banner

Zkus vyladěnou mobilní aplikaci

rating

Recruitment & Administration Specialist_Ostrava

Dnešní

ADECCO spol.s r.o.

Reální 172/2, Ostrava-Moravská Ostrava

Vzdálenost od tebe uvidíš po zadání adresy ve výpisu nabídek.


Úvazek

Práce na plný úvazek

Smlouva

Pracovní smlouva

Benefity

Bonusy/prémie, Mobilní telefon, Notebook, Příspěvek na penzijní/životní připojištění, Flexibilní začátek/konec pracovní doby, Stravenky/příspěvek na stravování, Vzdělávací kurzy, školení, Příspěvek na sport/kulturu/volný čas, Příspěvek na vzdělání, Zdravotní volno/sickdays, Možnost občasné práce z domova, Firemní akce, Možnost si napracovat hodiny

Vzdělání

Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou

Jazyky

Angličtina (Středně pokročilá), Čeština (Výborná)

Vhodné pro

Absolvent

Zařazené

Administrativa, Personalistika a HR


O pozici

Připojte se k našemu živému týmu jako Recruitment & Administration Specialist.

Stanete se součástí komunity, která si cení smysluplné práce a podporuje pocit sounáležitosti se společným cílem: zajistit, aby budoucnost fungovala pro každého.

Hledáme schopného a pečlivého člověka, který umí správně stanovovat priority, pracuje zodpovědně a samostatně. S námi se zapojíte do svěřených projektů, kde budete mít příležitost ponořit se do různorodých pracovních aktivit – každý den bude jiný. Zavázali jsme se poskytovat dynamické pracovní prostředí, kde jsou oslavovány nové nápady a kreativita. S nástupem získáte plné zaškolení a leadership v oblasti pracovněprávní problematiky.

Co Vás na pozici čeká

Nábor
Samostatné vedení celého procesu výběru a náboru pracovníků na dočasné přidělení a pozic v oblasti agenturního zaměstnávání i přímého náboru, včetně vhodně zvolené inzerce
Zjišťování, plánování a vyhodnocování požadavků klientů na nábor kandidátů
Spolupráce s klienty na definici jednotlivých pozic a požadavků na kandidáty
Budování databáze kandidátů za účelem efektivního naplňování otevřených pozic
Zodpovědnost za efektivní komunikaci volných pozic směrem ke kandidátům
Sledování aktivit konkurence


Administrativa
Příprava všech potřebných dokumentů spojených s pracovním poměrem pracovníků na dočasné přidělení (smlouvy, dohody, mzdové výměry apod.) dle platné legislativy a interních předpisů zaměstnavatele
Správa osobních složek těchto pracovníků, včetně povinných školení, vstupních lékařských prohlídek a agendy vůči státním institucím
Poskytování poradenství klientům společnosti v oblasti pracovního práva
Úzká spolupráce s finanční a mzdovou účtárnou – příprava a kontrola podkladů pro mzdy a docházky, správa pohledávek


Co od Vás potřebujeme
SŠ/VŠ ideálně obchodního nebo HR směru
1–2 roky zkušeností v oblasti náboru nebo zákaznického servisu / prodeje
Schopnost stanovovat priority, samostatnost, zodpovědnost, pečlivost
Výborné komunikační a argumentační dovednosti
Znalost MS Office
Angličtinu na komunikativní úrovni


Co Vám můžeme nabídnout
Bonusy
20 dní dovolené
0,5 dne narozeninového volna
6 sick days
Možnost home office
Stravenkový paušál
Multisport karta
Příspěvek na jazykové kurzy
Vzdělání/školení plně hrazené zaměstnavatelem
Příspěvek na penzijní pojištění
Notebook
Telefon

Nebo zkus mobilní apku

Uvidíš nabídky ve svém okolí a všechny své odpovědi budeš mít vždy po ruce

Naskenuj kód

Na Práci za rohem máš největší šanci najít si práci blízko domova a přestat dojíždět. Vybírej z volných míst a brigád po celém Česku, třeba v lokalitách Praha, Brno, Ostrava, Plzeň, Liberec, Olomouc, České Budějovice, Hradec Králové, Ústí nad Labem, Pardubice, Zlín, Havířov, Kladno, Most, Opava a mnoha dalších.

Používáme cookies, viz Podmínky služby. A také chráníme tvoje osobní údaje, viz Zásady ochrany soukromí. Více o reklamě na portálech Alma Career a transparentnosti se můžete dočíst na naší Informační stránce. Zde je naše Technická specifikace.