Vedoucí oddělení energií a pojištění - ORLEN
Méně než týden
ORLEN Unipetrol RPA, s.r.o.
Milevská 2095/5, Praha-Krč
Vzdálenost od tebe uvidíš po zadání adresy ve výpisu nabídek.
Úvazek
Práce na plný úvazek
Smlouva
Pracovní smlouva
Benefity
Bonusy/prémie, Mobilní telefon, Nadstandardní lékařská péče, Sleva na firemní výrobky/služby, Notebook, Příspěvek na penzijní/životní připojištění, Flexibilní začátek/konec pracovní doby, Stravenky/příspěvek na stravování, Dovolená 5 týdnů, Vzdělávací kurzy, školení, Kafetérie, Příspěvek na sport/kulturu/volný čas, Firemní akce, 13. plat
Vzdělání
Bakalářské
Jazyky
Čeština (Výborná), Angličtina (Středně pokročilá)
Zařazené
Ekonomika a podnikové finance, Elektrotechnika a energetika, Pojišťovnictví
O pozici
Máme pro vás pár dobrých důvodů proč se zapojit právě do týmu ORLEN!
Zaměstnání u nás je jistota a značka ORLEN je všeobecně známým symbolem kvality. Jsme tvůrci nových a moderních konceptů čerpacích stanic a naše síť patří mezi nejrychleji rostoucí nejen na českém trhu.
Bezkonkurenční benefity: 13. mzda, osobní bonus, 5 týdnů dovolené, 170 Kč stravenka/den, Multisport karta jen za 345 Kč, příspěvek na penzijní/životní pojištění a dále také Edenred Benefits. Prémie za doporučení nového kolegy 20 000 Kč. Bonus při narození dítěte 20 000 Kč a příspěvek až 8 200 Kč na každé dítě na dětskou rekreaci. Vstupy zdarma například do Zoo nebo do Aquapalace Čestlice. Nadstandardní lékařská péče, sleva na firemní produkty (pohonné hmoty) a řada dalších.
Něco málo o nás: Jsme vlastník největší sítě čerpacích stanic ORLEN. Otevřeli jsme první veřejnou komerční čerpací stanici na vodík v České republice a nyní se pouštíme do rozvoje elektromobilní dobíjecí infrastruktury a k tomu vytváříme relevantní produkty a podílíme se na tvorbě tohoto odvětví. ORLEN je součástí skupiny ORLEN, která působí napříč regionem střední Evropy, v Německu, Polsku, Rakousku, ČR, Slovensku, Maďarsku a Litvě.
Co budete na této pozici dělat?
- Vést malý tým a koordinovat činnosti svého oddělení, nastavovat krátkodobé i dlouhodobé cíle oddělení, rozdělovat úkoly, sledovat výkonnost a rozvoj členů týmu.
- Zajišťovat plynulou spolupráci týmu s ostatními útvary společnosti i v rámci skupiny.
- Zodpovídat za správu a monitoring spotřeby energií na čerpacích stanicích, sledovat klíčové ukazatele, upozorňovat na odchylky a aktivně řešit výkyvy ve spotřebách a hledat nápravná opatření.
- Koordinovat spolupráci s distributory energií, nastavovat smluvní rámce a technické parametry.
- Koordinovat rozvoj energetického managementu včetně implementace SMART meteringu a digitálních nástrojů.
- Vyhodnocovat spotřebu a náklady a navrhovat úsporná opatření.
- Zajišťovat komplexní správu pojištění čerpacích stanic.
- Řídit proces hlášení a likvidace škodních událostí, komunikovat s pojišťovnami.
- Vyhodnocovat rizika, navrhovat preventivní opatření a optimalizovat pojistné krytí.
- Zodpovídat za reporting v oblasti energií, pojištění a provozní podpory.
- Sledovat klíčové ukazatele výkonnosti, připravovat pravidelné i ad hoc reporty.
- Starat se o správu rozpočtu oddělení, monitorovat čerpání a navrhovat úsporná opatření.
- Aktivně spolupracovat s vedením společnosti na rozvoji oblasti energií a pojištění.
- Sledovat trendy, legislativní změny a technologické inovace, navrhovat strategické změny.
- Podílet se na interních projektech souvisejících s rozvojem čerpacích stanic.
- Pracovat s interními systémy (např. SAP, SharePoint, Power BI – dle potřeby).
Co byste měl/a znát a mít pro úspěch na této pozici?
- VŠ vzdělání – ideálně technického nebo ekonomického směru (např. energetika, strojírenství, ekonomika, management, případně provozní inženýrství).
- Alternativně SŠ s delší praxí v relevantních oblastech (energetika, správa majetku, pojištění, reporting).
- Praxe v oblasti energetického managementu nebo správy spotřeby energií (např. ve výrobní firmě, retailu, facility managementu).
- Zkušenosti s pojištěním majetku a likvidací škod (není nutná hluboká znalost, ale orientace v procesech).
- Zkušenosti s reportingem a prací s daty (Excel, Power BI, SAP výhodou), orientaci na detail.
- Zkušenosti s vedením menšího týmu (např. 2–5 lidí), schopnost koordinace a motivace.
- Organizační schopnosti, samostatnost, analytické myšlení a sebereflexi.
- Komunikační dovednosti – schopnost jednat s dodavateli, pojišťovnami i interními partnery.
- Zájem o technologie a inovace (např. SMART metering, digitalizace).
- Důslednost a preciznost při plnění svěřených úkolů.
- Dobré komunikační schopnosti a schopnost spolupráce napříč týmy.
- Selský rozum.
- Flexibilita a odpovědnost, schopnost dotáhnout věci do konce.
- Základní ekonomické znalosti.
- Ochota udělat „něco navíc“ a přemýšlet „out of the box“.
Pracovní doba: 37,5h/týdně, pondělí až pátek, flexibilní
Místo výkonu práce: Praha – Pankrác
Datum nástupu: dohodou
Zaujala vás tato pozice? Budeme rádi, když nám zašlete svůj životopis a my se vám ozveme!
Nebo zkus mobilní apku
Uvidíš nabídky ve svém okolí a všechny své odpovědi budeš mít vždy po ruce
Naskenuj kód
Na Práci za rohem máš největší šanci najít si práci blízko domova a přestat dojíždět. Vybírej z volných míst a brigád po celém Česku, třeba v lokalitách Praha, Brno, Ostrava, Plzeň, Liberec, Olomouc, České Budějovice, Hradec Králové, Ústí nad Labem, Pardubice, Zlín, Havířov, Kladno, Most, Opava a mnoha dalších.
Používáme cookies, viz Podmínky služby. A také chráníme tvoje osobní údaje, viz Zásady ochrany soukromí. Více o reklamě na portálech Alma Career a transparentnosti se můžete dočíst na naší Informační stránce. Zde je naše Technická specifikace.