Velké Pavlovice
Vzdálenost od tebe uvidíš po zadání adresy ve výpisu nabídek.
Plat
35 000 - 45 000 Kč hrubého
Úvazek
Práce na plný úvazek
Smlouva
Pracovní smlouva
Benefity
Mobilní telefon, Notebook, Příspěvek na penzijní/životní připojištění, Flexibilní začátek/konec pracovní doby, Stravenky/příspěvek na stravování, Dovolená 5 týdnů, Vzdělávací kurzy, školení, Příspěvek na sport/kulturu/volný čas, Možnost občasné práce z domova, Firemní akce, Individuální rozvržení pracovní doby
Vzdělání
Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou
Jazyky
Čeština (Výborná), Angličtina (Středně pokročilá)
Zařazené
Doprava, logistika a zásobování, Nákup
O pozici
Do našeho týmu hledáme novou posilu na pozici Disponenta nákupu.
Tato pozice bude mít na starost především operativní nákup, skladové hospodářství a dodávky našim zákazníkům.
Hledáme samostatného a pečlivého člověka, který se nebojí odpovědnosti a má zkušenosti s řízením skladového hospodářství.
Kdo jsme?
Elis je mezinárodním lídrem v oblasti textilních a hygienických služeb s působností ve 30 zemích Evropy a Latinské Ameriky. Svým zákazníkům přinášíme komplexní řešení v oblasti pronájmu a servisu pracovních oděvů, rohoží a čistých prostor. Našim zákazníkům umožňujeme pracovat každý den v čistotě a vytváříme tak lepší podmínky pro práci.
Co Vám nabízíme?
- zajímavou a pestrou práci v prostředí mezinárodní firmy ve Velkých Pavlovicích,
- motivující finanční ohodnocení (35 – 45 000,- Kč v hrubém)
- školení a odborný růst
- práci na hlavní pracovní poměr
- benefity ve formě 5 týdnů dovolené, příspěvek na stravování a na volnočasové aktivity (po zkušební době), odměny k pracovnímu i životnímu jubileu, lekce AJ a další
- nástup možný ihned
Co bude Vaší náplní práce?
- zadávání objednávek a denní komunikace s dodavateli, řešení dodacích termínů,
- odpovědnost za úroveň skladových zásob a nastavených KPI,
- pravidelná komunikace s týmem zákaznického servisu, skladu a dalšími kolegy,
- provádění ročních uzávěrek a inventur ve spolupráci s finančním oddělením
Co od Vás požadujeme?
- máte pozitivní přístup, jste iniciativní a nebojíte se odpovědnosti
- zvládnete běžnou práci na PC a dobře se orientujete v MS Excel
- anglický jazyk alespoň na úrovni B2 – denní komunikace
- vzdělání min. středoškolské
- pokročilá znalost Excelu a MS office
- analytické myšlení, samostatnost, smysl pro detail a pečlivost, ochotu učit se nové věci, kreativitu, komunikativnost a schopnost vysvětlovat
Pokud Vás daná pracovní pozice zaujala, zašlete nám svůj životopis s uvedením důvodu, proč u nás chcete pracovat.
Těším se na setkání s Vámi!
Nebo zkus mobilní apku
Uvidíš nabídky ve svém okolí a všechny své odpovědi budeš mít vždy po ruce
Naskenuj kód
Na Práci za rohem máš největší šanci najít si práci blízko domova a přestat dojíždět. Vybírej z volných míst a brigád po celém Česku, třeba v lokalitách Praha, Brno, Ostrava, Plzeň, Liberec, Olomouc, České Budějovice, Hradec Králové, Ústí nad Labem, Pardubice, Zlín, Havířov, Kladno, Most, Opava a mnoha dalších.
Používáme cookies, viz Podmínky služby. A také chráníme tvoje osobní údaje, viz Zásady ochrany soukromí. Více o reklamě na portálech Alma Career a transparentnosti se můžete dočíst na naší Informační stránce. Zde je naše Technická specifikace.