banner

Zkus vyladěnou mobilní aplikaci

rating

Specialista/ka pro správu klientských dat (DPČ/DPP brigáda, home office)

Končí za 8 hodin

Erste Operations GmbH

Národní třída 3654/44, Hodonín

Vzdálenost od tebe uvidíš po zadání adresy ve výpisu nabídek.


Plat

130 Kč/hodina hrubého

Úvazek

Brigáda

Benefity

Možnost občasné práce z domova

Vzdělání

Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou

Jazyky

Čeština (Pokročilá)

Zařazené

Administrativa


O pozici

Hledáte brigádu, kde si rozvrhnete čas podle sebe – ale zároveň pravidelně odpracujete 60-80hodin za měsíc? Nabízíme spolupráci na dohodu – krátkodobou (do konce listopadu, DPP) nebo dlouhodobou (až 1 rok, DPČ).

Přidejte se k nám do týmu Klientských dat a získejte cennou zkušenost z bankovního prostředí.

Čeká vás kontrola dat zahraničních klientů ze skupiny Erste Group. Žádný prodej klientům - jen klidná práce, která vyžaduje přesnost, tempo a zodpovědnost – a navíc po směně odejdeš s čistou hlavou.

Pravidelný výdělek, rozvržení směn podle sebe a home office – tohle je vaše příležitost.

Zní to jako práce značka ideál? Přečtěte si, co očekáváme od spolupráce a přihlaste se na pozici – těšíme se!😊

Kdo jsme? No přeci – Erste Operations.

  • Erste Operations GmbH je dceřiná společnost rakouské Erste Group Bank AG.
  • Od roku 2010 hrajeme klíčovou roli v zajištění bankovních operací pro Erste Group a rakouské spořitelny.
  • Naše specializace: zpracování klientských dat, domácí a zahraniční platby, financování a finanční trhy.
  • V České republice působíme pouze v Hodoníně v Jihomoravském kraji.

👉Co vás u nás čeká?

  • kontrola a aktualizace klientských data z interních i externích zdrojů
  • zadávání a správa údajů v bankovních systémech
  • zpracování administrativních rutinních úkonů, které vyžadují produktivitu, rychlost a přesnost
  • komunikace v anglickém jazyce s bankami nebo manažery
  • časová flexibilita – práci si můžeš rozložit po dohodě s vedoucím na všední dny i víkend

👉Koho hledáme?

  • máte volnou kapacitu od srpna do listopadu 2025/ nebo až na 1 rok
  • pravidelně a spolehlivě odpracujete každý měsíc 60 až 80 hodin (cca 15-20 hodin za týden)
  • máte anglický jazyk na min. úrovni B1
  • zájem o práci s daty, pečlivost, zodpovědnost, samostatnost a chuť se učit
  • umíte to s počítačem, MS officem a zvládáte i komunikaci
  • v době nástupu máte ukončenou střední s maturitou
  • nezaleknete se němčiny (základy výhodou)
  • čeština vám nedělá žádný problém

👉Co nabízíme?

  • odměnu 130,- Kč/h
  • benefit: možnost home office (až po dosažení výsledků, do 2 týdnů)
  • kompletní zaškolení na pracovišti v Hodoníně
  • dohodu o provedení práce nebo pracovní činnosti na dobu určitou
  • plánování směn s předstihem

Od kdy můžete nastoupit?

📆 Nástup: od srpna 2025

Nebo zkus mobilní apku

Uvidíš nabídky ve svém okolí a všechny své odpovědi budeš mít vždy po ruce

Naskenuj kód

Na Práci za rohem máš největší šanci najít si práci blízko domova a přestat dojíždět. Vybírej z volných míst a brigád po celém Česku, třeba v lokalitách Praha, Brno, Ostrava, Plzeň, Liberec, Olomouc, České Budějovice, Hradec Králové, Ústí nad Labem, Pardubice, Zlín, Havířov, Kladno, Most, Opava a mnoha dalších.

Používáme cookies, viz Podmínky služby. A také chráníme tvoje osobní údaje, viz Zásady ochrany soukromí. Více o reklamě na portálech Alma Career a transparentnosti se můžete dočíst na naší Informační stránce. Zde je naše Technická specifikace.