Manažer Sekce Corporate Communications (m/ž)
Méně než 2 týdny
B. Braun Medical s.r.o.
V parku 2335/20, Praha-Chodov
Vzdálenost od tebe uvidíš po zadání adresy ve výpisu nabídek.
Úvazek
Práce na plný úvazek
Smlouva
Pracovní smlouva
Benefity
Auto i pro soukromé účely, Mobilní telefon, Notebook, Příspěvek na penzijní/životní připojištění, Stravenky/příspěvek na stravování, Dovolená 5 týdnů, Vzdělávací kurzy, školení, Kafetérie, Zdravotní volno/sickdays
Vzdělání
Vysokoškolské / univerzitní
Jazyky
Angličtina (Středně pokročilá)
Zařazené
Média, reklama a PR
O pozici
Hledáme zkušeného manažera, který zajistí strategické vedení a rozvoj korporátní komunikace Skupiny B. Braun CZ/SK, povede tým Corporate Communications a zajistí koordinaci všech komunikačních aktivit společnosti.
HLAVNÍ ODPOVĚDNOSTI:
- Vedení a rozvoj korporátní komunikace Skupiny B. Braun CZ/SK.
- Řízení a motivace středně velkého týmu Corporate Communications – nastavování cílů, priorit, plánování kapacit a profesní rozvoj členů týmu.
- Plánování a koordinace komunikačních aktivit napříč kanály (digitál, PR, tiskoviny, eventy, apod.).
- Rozvoj digitální komunikace – webu, sociálních sítí, newsletterů a zavádění moderních nástrojů (data-driven marketing, AI).
- Posilování značky prostřednictvím PR, CSR aktivit, eventů a employer brandingu.
- Podpora interní komunikace – zajištění informovanosti zaměstnanců, podpora firemní kultury a engagementu.
- Zodpovědnost za kvalitu, konzistenci a včasné dodání výstupů, včetně správy rozpočtu a sledování efektivity.
- Spolupráce s útvary napříč společností, odpovědnost za sladění komunikačních aktivit s obchodními cíli.
- Monitoring a reporting – kontinuální vyhodnocování dopadu komunikačních aktivit a implementace kroků vedoucích k jejich zlepšování.
- Zajištění souladu s legislativními a etickými standardy.
- Hledání inovací a zlepšování procesů – zavádění nových trendů, nástrojů a optimalizace interních postupů.
CO U NÁS BUDETE POTŘEBOVAT:
- Prokazatelnou zkušenost s vedením týmu v oblasti korporátní komunikace v segmentu B2B (ideálně 4+ roky).
- Praxi v mezinárodním prostředí a v koordinaci komunikačních aktivit napříč kanály (PR, digitál, eventy, interní komunikace).
- Silné organizační a plánovací schopnosti: nastavování priorit, kapacit, procesů a kontrolních mechanismů (kvalita, termíny, rozpočet).
- Stakeholder management: umět sladit požadavky byznysu (zejména obchodu) s komunikační strategií.
- Základní datovou gramotnost: rozumět metrikám, umět pracovat s reportingem a vyvozovat doporučení.
- Angličtinu na úrovni B2/C1
- Skvělé komunikační dovednosti a profesionální vystupování.
CO SE VÁM U NÁS BUDE LÍBIT:
- Dobrý pocit z toho, že Vaše práce má smysl - naším posláním je chránit a zlepšovat životy a zdraví lidí na celém světě.
- Ohodnocení na základě Vašich pracovních výsledků - kvalitní práci umíme ocenit.
- Bohatá nabídka zaměstnaneckých benefitů - např. 5 týdnů dovolené, zdravotní volno, cafeterie, stravenky, slevy na zboží a služby, zvýhodněné telefonní tarify, očkování, dárky při životních a pracovních výročích a mnoho dalšího.
- Společně s námi profesně porostete - do rozvoje našich lidí investujeme nemalé prostředky, individuálně sestavený rozvojový plán zohledňuje i Vaše představy.
- Být součástí stabilní společnosti i týmu, kde kolegové pracují i více než 20 let.
- Možnost zapojit se do mezinárodních aktivit úspěšného německého rodinného koncernu 64 zemí.
Nebo zkus mobilní apku
Uvidíš nabídky ve svém okolí a všechny své odpovědi budeš mít vždy po ruce
Naskenuj kód
Na Práci za rohem máš největší šanci najít si práci blízko domova a přestat dojíždět. Vybírej z volných míst a brigád po celém Česku, třeba v lokalitách Praha, Brno, Ostrava, Plzeň, Liberec, Olomouc, České Budějovice, Hradec Králové, Ústí nad Labem, Pardubice, Zlín, Havířov, Kladno, Most, Opava a mnoha dalších.
Používáme cookies, viz Podmínky služby. A také chráníme tvoje osobní údaje, viz Zásady ochrany soukromí. Více o reklamě na portálech Alma Career a transparentnosti se můžete dočíst na naší Informační stránce. Zde je naše Technická specifikace.