MATERIÁLOVÝ ANALYTIK/ČKA - LOGISTIKA A PLÁNOVÁNÍ
Méně než 2 týdny
Hanon Systems Thermal Technology s.r.o.
Unhošťská 2747, Kladno-Kročehlavy
Vzdálenost od tebe uvidíš po zadání adresy ve výpisu nabídek.
Úvazek
Práce na plný úvazek
Smlouva
Pracovní smlouva
Benefity
Bonusy/prémie, Mobilní telefon, Notebook, Příspěvek na penzijní/životní připojištění, Flexibilní začátek/konec pracovní doby, Stravenky/příspěvek na stravování, Dovolená 5 týdnů, Vzdělávací kurzy, školení, Závodní stravování, Občerstvení na pracovišti, Příspěvek na vzdělání, Firemní akce, Možnost si napracovat hodiny, Pracovní oblečení, Příspěvek na pracovní oblečení
Vzdělání
Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou
Jazyky
Angličtina (Mírně pokročilá), Čeština (Výborná)
Zařazené
Doprava, logistika a zásobování, Nákup, Výroba a průmysl
O pozici
Do týmu plánování a logistiky hledáme MATERIÁLOVÉHO ANALYTIKA !
Baví vás práce s daty, plánování a hledání souvislostí? Umíte přemýšlet v souvislostech, pracujete systematicky a máte rádi, když věci dávají smysl? Do našeho týmu hledáme posilu na pozici Materiálového analytika, který se bude podílet na plynulém chodu výroby a optimalizaci materiálových toků.
Co bude vaší hlavní náplní práce
• Plánování materiálových potřeb (MRP) na základě výrobního plánu, výhledů a aktuálních zásob
• Objednávání materiálu u dodavatelů, sledování stavu objednávek, řízení dodacích termínů a množství
• Kontrola skladových zásob a optimalizace bezpečnostních zásob
• Řešení nedostatku materiálu, eskalace a mimořádné situace ve výrobě
• Denní práce v systému SAP – aktualizace dat, kontrola chyb a analýza materiálových toků
• Reporting klíčových ukazatelů a vyhodnocování výsledků
• Spolupráce s nákupem, skladem, logistikou a oddělením kvality
• Komunikace s dodavateli a dopravci včetně celní dokumentace
• Řešení reklamací a podpora hodnocení dodavatelů
• Vedení registru dodavatelů, smluv a související dokumentace
Jaké znalosti a dovednosti byste měli mít
• Znalost práce v SAP (výhodou)
• Znalost plánování materiálu a principů MRP
• Pokročilou znalost MS Excel
• Systematičnost, důslednost a schopnost rychle reagovat
• Komunikační a organizační dovednosti
• Zkušenost z prostředí automotive je výhodou, nikoli podmínkou
ŠŠ - maturita
alespoň 2 roky praxe v logistice, plánování nebo nákupu
Co vám za to nabízíme
• 5 týdnů dovolené
• Elektronické stravenky (130 Kč/den) a vlastní závodní jídelnu s výbornými obědy
• Příspěvek na penzijní připojištění / DIP
• Flexibilní pracovní dobu ( pevné jádro 9.00 - 15.00)
• Parkování přímo u firmy
• Notebook a mobilní telefon i k soukromému využití
• Možnost práce na nových technologiích a zajímavých projektech
• Přátelský kolektiv a podporující tým
• Příspěvek na jazykové kurzy
Zaujala vás tato pozice?
Pošlete nám svůj životopis a staňte se součástí týmu, který má plánování pod kontrolou.
Nebo zkus mobilní apku
Uvidíš nabídky ve svém okolí a všechny své odpovědi budeš mít vždy po ruce
Naskenuj kód
Na Práci za rohem máš největší šanci najít si práci blízko domova a přestat dojíždět. Vybírej z volných míst a brigád po celém Česku, třeba v lokalitách Praha, Brno, Ostrava, Plzeň, Liberec, Olomouc, České Budějovice, Hradec Králové, Ústí nad Labem, Pardubice, Zlín, Havířov, Kladno, Most, Opava a mnoha dalších.
Používáme cookies, viz Podmínky služby. A také chráníme tvoje osobní údaje, viz Zásady ochrany soukromí. Více o reklamě na portálech Alma Career a transparentnosti se můžete dočíst na naší Informační stránce. Zde je naše Technická specifikace.