banner

Zkus vyladěnou mobilní aplikaci

rating

Asistent/ka účetního a nákupního oddělení pro OchutnejOřech.cz 25-27tis+stravenkový paušál

Pořád hledají

Ořechy a sušené plody s.r.o.

Čakovec 33

Vzdálenost od tebe uvidíš po zadání adresy ve výpisu nabídek.


Plat

25 000 - 27 000 Kč hrubého

Úvazek

Práce na plný úvazek, Práce na zkrácený úvazek

Smlouva

Pracovní smlouva

Benefity

Bonusy/prémie, Sleva na firemní výrobky/služby, Stravenky/příspěvek na stravování, Možnost občasné práce z domova, Firemní akce

Vzdělání

Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou

Jazyky

Čeština (Výborná), Angličtina (Mírně pokročilá)

Vhodné pro

Absolvent

Zařazené

Administrativa, Nákup


O pozici

Asistent/ka účetního a nákupního oddělení je člověk, který je k ruce naší hlavní účetní a připravuje jí podklady pro zpracování účetnictví. Tato pozice zahrnuje zadávání přijatých faktur od dodavatelů do firemního systému, kontrolu příjemek zboží, nákup produktů od externích dodavatelů a řešení reklamací u dodavatelů. Asistent/ka účetního a nákupního oddělení také spolupracuje s týmem logistiky, a oddělení zákaznické péče.
Pořádek v papírech je pro nás stejně důležitý jako ten nejsladší oříšek v misce.

Koho hledáme?

Hledáme člověka, který má v základní výbavě tyto vlastnosti a dovednosti:

- Má středoškolské vzdělání a kamarádí se s počítačem (MS Office).
- Má rád smysl pro pořádek a dodržuje termíny, neodkládá práci.
- Komunikuje přirozeně, mile a s empatií.
- Je samostatný a proaktivní. Když vidí problém, rovnou ho řeší.
- Má chuť učit se novým věcem a poznat náš sortiment od Arašídů po Zázvor v čokoládě.
- Když je práce nad hlavu, zachová klid a pomůže tam, kde je třeba.


Bonusové body získáte za:

- Zkušenosti v oblasti účetnictví nebo administrativy.
- Znalost programu Abra Gen.
- Znalost programu Digitoo - pro automatické vytěžování faktur.

Co budete dělat?

- Zadávat do firemního systému faktury přijaté od dodavatelů, vytěžovat je přes nástroj Digitoo
- Připravovat podklady v systému pro naši hlavní účetní
- Kontrolovat příjemky zboží
- Některé produkty i objednávat u dodavatelů
- Vyřizovat reklamace u dodavatelů
- Další činnosti spojené s juniorním účetnictvím, nákupem a administrativou

Co nabízíme?

- Pracovní poměr dle domluvy: hlavní nebo částečný - s nástupem možným ihned nebo dle domluvy
- Jednosměnný provoz (7:00–15:30). Možnost případné úpravy pracovní doby.
- Po dostatečném zaučení možnost občasného homeoffice.
- Vánoční sezóna je náročnější, občas zůstáváme déle.
- Smysluplnou práci na značce, která chutná a roste.
- Fajn tým, kde se nehází odpovědnost přes zeď.
- Stravenkový paušál.
- Slevu na oříšky a produkty, které fakt chcete jíst.
- Možnost růstu na pozici hlavní účetní, manažer nákupu, backoffice manager

Zajímá vás co prodáváme? Koukněte na náš e-shop: ochutnejorech.cz

Pokud vás tento inzerát zaujal, pošlete nám strukturovaný životopis s fotkou. Vybraní kandidáti budou pozvání k osobnímu pohovoru.

Nebo zkus mobilní apku

Uvidíš nabídky ve svém okolí a všechny své odpovědi budeš mít vždy po ruce

Naskenuj kód

Na Práci za rohem máš největší šanci najít si práci blízko domova a přestat dojíždět. Vybírej z volných míst a brigád po celém Česku, třeba v lokalitách Praha, Brno, Ostrava, Plzeň, Liberec, Olomouc, České Budějovice, Hradec Králové, Ústí nad Labem, Pardubice, Zlín, Havířov, Kladno, Most, Opava a mnoha dalších.

Používáme cookies, viz Podmínky služby. A také chráníme tvoje osobní údaje, viz Zásady ochrany soukromí. Více o reklamě na portálech Alma Career a transparentnosti se můžete dočíst na naší Informační stránce. Zde je naše Technická specifikace.