Case manager/ka projektu OPZ+ ,,Program rodičovských kompetencí"
Méně než týden
Charita České Budějovice
Skuherského 1418/70, České Budějovice 3
Vzdálenost od tebe uvidíš po zadání adresy ve výpisu nabídek.
Plat
35 000 Kč hrubého
Úvazek
Práce na plný úvazek
Smlouva
Pracovní smlouva
Benefity
Mobilní telefon, Flexibilní začátek/konec pracovní doby, Dovolená 5 týdnů, Zdravotní volno/sickdays, Možnost občasné práce z domova
Vzdělání
Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou
Zařazené
Administrativa, Zdravotnictví a sociální péče
O pozici
Baví tě práce s rodinami, rozumíš individuálním potřebám klientů a orientuješ se v oblasti sociální práce? Přidej se k našemu týmu a pomoz nám rozvíjet rodičovské kompetence, upevnit je v jejich rodičovské role a posilovat rodinné vazby!
Projekt Program Rodičovských kompetencí (reg. č.: CZ.03.02.03/00/24_076/0005278) je zaměřen na pomoc a podporu rodinám a jejich příslušníkům při zvládání výchovy, péče o děti a slaďování rodinného a pracovního života.
Charita České Budějovice je nestátní neziskovou církevní organizací, poskytující zdravotní a sociální služby na území města České Budějovice a v přilehlých obcí.
Popis pracovní pozice:
· Přímá práce s účastníky projektu formou case managementu
· Oslovování cílové skupiny k účasti, kontaktování, komunikace, mapování situace, plánování podpory a pravidelné hodnocení pokroku
· Příprava a realizace aktivit projektu
· Koordinace, organizace činností a spolupráce s realizačním týmem, odborníky, institucemi
· Aktivní účast na poradách, evaluacích a rozvoji projektu
· Administrativní zajištění aktivit
Požadujeme:
· Minimálně středoškolské vzdělání (v oblasti sociální práce výhodou)
· Zkušenost s případovým vedením klientů a s cílovou skupinou (rodiny, děti, sociálně znevýhodnění) výhodou
· Orientace v systému sociálních služeb a podpory rodin
· Motivace a nadšení pro práci v neziskovém sektoru
· Schopnost navazování kontaktů, zodpovědnost, schopnost samostatné i týmové práce, komunikační a organizační dovednosti, empatie, trpělivost, schopnost vést případovou dokumentaci a profesionální přístup
· Řidičský průkaz skupiny B výhodou
· Aktivní přístup k řešení problému, chuť učit se novým věcem a respektování hodnot Charity
Nabízíme:
· Smysluplnou práci na plný úvazek (40 hodin/týden)
· Smlouvu na dobu určitou od 1.9. 2025 do 30. 5. 2027
· Výše hrubé mzdy 35 000 Kč
· Místo výkonu práce v Českých Budějovicích
· Flexibilní pracovní dobu
· Občasná práce na home office
· 5 týdnů dovolené
· 2 dny sickdays
· Týmové supervize
· Příjemné pracovní prostředí, zázemí stabilní organizace, práce v multidisciplinárním a přátelském týmu, respektující přístup
Nástup od 1. 9. 2025
Zaujala tě tato pracovní pozice? Pošli nám do 15. 8. 2025 svůj životopis a krátký motivační dopis vedoucí služby SASANKA paní Jitce Borovkové, Dis.,
Charita České Budějovice si vyhrazuje právo na zrušení výběrového řízení bez uvedení důvodu, případně vyhlášení nového výběrového řízení v případě, že nebude vybrán vhodný uchazeč na danou pozici.
Nebo zkus mobilní apku
Uvidíš nabídky ve svém okolí a všechny své odpovědi budeš mít vždy po ruce
Naskenuj kód
Na Práci za rohem máš největší šanci najít si práci blízko domova a přestat dojíždět. Vybírej z volných míst a brigád po celém Česku, třeba v lokalitách Praha, Brno, Ostrava, Plzeň, Liberec, Olomouc, České Budějovice, Hradec Králové, Ústí nad Labem, Pardubice, Zlín, Havířov, Kladno, Most, Opava a mnoha dalších.
Používáme cookies, viz Podmínky služby. A také chráníme tvoje osobní údaje, viz Zásady ochrany soukromí. Více o reklamě na portálech Alma Career a transparentnosti se můžete dočíst na naší Informační stránce. Zde je naše Technická specifikace.