Referent společné státní správy a samosprávy Krajské ředitelství policie Praha
Méně než týden
Policie České republiky
Sdružení 1664/1, Praha-Nusle
Vzdálenost od tebe uvidíš po zadání adresy ve výpisu nabídek.
Plat
20 080 - 28 660 Kč hrubého
Úvazek
Práce na plný úvazek
Smlouva
Pracovní smlouva
Vzdělání
Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou
Vhodné pro
Absolvent
Zařazené
Administrativa, Státní a veřejná správa
O pozici
Referent společné státní správy a samosprávy
KŘP hl. m. Prahy, odbor služby pro zbraně a bezpečnostní materiál – pracovní poměr
Obecně
- Místo výkonu: Praha 4 – Nusle, Sdružení 1664/1
- pracovní poměr na dobu určitou, 4 měsíce zkušební doba, možnost prodloužit pracovní poměr na dobu neurčitou
Náplň práce
- Práce s elektronickým evidenčním systémem ETŘ.
- Posuzování podkladů pro správní řízení.
- Vyřizování správních případů za současného dodržování spisového řádu PČR.
- Práce s PC, práce v síti INTRANET – práce s databázovými systémy – např. IS D - Zbraně, IS P – Zbraně, centrální registr zbraní, další databáze PČR, revize údajů apod.
- Vypisuje zbrojní průkazy, průkazy zbraní, zbrojní licence, evropské zbrojní průkazy, další doklady.
- Vyžaduje rejstřík trestů, žádosti o pověst žadatelů o zbrojní průkaz. U zbrojní licence u fyzické osoby nebo jejího odpovědného zástupce (je-li ustanoven), nebo odpovědného zástupce nebo člena statutárního orgánu právnické osoby. Vyžaduje rejstřík přestupků, je-li tu nutné v rámci správního řízení. Vyžádání probíhá dálkovým způsobem po internetu za dodržení stanovených pravidel.
Platové podmínky a další benefity
- platová třída 7 se mzdou 20.080,- Kč – 28.660,- Kč (dle započitatelné praxe)
- zvláštní příplatek 2.500,- Kč
- možnost čerpání prostředků z FKSP (produkty spoření na stáří - po 3 měsících, rekreace, dětské tábory)
- benefity – závodní stravování, po 6 měsících příspěvek na dopravu ve výši 2400 Kč (Lítačka)
- řádná dovolená 200 hodin, 5 dní indispozičního volna
- s ohledem na pracovní výsledky možnost přechodu z pracovního poměru do služebního poměru
Požadujeme
- středoškolské vzdělání zakončené maturitou
- znalost práce na PC, technika administrativy
- vstřícnost k dalšímu sebevzdělávání
- bezúhonnost (doložena výpisem z rejstříku trestů)
Výhodou
- praxe v oblasti administrativní činnosti
- vstřícnost, spolehlivost, samostatnost, flexibilita, komunikační schopnosti
- znalost informačních systémů PČR, zkušenost s informačním systémem ETŘ
Další informace
- pevná pracovní doba pondělí + středa 7:00 – 17:30 hodin, úterý + čtvrtek 7:00 – 15:00 hodin, pátek 7:00 – 12:30 hodin
- termín pro zaslání životopisu: do 10.10.2025
- možnost nástupu: 1.10.2025 (nebo dle dohody)
- Součástí přijímacího řízení je osobní pohovor a vyplnění dotazníku uchazeče
V případě zájmu zašlete strukturovaný životopis včetně e-mailové adresy pro účely vyrozumění a motivační dopis.
Případné doplňující informace je možné získat u vedoucí oddělení OSZBM Praha I a Praha III, tel. číslo: 974 822 624 nebo zástupce vedoucí oddělení, tel. číslo: 974 822 617.
Nebo zkus mobilní apku
Uvidíš nabídky ve svém okolí a všechny své odpovědi budeš mít vždy po ruce
Naskenuj kód
Na Práci za rohem máš největší šanci najít si práci blízko domova a přestat dojíždět. Vybírej z volných míst a brigád po celém Česku, třeba v lokalitách Praha, Brno, Ostrava, Plzeň, Liberec, Olomouc, České Budějovice, Hradec Králové, Ústí nad Labem, Pardubice, Zlín, Havířov, Kladno, Most, Opava a mnoha dalších.
Používáme cookies, viz Podmínky služby. A také chráníme tvoje osobní údaje, viz Zásady ochrany soukromí. Více o reklamě na portálech Alma Career a transparentnosti se můžete dočíst na naší Informační stránce. Zde je naše Technická specifikace.