banner

Zkus vyladěnou mobilní aplikaci

rating

Case manager/ka projektu OPZ+ ,,Program rodičovských kompetencí"

Méně než týden

Charita České Budějovice

Skuherského 1418/70, České Budějovice 3

Vzdálenost od tebe uvidíš po zadání adresy ve výpisu nabídek.


Plat

35 000 Kč hrubého

Úvazek

Práce na plný úvazek

Smlouva

Pracovní smlouva

Benefity

Mobilní telefon, Flexibilní začátek/konec pracovní doby, Dovolená 5 týdnů, Zdravotní volno/sickdays, Možnost občasné práce z domova

Vzdělání

Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou

Zařazené

Administrativa, Zdravotnictví a sociální péče


O pozici

Baví tě práce s rodinami, rozumíš individuálním potřebám klientů a orientuješ se v oblasti sociální práce? Přidej se k našemu týmu a pomoz nám rozvíjet rodičovské kompetence, upevnit je v jejich rodičovské role a posilovat rodinné vazby!

Projekt Program Rodičovských kompetencí (reg. č.: CZ.03.02.03/00/24_076/0005278) je zaměřen na pomoc a podporu rodinám a jejich příslušníkům při zvládání výchovy, péče o děti a slaďování rodinného a pracovního života.

Charita České Budějovice je nestátní neziskovou církevní organizací, poskytující zdravotní a sociální služby na území města České Budějovice a v přilehlých obcí.

Popis pracovní pozice:

· Přímá práce s účastníky projektu formou case managementu

· Oslovování cílové skupiny k účasti, kontaktování, komunikace, mapování situace, plánování podpory a pravidelné hodnocení pokroku

· Příprava a realizace aktivit projektu

· Koordinace, organizace činností a spolupráce s realizačním týmem, odborníky, institucemi

· Aktivní účast na poradách, evaluacích a rozvoji projektu

· Administrativní zajištění aktivit

Požadujeme:

· Minimálně středoškolské vzdělání (v oblasti sociální práce výhodou)

· Zkušenost s případovým vedením klientů a s cílovou skupinou (rodiny, děti, sociálně znevýhodnění) výhodou

· Orientace v systému sociálních služeb a podpory rodin

· Motivace a nadšení pro práci v neziskovém sektoru

· Schopnost navazování kontaktů, zodpovědnost, schopnost samostatné i týmové práce, komunikační a organizační dovednosti, empatie, trpělivost, schopnost vést případovou dokumentaci a profesionální přístup

· Řidičský průkaz skupiny B výhodou

· Aktivní přístup k řešení problému, chuť učit se novým věcem a respektování hodnot Charity

Nabízíme:

· Smysluplnou práci na plný úvazek (40 hodin/týden)

· Smlouvu na dobu určitou od 1.9. 2025 do 30. 5. 2027

· Výše hrubé mzdy 35 000 Kč

· Místo výkonu práce v Českých Budějovicích

· Flexibilní pracovní dobu

· Občasná práce na home office

· 5 týdnů dovolené

· 2 dny sickdays

· Týmové supervize

· Příjemné pracovní prostředí, zázemí stabilní organizace, práce v multidisciplinárním a přátelském týmu, respektující přístup

Nástup od 1. 9. 2025

Zaujala tě tato pracovní pozice? Pošli nám do 15. 8. 2025 svůj životopis a krátký motivační dopis vedoucí služby SASANKA paní Jitce Borovkové, Dis.,

Charita České Budějovice si vyhrazuje právo na zrušení výběrového řízení bez uvedení důvodu, případně vyhlášení nového výběrového řízení v případě, že nebude vybrán vhodný uchazeč na danou pozici.

Nebo zkus mobilní apku

Uvidíš nabídky ve svém okolí a všechny své odpovědi budeš mít vždy po ruce

Naskenuj kód

Na Práci za rohem máš největší šanci najít si práci blízko domova a přestat dojíždět. Vybírej z volných míst a brigád po celém Česku, třeba v lokalitách Praha, Brno, Ostrava, Plzeň, Liberec, Olomouc, České Budějovice, Hradec Králové, Ústí nad Labem, Pardubice, Zlín, Havířov, Kladno, Most, Opava a mnoha dalších.

Používáme cookies, viz Podmínky služby. A také chráníme tvoje osobní údaje, viz Zásady ochrany soukromí. Více o reklamě na portálech Alma Career a transparentnosti se můžete dočíst na naší Informační stránce. Zde je naše Technická specifikace.