Cost controller - Praha
Včerejší
MONETA Money Bank, a.s.
Vyskočilova 1442/1b, Praha-Michle
Vzdálenost od tebe uvidíš po zadání adresy ve výpisu nabídek.
Úvazek
Práce na plný úvazek, Práce na zkrácený úvazek
Smlouva
Pracovní smlouva
Vzdělání
Vysokoškolské / univerzitní
Jazyky
Čeština (Výborná), Angličtina (Základní)
Zařazené
Bankovnictví a finanční služby, Ekonomika a podnikové finance, IS/IT: Konzultace, analýzy a projektové řízení
O pozici
Hledáme šikovného finančního analytika, který posune řízení nákladů v naší bance na další úroveň! Chcete se od reportingu posunout k opravdové analýze dat?
Co bude Vaší hlavní zodpovědností
- OPEX: Budete analyzovat měsíční vývoj provozních nákladů ve svěřených oblastech, dohlížet na správné účtování nákladů během měsíční závěrky a připravovat podklady pro dohadné položky, čímž přispějete ke správnému vykazování provozních nákladů ve finančních reportech
- CAPEX: Spolupracujte na tvorbě a sledování investičních rozpočtů v souladu s dlouhodobou strategií společnosti, poskytujte podporu vedoucím projektů při plánování rozpočtů na bankovní inovace a podílejte se na přípravě prezentace investičních plánů vedení společnosti
- Reporting: Podílejte se na přípravě měsíčních reportů a analýz pro vlastníky rozpočtů a vedení banky, spolupracujte na tvorbě rozpočtů a předpovědí vývoje nákladů pro celou banku a prezentujte výsledky analýz a doporučení klíčovým členům vedení
- Business partnering: Buďte partnerem pro vlastníky rozpočtů při řízení nákladů a hledání úspor, prověřujte účelnost a efektivitu vynaložených nákladů a identifikujte a podílejte se na realizaci úsporných opatření, čímž přispějete k lepšímu hospodaření banky
- Podpora týmu a zlepšování procesů: Iniciujte automatizaci a modernizaci procesů pro zlepšení kvality dat a zefektivnění operací, podporujte kolegy při prognózování, analýze odchylek a plánování, a přinášejte nové nápady na zlepšení finančního řízení, čímž podpoříte manažera v dosažení finančních cílů
Pokud jste analytik, který se nebojí výzev a máte chuť přispět k růstu inovativní banky, přidejte se k nám a staňte se klíčovou součástí našeho týmu!
Co potřebujeme od Vás
- Zkušenosti s finančním plánováním a analýzami: Praktické dovednosti v práci s rozpočty, analýzou nákladů a finančním reportingem
- Pokročilá znalost MS Excel: Znalost kontingenčních tabulek, pokročilých funkcí a dalších analytických nástrojů jako Power Query
- Analytické schopnosti: Schopnost samostatně analyzovat data a řešit problémy
- Vysokoškolské vzdělání v ekonomii: Preferujeme vzdělání v oblasti financí, ekonomie nebo podobných oborech
- Preciznost a smysl pro detail: Pečlivost při práci s daty a odpovědnost za přesné provedení úkolů
- Výborné komunikační dovednosti: Schopnost jasně prezentovat finanční data a převádět je do praktických doporučení
- Pokročilá znalost angličtiny: Schopnost komunikovat a psát v angličtině na pokročilé úrovni.
- Pozitivní přístup a motivace: Chuť hledat inovativní řešení a přispívat k růstu banky
Proč zrovna k nám
- Práce v MONETA pro nás znamená příležitost být v moderní bance, která je průkopníkem mnoha inovací, digitálním leaderem na bankovním trhu a určuje trendy, za které získává ocenění, a to nejen v bankovní sféře (např. v roce 2024 jsme se umístili na 8. místě v žebříčku 100 nejhodnotnějších českých firem, patříme k TOP 10 odpovědným velkým firmám a zvítězili jsme v kategorii Využití umělé inteligence v Internet Effectiveness Awards)
- Každý z nás má benefitní balíček v roční výši až 30 000 Kč, který si sami skládáme tak, jak to vyhovuje právě nám – na výběr máme stravenkový paušál, příspěvek ke mzdě, na kartu MultiSport, penzijní spoření, životní pojištění nebo DIP (dlouhodobý investiční produkt)
- Pracujeme v moderním prostředí s terasou s výhledem na Prahu, náš open space je uzpůsobený agilnímu životu + každý máme v kanceláři vlastní pracovní místo (žádný desk-sharing) a můžeme pracovat také formou homeoffice
- Kromě 25 dní dovolené máme i další 4 dny volna navíc na cokoli se hodí
- Další 2 volné dny pak můžeme využít na dobrovolnické aktivity v rámci naší iniciativy Pácháme dobro
- Naše bankovní produkty si můžeme pořídit za zvýhodněné zaměstnanecké sazby
- Každý z nás má příležitost pro kariérní i osobní růst
- Zakládáme si na vzdělávání, protože víme, že bez kvalitního zaškolení a dalšího rozvoje nemůžeme držet krok s ostatními
- Získáte přátelský tým a práci, do které se budete těšit
Doplňující informace
- Adresa pražské centrály, kde pracujeme – Brumlovka Business Center, Vyskočilova 1442/1b, Praha 4 – Michle
- Forma spolupráce výhradně na HPP (hlavní pracovní poměr), ne IČO
- Práci plně z domova (full remote) neumožňujeme
- The ability to communicate in the Czech or Slovak language is required (at least level B2)
Nebo zkus mobilní apku
Uvidíš nabídky ve svém okolí a všechny své odpovědi budeš mít vždy po ruce
Naskenuj kód
Na Práci za rohem máš největší šanci najít si práci blízko domova a přestat dojíždět. Vybírej z volných míst a brigád po celém Česku, třeba v lokalitách Praha, Brno, Ostrava, Plzeň, Liberec, Olomouc, České Budějovice, Hradec Králové, Ústí nad Labem, Pardubice, Zlín, Havířov, Kladno, Most, Opava a mnoha dalších.
Používáme cookies, viz Podmínky služby. A také chráníme tvoje osobní údaje, viz Zásady ochrany soukromí. Více o reklamě na portálech Alma Career a transparentnosti se můžete dočíst na naší Informační stránce. Zde je naše Technická specifikace.