banner

Zkus vyladěnou mobilní aplikaci

rating

IT Product owner

Včerejší

JUST CS spol. s r.o.

U továren 256/14, Praha-Hostivař

Vzdálenost od tebe uvidíš po zadání adresy ve výpisu nabídek.


Úvazek

Práce na plný úvazek

Smlouva

Pracovní smlouva

Benefity

Bonusy/prémie, Příspěvek na dovolenou, Sleva na firemní výrobky/služby, Notebook, Stravenky/příspěvek na stravování, Dovolená 5 týdnů, Vzdělávací kurzy, školení, Kafetérie, Občerstvení na pracovišti, Příspěvek na sport/kulturu/volný čas, Příspěvek na vzdělání, Zdravotní volno/sickdays, Možnost občasné práce z domova, Firemní akce, 13. plat, Možnost si napracovat hodiny

Vzdělání

Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou

Jazyky

Angličtina (Mírně pokročilá)

Zařazené

IS/IT: Konzultace, analýzy a projektové řízení, IS/IT: Vývoj aplikací a systémů


O pozici

Oblast: Interní business systémy (ERP, CRM, WMS, B2B e-commerce, mobilní aplikace, LMS)

Cíl role:
Tato role představuje most mezi byznysem a IT. Má na starosti jeden z klíčových systémů firmy – jako je logistika nebo obchod – a zajišťuje jeho rozvoj tak, aby co nejlépe podporoval potřeby uživatelů. Naslouchá, propojuje, navrhuje zlepšení a dohlíží na jejich realizaci. Spojuje porozumění procesům, strategické uvažování a schopnost dotahovat změny do praxe.

Klíčové odpovědnosti:

1. Vize a roadmapa produktu

  • Definuje vizi a dlouhodobý plán rozvoje přiděleného produktu ve spolupráci s uživateli, IT a vedením.
  • Prioritizuje požadavky a změny dle přínosu pro byznys (value-based backlog management).
  • Zajišťuje soulady s architekturou a strategiemi firmy (vč. bezpečnosti, dat a integrací).

2. Business analýza a návrh řešení

  • Spolupracuje s uživateli na pochopení potřeb a překládá je do funkčních zadání.
  • Připravuje nebo koordinuje návrh změn v procesech, datech i samotné aplikaci.
  • Zajišťuje user stories, akceptační kritéria a test plány.

3. Realizace a zlepšování

  • Spolupracuje s IT týmem nebo externím dodavatelem na vývoji, testování a nasazení změn.
  • Zajišťuje školení, dokumentaci a přijetí změn koncovými uživateli.
  • Pravidelně vyhodnocuje využití a přínosy řešení, navrhuje zlepšení.


4. Správa backlogu a změnové agendy

  • Vede backlog – přehled změnových požadavků, priorit a stavu řešení.
  • Účastní se pravidelných ceremonií (např. sprint plánování, review, retrospektiva), pokud se používají agilní metody.
  • Koordinuje testování, nasazení a komunikaci změn.

5. Spolupráce a komunikace

  • Je klíčovým kontaktním bodem pro oblast, kterou produkt podporuje.
  • Koordinuje spolupráci s procesními vlastníky, controllingem, IT, dodavateli a dalšími PO.
  • Definuje integrace s propojenými systémy (API rozhraní, datové můstky).
  • Přispívá ke sladění jednotlivých řešení do jednoho funkčního ekosystému.


Umístění ve struktuře a spolupráce:

Reportuje Řediteli IT nebo vlastníkovi procesní oblasti. Úzká spolupráce s:

  • Procesními vlastníky (např. CFO, vedoucí logistiky).
  • Interním IT týmem a dodavateli.
  • Controllingem a PMO při kalkulaci přínosů.


Ukazatele úspěchu (příklady):

  • Spokojenost uživatelů s řešením (uživatelský NPS).
  • % změn doručených včas a v rozpočtu.
  • ROI vybraných iniciativ.
  • Míra adopce nových funkcionalit.

Požadavky na kandidáta:

Vzdělání a zkušenosti

  • SŠ/VŠ vzdělání technického nebo ekonomického směru.
  • Min. 3 roky praxe v oblasti správy nebo rozvoje informačních systémů.
  • Zkušenost s ERP/WMS/CRM/reporting řešeními výhodou.

Dovednosti a znalosti

  • Schopnost porozumět obchodním procesům a převést je do systémových řešení.
  • Zkušenost s tvorbou backlogu, návrhem funkcionalit a testováním.
  • Základní orientace v integračních vazbách a datové struktuře.

Výhodou

  • Zkušenost s agilními metodami (Scrum, Kanban), Lean přístupem, modelováním procesů.
  • Soft skills
  • Komunikační a facilitační dovednosti.
  • Schopnost hledat kompromisy a argumentovat na základě přínosu.
  • Zákaznická orientace, samostatnost a organizační schopnosti.

Nabízíme

  • Stabilní prostředí rodinné firmy s jasnými hodnotami a tradicí.
  • Plný úvazek.
  • Fixní mzdu + výkonnostní odměny + 13. mzdu + bonus za vlastní iniciativu.
  • 5 týdnů dovolené + sick days + možnost náhradního volna.
  • Home office 1× týdně.
  • Jazykové kurzy, přístup k SEDUO.cz a dalšímu vzdělávání.
  • Stravenkový paušál (90 Kč/den), Multisport karta, příspěvky na kulturu/sport/dovolenou.
  • Firemní akce, káva/čaj/ovoce na pracovišti, dárky pro zaměstnance.
  • Pracoviště 4 minuty chůze od nádraží Praha-Hostivař, možnost parkování.

Nebo zkus mobilní apku

Uvidíš nabídky ve svém okolí a všechny své odpovědi budeš mít vždy po ruce

Naskenuj kód

Na Práci za rohem máš největší šanci najít si práci blízko domova a přestat dojíždět. Vybírej z volných míst a brigád po celém Česku, třeba v lokalitách Praha, Brno, Ostrava, Plzeň, Liberec, Olomouc, České Budějovice, Hradec Králové, Ústí nad Labem, Pardubice, Zlín, Havířov, Kladno, Most, Opava a mnoha dalších.

Používáme cookies, viz Podmínky služby. A také chráníme tvoje osobní údaje, viz Zásady ochrany soukromí. Více o reklamě na portálech Alma Career a transparentnosti se můžete dočíst na naší Informační stránce. Zde je naše Technická specifikace.