Obchodní zástupce pro zahraniční trhy
Méně než týden
GRITEC s.r.o.
Průmyslová 698/5a, Praha-Malešice
Vzdálenost od tebe uvidíš po zadání adresy ve výpisu nabídek.
Úvazek
Práce na plný úvazek
Smlouva
Pracovní smlouva
Benefity
Bonusy/prémie, Auto i pro soukromé účely, Mobilní telefon, Notebook, Příspěvek na penzijní/životní připojištění, Flexibilní začátek/konec pracovní doby, Stravenky/příspěvek na stravování, Dovolená 5 týdnů, Vzdělávací kurzy, školení, Příspěvek na sport/kulturu/volný čas, Zdravotní volno/sickdays, Možnost občasné práce z domova, Firemní akce, Zahraniční pracovní cesty, Dog-friendly office
Vzdělání
Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou
Jazyky
Angličtina (Mírně pokročilá), Polština (Mírně pokročilá)
Zařazené
Prodej a obchod
O pozici
Jsme GRITEC – stabilní evropská technologická firma s více než 60letou historií. Vyvíjíme a vyrábíme řešení pro energetiku, vodohospodářství, železnici, fotovoltaiku a elektromobilitu.
Ani během krize jsme nezpomalili – dál rosteme a rozvíjíme se. Dnes máme přes 1200 zaměstnanců v 5 německých a 1 české pobočce. Náš tým tvoří šikovní technici, řemeslníci, inženýři a obchodníci, kteří posouvají naše produkty a služby stále dál.
Co děláme?
Navrhujeme a vyrábíme trafostanice – od malých kompaktních až po velké objekty složené z mnoha buněk. Kromě samotného výrobku zákazníkům poskytujeme kompletní servis: od technické dokumentace přes dodávku a montáž až po dlouhodobou údržbu.
Hledáme Obchodní zástupce pro zahraniční trh
Co bude Vaše náplň práce?
- Hlavní náplní práce je prodej trafostanic
- Vyhledávat nové zákazníky, případně další potencionální obchodní partnery
- Monitorovat a analyzovat trh, vývoj nových trendů a odbytových příležitostí.
- Koordinovat zpracovávání podkladů pro výběrová řízení.
- Udržovat a rozvíjet stávající vztahy se zákazníky a obchodními partnery.
- Zpracovávat cenové nabídky na základě poptávky v souladu s interními přepisy.
- Koordinovat podklady pro průběh zakázky (smlouvy, požadavky, objednávky, expedice, montáž, předání zakázky, atd.).
- Zajišťovat zákaznickou podporu v případě řešení problémů, interních reklamací, zlepšování procesů, apod.
Místo výkonu práce
- Kancelář v Praze
Jaké znalosti a dovednosti byste měli mít?
- Studium technického oboru dokončené maturitní zkouškou nebo zkušenosti v oboru
- Znalost elektro a energetického trhu
- Znalost MS Office, SAP systém výhodou
- Znalost výkresové dokumentace
- Řidičské oprávnění skupiny B
- Praxe v oboru
- Plynulá znalost angličtiny
Výhodou bude, pokud budete mít:
- Znalost vyhlášky 50/1978 Sb.
Co Vám můžeme nabídnout?
⌛Pružnou pracovní dobu, možnost home office
🚗Služební auto i pro soukromé účely
🌴5 týdnů dovolené
😷3 dny zdravotního volna
🍴 Stravenky
🚲Multisport kartu
🍀Příspěvek na penzijní připojištění
🐞Životní pojištění
🌍Výuku AJ a NJ
📞Služební telefon / příspěvek na tarif
🍵Občerstvení a závodní kantýnu
📚Vzdělávací a rozvojové programy
🙋Odměna za přivedení nového kolegy
🎁Vánoční odměna a dárek
🎉Firemní akce
✨Prémie za dobře odvedenou práci
📍Výplata vždy včas
Zaujala Vás tato pozice?
Pošlete nám svůj životopis a připojte se k nám.
Nebo zkus mobilní apku
Uvidíš nabídky ve svém okolí a všechny své odpovědi budeš mít vždy po ruce
Naskenuj kód
Na Práci za rohem máš největší šanci najít si práci blízko domova a přestat dojíždět. Vybírej z volných míst a brigád po celém Česku, třeba v lokalitách Praha, Brno, Ostrava, Plzeň, Liberec, Olomouc, České Budějovice, Hradec Králové, Ústí nad Labem, Pardubice, Zlín, Havířov, Kladno, Most, Opava a mnoha dalších.
Používáme cookies, viz Podmínky služby. A také chráníme tvoje osobní údaje, viz Zásady ochrany soukromí. Více o reklamě na portálech Alma Career a transparentnosti se můžete dočíst na naší Informační stránce. Zde je naše Technická specifikace.