REGIONÁLNÍ ASISTENTKA SERVISNÍHO TÝMU (m/ž)
Méně než 2 týdny
Jungheinrich (ČR) s.r.o.
Modletice 101
Vzdálenost od tebe uvidíš po zadání adresy ve výpisu nabídek.
Plat
38 000 - 43 000 Kč hrubého
Úvazek
Práce na plný úvazek
Smlouva
Pracovní smlouva
Benefity
Bonusy/prémie, Notebook, Příspěvek na penzijní/životní připojištění, Flexibilní začátek/konec pracovní doby, Stravenky/příspěvek na stravování, Dovolená 5 týdnů, Vzdělávací kurzy, školení, Občerstvení na pracovišti, Příspěvek na sport/kulturu/volný čas, Příspěvek na vzdělání, Možnost občasné práce z domova, Firemní akce, Individuální rozvržení pracovní doby
Vzdělání
Odborné vyučení bez maturity
Zařazené
Administrativa, Doprava, logistika a zásobování, Prodej a obchod
O pozici
Jungheinrich je mezinárodní společnost, která je špičkovým dodavatelem manipulační techniky, regálových systémů a komplexních řešení pro intralogistiku. Na trhu v České republice působíme více než 30 let a patříme mezi 3 největší hráče. K našim vozíkům nabízíme také kvalitní servis prostřednictvím naší husté servisní sítě, která čítá 180 mobilních dílen po celé ČR a 2 servisních dílen v Modleticích a Hněvotíně.
Mezi zákazníky Jungheinrichu patří renomované mezinárodní i ryze české firmy např. Škoda Auto, DHL, Lidl, Continental, Foxconn, Hopi, Hornbach.
Hledáme spolupracovníka do oddělení servisu naší společnosti v Modleticích u Prahy na pracovní pozici:
REGIONÁLNÍ ASISTENTKA SERVISNÍHO TÝMU (m/ž)
Co bude náplní Vaší práce:
- administrativní práce spojená zejména se zpracováním cenových nabídek a objednávek na servisní opravy
- e-mailová a telefonická komunikace se zákazníky, servisními techniky a dodavateli
- vedení evidence cenových nabídek
- práce v systému SAP
- spolupráce s kolegy servisního oddělení a servisními techniky
- tvorba reportů a přehledů v Excelu
- administrativní podpora servisního oddělení
Nabízíme Vám:
- firemní benefity, včetně 5 týdnů dovolené a stravenek ve výši 150 Kč
- možnost až 50% home office po zapracování, včetně vybavení (notebook, monitor a kancelářská židle)
- důkladný a propracovaný systém zaškolení
- stabilní pracovní místo v úspěšné a dlouhodobě prosperující společnosti s vysoce propracovaným know-how
- pracovní smlouvu na dobu neurčitou
- možnost profesního růstu
- účast v programu firemních benefitů, které stále rozšiřujeme (např. MultiSport karta)
- možnost využívat firemní mikrobus k cestě do zaměstnání z metra Opatov do Modletic
Očekáváme od Vás:
- praxi v administrativě
- dobrou znalost práce na PC (Outlook, Excel, Word) – nejsou nutné kontingenční tabulky, ale znalost používání základních funkcí
- spolehlivost a zodpovědnost
- pečlivost a týmovost
Vážné zájemce prosíme o zaslání strukturovaného životopisu naší externí konzultantce, ing. Petře Linhartové, která exkluzivně vede toto výběrové řízení.
klíčová slova: back office, podpora, asistent, asistentka, specialista, referent, specialist, obchodní asistentka, administrativa, asistent, asistentka, specialista, referent, specialist, obchodní asistentka, administrativa, logistika, logistik, logistics, handling, manipulace, logistické vybavení, logistické systémy, manipulační technika, vysokozdvižný vozík, strojírenství, Machine, průmysl, back office, podpora
Nebo zkus mobilní apku
Uvidíš nabídky ve svém okolí a všechny své odpovědi budeš mít vždy po ruce
Naskenuj kód
Na Práci za rohem máš největší šanci najít si práci blízko domova a přestat dojíždět. Vybírej z volných míst a brigád po celém Česku, třeba v lokalitách Praha, Brno, Ostrava, Plzeň, Liberec, Olomouc, České Budějovice, Hradec Králové, Ústí nad Labem, Pardubice, Zlín, Havířov, Kladno, Most, Opava a mnoha dalších.
Používáme cookies, viz Podmínky služby. A také chráníme tvoje osobní údaje, viz Zásady ochrany soukromí. Více o reklamě na portálech Alma Career a transparentnosti se můžete dočíst na naší Informační stránce. Zde je naše Technická specifikace.