Provozní manager ve Vile na Landeku
Méně než týden
Vila na Landeku s.r.o.
Na Landeku 264, Ostrava-Petřkovice
Vzdálenost od tebe uvidíš po zadání adresy ve výpisu nabídek.
Plat
32 000 - 50 000 Kč hrubého
Úvazek
Práce na plný úvazek, Práce na zkrácený úvazek
Smlouva
Pracovní smlouva, Práce na živnostenský list/IČO, jiné
Benefity
Provize z prodeje, Mobilní telefon, Notebook, Flexibilní začátek/konec pracovní doby, Příspěvek na dopravu, Stravenky/příspěvek na stravování, Vzdělávací kurzy, školení, Možnost občasné práce z domova, Individuální rozvržení pracovní doby, Vlastní organizace náplně práce, Rozjezd zcela nového projektu
Vzdělání
Vysokoškolské / univerzitní
Jazyky
Angličtina (Pokročilá), Polština (Základní), Ruština (Základní)
Vhodné pro
Absolvent
Zařazené
Cestovní ruch a ubytování, Gastronomie a pohostinství, Kultura, umění a tvůrčí práce
O pozici
Kdo jsme?
Vila na Landeku – stylový boutique penzion s prvorepublikovým šarmem a krásným parkem. Od roku 2018 se specializujeme na pořádání svateb a eventů. Nyní hledáme energického provozního manažera, který se s nadšením zapojí do organizace a provozu!
Co tě čeká?
- Vedení denního provozu penzionu – práce se systémem Previo, Booking, Airbnb, Amazing Places
- Správa ubytování – příprava snídaní, zajištění personálu na úklid a opravy, kontrola kvality služeb
- Organizace soukromých a firemních eventů (především svateb) od plánování po realizaci
- Rozjezd a organizace kulturních akcí pro veřejnost
- Zajišťování personálu na eventy
- Komunikace s klienty – emaily, telefonáty, osobní schůzky
- Marketingová propagace vily na sociálních sítích
- Tvorba textů a obsahu pro různé účely – emaily, žádosti o dotace na akce, manuály
Co od tebe požadujeme?
- Energii a tah na bránu
- Schopnost dotahovat úkoly od A do Z
- Klidnou hlavu při řešení problémů a nenadálých situací
- Výborné komunikační schopnosti
- Skvělé organizační dovednosti
- Ochotu být na příjmu i mimo běžnou pracovní dobu kvůli komunikaci s hosty
- Častou práci o víkendu (svatby, akce), volno během týdne
- Vynikající time management a schopnost koordinace více projektů současně
- Pečlivost, důslednost, kreativitu
- Dobré estetické cítění a smysl pro detail (zkušenost s floristikou výhodou)
- Řidičský průkaz sk. B + vlastní auto
- Angličtinu na bezproblémové komunikativní úrovni (středně pokročilá a vyšší), další jazyky (polština, němčina, ruština) výhodou
- Dobrou uživatelskou znalost Microsoft Word, Excel, Google Calendar, Gmail, Canva, Instagram, Facebook
Co ti za to můžeme nabídnout?
- Budeš součástí mladého energického rodinného kolektivu
- Dobře finančně ohodnocenou práci s provizním podílem na výdělcích
- Časovou flexibilitu – pracovní dobu si můžeš řídit dle sebe podle chodu provozu
- Zajímavou a pestrou práci s možností seberealizace
- Příležitost realizovat své nápady
- Setkání se spoustou zajímavých a inspirativních lidí
- Firemní benefity – telefon s tarifem, notebook, vzdělávací kurzy, školení
- Možnost občasné práce z domova, proplacené přesčasy
Co bychom uvítali?
- Dobrý vztah k malým dětem
- Zkušenosti s pořádáním kulturních či jiných akcí
- Zkušenost s vedením a prací s lidmi
- Zkušenosti s prací v hotelnictví
- Copywriting
- Marketingové znalosti a dovednosti
- Vztah k dekoracím, designu a floristice
Pokud tě naše pracovní nabídka oslovila, pošli svůj životopis. Nastoupit můžeš co nejdříve.
Nebo zkus mobilní apku
Uvidíš nabídky ve svém okolí a všechny své odpovědi budeš mít vždy po ruce
Naskenuj kód
Na Práci za rohem máš největší šanci najít si práci blízko domova a přestat dojíždět. Vybírej z volných míst a brigád po celém Česku, třeba v lokalitách Praha, Brno, Ostrava, Plzeň, Liberec, Olomouc, České Budějovice, Hradec Králové, Ústí nad Labem, Pardubice, Zlín, Havířov, Kladno, Most, Opava a mnoha dalších.
Používáme cookies, viz Podmínky služby. A také chráníme tvoje osobní údaje, viz Zásady ochrany soukromí. Více o reklamě na portálech Alma Career a transparentnosti se můžete dočíst na naší Informační stránce. Zde je naše Technická specifikace.