banner

Zkus vyladěnou mobilní aplikaci

rating

Pracovník/ce zákaznického servisu

Méně než 2 týdny

CWS Česká republika s.r.o.

Do Čertous 2620/11, Praha-Horní Počernice

Vzdálenost od tebe uvidíš po zadání adresy ve výpisu nabídek.


Úvazek

Práce na plný úvazek

Smlouva

Pracovní smlouva

Benefity

Mobilní telefon, Notebook, Příspěvek na penzijní/životní připojištění, Flexibilní začátek/konec pracovní doby, Stravenky/příspěvek na stravování, Dovolená 5 týdnů, Vzdělávací kurzy, školení, Občerstvení na pracovišti, Možnost občasné práce z domova, Vlastní organizace náplně práce

Vzdělání

Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou

Jazyky

Čeština (Výborná), Angličtina (Mírně pokročilá)

Vhodné pro

Absolvent

Zařazené

Administrativa, Zákaznický servis


O pozici

Co vás čeká

  • Vyřizovat dotazy a požadavky zákazníků, a to jak po telefonu, tak i prostřednictvím e-mailu
  • Administrativní činnost, aktualizace údajů o zákaznících a zadávání zjištěných informací do našich interních systémů
  • Poskytovat kvalitní zákaznický servis a podporu zákazníkům, včetně zpracování reklamací a zákaznických dokumentů dle potřeby
  • Zodpovědnost za správnost a úplnost smluvní dokumentace, kontrola správnosti smluv zadaných obchodními zástupci
  • Postupovat podle firemních procesů, směrnic a standardů, podílet se na jejich aktualizaci a aktivně se zapojit do jejich zlepšování
  • Spolupracovat s ostatními členy týmu, globálními týmy i s týmy na lokální úrovni
  • Hrát klíčovou roli při správě a udržování vztahu s klienty
  • Reprezentovat a budovat image společnosti (řešení požadavků zákazníka v nejkratším možném čase a v nejlepší kvalitě)

Jaké znalosti a dovednosti byste měli mít

  • znalost českého jazyka nutná
  • znalost anglického jazyka mini. na úrovni B1
  • min. SŠ vzdělání
  • znalost práce na PC - MS Office
  • pečlivost, odpovědnost a samostatnost
  • orientace na zákazníka, komunikační schopnosti
  • odolnost vůči stresu, důsledná organizace práce
  • zkušenosti v oblasti zákaznického servisu jsou výhodou
  • znalost Salesforce nebo jiného CRM systému výhodou

Co vám můžeme nabídnout

  • Zázemí stabilní zahraniční společnosti
  • Perspektivní obor, uplatnění získaných zkušeností
  • Kancelář v logistickém centru v Horních Počernicích
  • Práci v menším pracovním kolektivu
  • 5 týdnů dovolené
  • Možnost práce z domova 1 den v týdnu
  • Zajímavé finanční ohodnocení
  • Příspěvek na důchodové připojištění
  • Jazykové kurzy
  • Stravenkový paušál v hodnotě 100 Kč/den
  • Volná vstupenka do ZOO v Praze

Nebo zkus mobilní apku

Uvidíš nabídky ve svém okolí a všechny své odpovědi budeš mít vždy po ruce

Naskenuj kód

Na Práci za rohem máš největší šanci najít si práci blízko domova a přestat dojíždět. Vybírej z volných míst a brigád po celém Česku, třeba v lokalitách Praha, Brno, Ostrava, Plzeň, Liberec, Olomouc, České Budějovice, Hradec Králové, Ústí nad Labem, Pardubice, Zlín, Havířov, Kladno, Most, Opava a mnoha dalších.

Používáme cookies, viz Podmínky služby. A také chráníme tvoje osobní údaje, viz Zásady ochrany soukromí. Více o reklamě na portálech Alma Career a transparentnosti se můžete dočíst na naší Informační stránce. Zde je naše Technická specifikace.