banner

Zkus vyladěnou mobilní aplikaci

rating

Administrativní pracovník – Asistent/Asistentka

Méně než 2 týdny

FAST ČR, a.s.

U Sanitasu 1621, Říčany

Vzdálenost od tebe uvidíš po zadání adresy ve výpisu nabídek.


Úvazek

Práce na plný úvazek

Smlouva

Pracovní smlouva

Benefity

Sleva na firemní výrobky/služby, Dovolená 5 týdnů, Vzdělávací kurzy, školení, Závodní stravování

Vzdělání

Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou

Jazyky

Čeština (Pokročilá), Angličtina (Středně pokročilá)

Zařazené

Administrativa, Služby, Zákaznický servis


O pozici

Hledáme Administrativního Pracovníka – Asistenta/Asistentku
Hledáte příležitost, jak nastartovat svou kariéru v dynamickém prostředí? Chcete být součástí týmu, kde každý den přináší nové výzvy a příležitosti k růstu? Pokud ano, máme pro vás skvělou příležitost! Hledáme nadšenou a talentovanou osobu na pozici Administrativní Pracovník – Asistent/Asistentka, která se nebojí převzít iniciativu a podílet se na úspěchu našich projektů.

Jaké bys měl/a mít předpoklady:

  • Máš SŠ vzdělání.
  • Aktivní znalost AJ je velkou výhodou.
  • Jsi komunikativní a máš příjemné vystupování, ale zvládáš i asertivní jednání.
  • Máš velmi dobré organizační schopnosti a zvládáš práci i pod tlakem.
  • Budeš zvládat věci dotahovat až do konce. Toto je nutností.
  • Tvojí předností je pečlivost, zodpovědnost a spolehlivost. To je pro nás zásadní.
  • Máš schopnost týmové i samostatné práce a aktivní přístup k výzvám, které na tebe čekají.
  • Nebojíš se převzít zodpovědnost za tobě svěřené úkoly.
  • Dobrá znalost MS Office, především Excelu a obvyklých kancelářských programů je podmínkou, bez toho se u Nás neobejdeš.
  • Rád se učíš novým věcem a máš zájem o rozvoj a růst.
  • Máš schopnost přizpůsobit se různým úkolům a situacím, které mohou nastat.

Tvou hlavní náplní práce bude:

  • Administrativní podpora týmu, nebo přímo manažera.
  • Kontrola a zajišťování skladových zásob.
  • Zajišťování a kontrola podkladů s tím spojených.
  • E-mailová a telefonická komunikace s kolegy i partnery.
  • Pomoc s přípravou a plánováním schůzek.
  • Zajišťování chodu týmu/kanceláře – budeš důležitou součástí týmu.
  • Udržování dobré nálady v týmu.

Co ti k tomu na oplátku nabídneme my:

  • 5 týdnů dovolené
  • Částečně pružnou pracovní dobu
  • Zaměstnanecké slevy na Naše firemní značky
  • Multisport kartu
  • MAKRO kartu
  • Firemní pojištění odpovědnosti

Místo výkonu práce: Říčany, Středočeský kraj

Nebo zkus mobilní apku

Uvidíš nabídky ve svém okolí a všechny své odpovědi budeš mít vždy po ruce

Naskenuj kód

Na Práci za rohem máš největší šanci najít si práci blízko domova a přestat dojíždět. Vybírej z volných míst a brigád po celém Česku, třeba v lokalitách Praha, Brno, Ostrava, Plzeň, Liberec, Olomouc, České Budějovice, Hradec Králové, Ústí nad Labem, Pardubice, Zlín, Havířov, Kladno, Most, Opava a mnoha dalších.

Používáme cookies, viz Podmínky služby. A také chráníme tvoje osobní údaje, viz Zásady ochrany soukromí. Více o reklamě na portálech Alma Career a transparentnosti se můžete dočíst na naší Informační stránce. Zde je naše Technická specifikace.