banner

Zkus vyladěnou mobilní aplikaci

rating

Odborný asistent v oblasti Corporate Affairs (ž/m)

Méně než týden

Kaufland Česká republika v.o.s.

Bělohorská 2428/203, Praha-Břevnov

Vzdálenost od tebe uvidíš po zadání adresy ve výpisu nabídek.


Úvazek

Práce na plný úvazek

Smlouva

Pracovní smlouva

Benefity

Mobilní telefon, Notebook, Flexibilní začátek/konec pracovní doby, Dovolená 5 týdnů, Příspěvek na vzdělání, Možnost občasné práce z domova

Vzdělání

Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou

Vhodné pro

Absolvent

Zařazené

Administrativa, Média, reklama a PR


O pozici

Co tě u nás bude bavit

  • strategická administrativní podpora: zajištění hladkého chodu oddělení Corporate Affairs s vysokou mírou samostatnosti
  • kreativní copy/content writing: aktivní tvorba textů pro interní i externí kanály (příspěvky na intranet, články do firemního časopisu, tiskové zprávy, inzerce a PR podklady)
  • event management: kompletní koordinace a komunikace firemních akcí, a to jak pro zaměstnance, tak pro externí partnery či veřejnost
  • meziodborová spolupráce: úzká kooperace s týmy Marketingu a Nákupu na společných projektech a kampaních
  • budování reputace (Awards Management): aktivní vyhledávání relevantních korporátních a produktových soutěží, příprava vítězných přihlášek a podkladů s cílem posilovat prestiž firmy na trhu

Jak si tě představujeme

  • máš min. středoškolské vzdělání (ideálně se zaměřením na mediální studia)
  • prokazatelnou praxi na podobné pozici (marketing, PR, komunikace nebo seniorní administrativa)
  • vynikající psaný projev: cit pro češtinu, schopnost přizpůsobit styl psaní různým cílovým skupinám, zkušenost se samostatnou tvorbou a psaním textů, kreativní myšlení
  • organizační talent: samostatné produkční zajištění akcí (koncept, logistika, catering, technika) včetně přípravy scénářů, podkladů pro řečníky a osobního dohledu nad hladkým průběhem na místě
  • proaktivitu: nebudete jen čekat na zadání, ale sami přicházet s nápady, kde a jak firmu zviditelnit
  • komunikativnost: schopnost efektivně jednat s kolegy napříč odděleními i externími dodavateli
  • schopnost pracovat samostatně i v týmu
  • velmi dobrá znalost práce na PC (MS Office, Google Workspace)
  • pokročilá znalost NJ anebo AJ

Co za to dostaneš

  • smlouvu na dobu určitou u TOP zaměstnavatele (zástup MD/RD)
  • po zapracování budeš moci občas vyměnit open space za home office a pracovat z domova (2 dny v týdnu)
  • za poctivou práci dostaneš 25 dní dovolené
  • příspěvek na stravování
  • benefitní systém Cafeteria – vybereš si jakýkoliv benefit ze široké nabídky
  • využití nonstop online lékařské konzultace (uLékaře.cz)
  • kartu MultiSport (příspěvek na sportovní aktivity) a možnost využívat nejrůznější sportoviště nebo bazény
  • vánoční balíček apod.
  • firemní akce (např. vánoční večírek, grilovačka)
  • kancelář na centrále Praha Vypich včetně parkování
  • pravidelnou zpětnou vazbu, školení na rozvoj dovedností, možnost na sobě pracovat a neustále se zlepšovat

Zašli svůj životopis ještě dnes a pokud nám to bude vzájemně vyhovovat, uvidíme se na pohovoru.

Nebo zkus mobilní apku

Uvidíš nabídky ve svém okolí a všechny své odpovědi budeš mít vždy po ruce

Naskenuj kód

Na Práci za rohem máš největší šanci najít si práci blízko domova a přestat dojíždět. Vybírej z volných míst a brigád po celém Česku, třeba v lokalitách Praha, Brno, Ostrava, Plzeň, Liberec, Olomouc, České Budějovice, Hradec Králové, Ústí nad Labem, Pardubice, Zlín, Havířov, Kladno, Most, Opava a mnoha dalších.

Používáme cookies, viz Podmínky služby. A také chráníme tvoje osobní údaje, viz Zásady ochrany soukromí. Více o reklamě na portálech Alma Career a transparentnosti se můžete dočíst na naší Informační stránce. Zde je naše Technická specifikace.