Sales Project Support
2 dny
PPG INDUSTRIES CZECH REPUBLIC, s.r.o.
Mstětice 1054, Zeleneč
Vzdálenost od tebe uvidíš po zadání adresy ve výpisu nabídek.
Úvazek
Práce na plný úvazek
Smlouva
Pracovní smlouva
Benefity
Bonusy/prémie, Mobilní telefon, Sleva na firemní výrobky/služby, Notebook, Příspěvek na penzijní/životní připojištění, Flexibilní začátek/konec pracovní doby, Stravenky/příspěvek na stravování, Dovolená 5 týdnů, Vzdělávací kurzy, školení, Kafetérie, Občerstvení na pracovišti, Příspěvek na sport/kulturu/volný čas, Možnost občasné práce z domova, Vlastní organizace náplně práce
Vzdělání
Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou
Jazyky
Čeština (Výborná), Angličtina (Středně pokročilá)
Zařazené
Prodej a obchod
O pozici
Začni svou kariéru ve světě obchodu! Hledáme juniorního kolegu/kolegyni na pozici Sales Project Support
Jsi absolvent/ka a hledáš svou první práci nebo chceš navázat na podobnou zkušenost a získat cenné zkušenosti nebo rozšířit své dovednosti v administraci obchodní oblasti? Přidej se k nám!
Hledáme šikovného a motivovaného člověka, který se nebojí nových výzev a rád/a se učí. Na pozici Sales Project Support budeš podporovat obchodní tým, pomáhat s řízením projektů a pracovat s našimi interními systémy. Vše tě postupně naučíme – důležitá je chuť se rozvíjet, samostatnost a organizační schopnosti.
Co tě u nás čeká:
- Podpora obchodních projektů – budeš se podílet na koordinaci aktivit v rámci PPG Sales Machine, spravovat kontakty a zákazníky v našich systémech (ve spolupráci s týmem z EMEA regionu).
- Správa interních nástrojů – naučíš se pracovat se systémy jako Clientlink, Skill Director nebo Showpad. Budeš komunikovat s obchodníky, aktualizovat účty, řešit menší technické problémy a připravovat přehledy.
- Nastavování a správa systému řízení zásob – pomůžeš nám s aktualizací nastavení a správou systému řízení zásob pro prodejny v ČR a budeš mít přehled o školeních na platformě PPG Academy.
- Lidské zdroje a organizace – čeká Tě evidence docházky, domlouvání školení, komunikace s externími agenturami nebo příprava pracovních pozic v systému.
- Záskoky v týmu – naučíš se různé role v našem oddělení, abys mohl/a v případě potřeby zastoupit kolegy (například během dovolené).
- Komunikace a administrativa – vyřizování e-mailů, podnětů a základní administrativní úkoly spojené s chodem týmu.
Co od tebe očekáváme:
- Chuť učit se novým věcem a rozvíjet se v oblasti obchodu a administrativy.
- Dobré organizační schopnosti a samostatnost.
- Základní zkušenosti s MS Excel (pokročilé funkce tě naučíme), znalost AI výhodou.
- Komunikační dovednosti a týmový duch.
- Angličtinu na úrovni, kdy se zvládneš dorozumět (ústně i písemně).
- Pečlivost a smysl pro detail.
- Ochotu pomoci a občas zastoupit kolegy.
Co ti nabízíme:
- Práci v silné a stabilní společnosti s přátelským kolektivem.
- Skvělou příležitost pro rozjezd kariéry – zaškolíme tě a podpoříme v dalším růstu.
- Hybridní model – kombinace práce z kanceláře a z domova.
- 5 týdnů dovolené, stravenky (150 Kč/den), výhodné zaměstnanecké slevy a výroční odměny.
- Flexipassy na volnočasové aktivity – 1 500 Kč měsíčně.
- Příspěvek na životní/penzijní připojištění – 1 000 Kč měsíčně.
- Občasné pracovní cesty – k dispozici máme poolový vůz.
Pokud máš zájem začít kariéru v mezinárodní firmě a stát se součástí našeho týmu, pošli nám svůj životopis – těšíme se na tebe!
Nebo zkus mobilní apku
Uvidíš nabídky ve svém okolí a všechny své odpovědi budeš mít vždy po ruce
Naskenuj kód
Na Práci za rohem máš největší šanci najít si práci blízko domova a přestat dojíždět. Vybírej z volných míst a brigád po celém Česku, třeba v lokalitách Praha, Brno, Ostrava, Plzeň, Liberec, Olomouc, České Budějovice, Hradec Králové, Ústí nad Labem, Pardubice, Zlín, Havířov, Kladno, Most, Opava a mnoha dalších.
Používáme cookies, viz Podmínky služby. A také chráníme tvoje osobní údaje, viz Zásady ochrany soukromí. Více o reklamě na portálech Alma Career a transparentnosti se můžete dočíst na naší Informační stránce. Zde je naše Technická specifikace.