banner

Zkus vyladěnou mobilní aplikaci

rating

Vedoucí prodejny obuvi ECCO

Včerejší

ECCO (Czech Republic) s.r.o.

Řevnická 121/1, Praha-Třebonice

Vzdálenost od tebe uvidíš po zadání adresy ve výpisu nabídek.


Úvazek

Práce na plný úvazek

Smlouva

Pracovní smlouva

Benefity

Bonusy/prémie, Příspěvek na penzijní/životní připojištění, Stravenky/příspěvek na stravování, Dovolená 5 týdnů, Vzdělávací kurzy, školení, Příspěvek na sport/kulturu/volný čas

Vzdělání

Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou

Jazyky

Angličtina (Středně pokročilá)

Zařazené

Prodej a obchod


O pozici

Koho hledáme?
Energického vedoucího se zkušeností v oblasti retailu, který si nemyslí, že práce vedoucího znamená práce v zázemí prodejny a dělání administrativy. Hledáme někoho, kdo se nebude bát svým zaměstnancům jít příkladem v aktivním prodeji, bude je podporovat, trénovat, ale i kontrolovat a zhodnocovat s nimi výsledky.



Co vám můžeme nabídnout?

  • Zajímavou fixní mzdu a motivující měsíční bonusy při splnění nastavených cílů.
  • Pravidelné soutěže o zajímavé finanční částky či hmotné ceny.
  • Práci v prestižní nadnárodní společnosti, kde si ale uchováváme rodinnou atmosféru.
  • Stravenky v hodnotě 160 Kč na den.
  • Příspěvek 500 Kč v poukázkách na volný čas.
  • Uniforma na reprezentaci společnosti a příspěvek na dress code 1000 Kč.
  • Pitný režim na pracovišti zdarma - voda, káva, čaj.
  • Příspěvek na penzijní připojištění.
  • Možnost využít Multisport kartu (vstup do sportovních a wellness center) s příspěvkem od zaměstnavatele.


Volnost při rozhodování, ale také zodpovědnost. Zkrátka dostanete možnost řídit naši prodejnu jako "vlastní byznys". S našimi vedoucími se dělíme o všechny informace, které jim můžeme poskytnout včetně různých finančních výsledků a oni se na základě toho můžou rozhodovat, jaké akce ve své prodejně udělají, do čeho chtějí investovat a do čeho zase ne.

Náplň Vaší práce

Nejvíce času Vám zabere práce s Vaším týmem, jejich trénink, koučování a hodnocení výsledků. Druhá aktivita, které se budete věnovat nejčastěji je komunikace se zákazníkem, aktivní prodej, pomoc zákazníkům s výběrem té nejvhodnější obuvi, prezentace značky.

Očekáváme, že poženete sebe i svůj tým ke stále lepším výsledkům.

Dále budete zodpovědný/á za vzhled prodejny, příjem a odesílání zboží, práce s reporty, plánování směn, inventury, takže ani administrativě se nevyhnete:-)

Na této pozici očekáváme znalost angličtiny alespoň na úrovni B1. Angličtinu budete primárně potřebovat pro komunikaci se zákazníky (jakýkoli další jazyk je zde výhodou) a také pro mailovou komunikaci s naší zahraniční centrálou, pro řešení problémů z oblasti IT, pro vyplňování reportů a pro komunikaci se zahraničními návštěvami, ale rozhodně se není čeho bát, nečekáme rodilého mluvčího, pokud se tedy nebojíte komunikace v angličtině se zákazníkem, ostatní už zvládnete.









Nebo zkus mobilní apku

Uvidíš nabídky ve svém okolí a všechny své odpovědi budeš mít vždy po ruce

Naskenuj kód

Na Práci za rohem máš největší šanci najít si práci blízko domova a přestat dojíždět. Vybírej z volných míst a brigád po celém Česku, třeba v lokalitách Praha, Brno, Ostrava, Plzeň, Liberec, Olomouc, České Budějovice, Hradec Králové, Ústí nad Labem, Pardubice, Zlín, Havířov, Kladno, Most, Opava a mnoha dalších.

Používáme cookies, viz Podmínky služby. A také chráníme tvoje osobní údaje, viz Zásady ochrany soukromí. Více o reklamě na portálech Alma Career a transparentnosti se můžete dočíst na naší Informační stránce. Zde je naše Technická specifikace.