SPECIALISTA/DATOVÝ ANALYTIK ODDĚLENÍ NÁKUPU
Méně než 2 týdny
HOCHTIEF CZ a. s.
Plzeňská 3217/16, Praha-Smíchov
Vzdálenost od tebe uvidíš po zadání adresy ve výpisu nabídek.
Úvazek
Práce na plný úvazek
Smlouva
Pracovní smlouva
Benefity
Mobilní telefon, Notebook, Příspěvek na penzijní/životní připojištění, Flexibilní začátek/konec pracovní doby, Stravenky/příspěvek na stravování, Dovolená 5 týdnů, Vzdělávací kurzy, školení, Kafetérie, Občerstvení na pracovišti, Příspěvek na sport/kulturu/volný čas, Zvýhodněné půjčky zaměstnancům, Zdravotní volno/sickdays, Možnost občasné práce z domova, Firemní akce
Vzdělání
Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou
Jazyky
Angličtina (Středně pokročilá), Čeština (Výborná)
Vhodné pro
Absolvent
Zařazené
IS/IT: Správa systémů a HW, Nákup, Stavebnictví a reality
O pozici
Do našeho centrálního týmu Nákupu hledáme novou posilu s analytickým myšlením, která má blízko k číslům a dokáže v datech najít smysl a řád. Pozici vytváříme nově a její náplň se v průběhu času může upravit.
Pozice je vhodná jak pro absolventy, tak pro kandidáty s několikaletou praxí, kteří hledají smysluplnou roli s přesahem do udržitelnosti a centrálního nákupu.
Co vás v naší společnosti čeká?
- Intenzivní komunikace a spolupráce s týmem mateřské společnosti v Německu na zavedení nástrojů pro Nákup (vývoj, testování, proškolení uživatelů v HTCZ, pozice klíčového uživatele odpovědného za celý proces),
- sběr dat pomocí AL, sběr dat pro klíčové hodnoty nefinanční databáze,
- tvorba datových přehledů, reportů a analýz pro útvar nákupu (vstupy dostanete od svých kolegů),
- správa a zadávání dat do interních systémů (včetně údajů v oblasti ESG),
- práce s databázemi a zajištění datové kvality a struktury,
- spolupráce s ostatními členy centrálního týmu i s kolegy napříč společností,
- interpretace dat a komunikace výstupů (včetně prezentací pro interní klienty).
Jak si představujeme novou posilu?
- Máte SŠ/VŠ vzdělání – ideálně v oblasti informatiky/statistky, ekonomie nebo stavebnictví,
- analytické myšlení a práce s čísly vás baví a naplňuje,
- zvládáte práci s MS Office (Excel na pokročilé úrovni), uživatelská zkušenost s ERP systémy vítána (SAP, Oracle, Helios, apod.)
- umíte své výstupy vysvětlit a nebojíte se komunikace napříč firmou,
- máte zkušenosti na obdobné pozici (alespoň 1–2 roky) jsou výhodou, ne podmínkou – rádi dáme šanci i motivovaným absolventům,
- máte znalost angličtiny na minimálně úrovni B2.
Co Vám můžeme nabídnout?
- Zázemí úspěšné mezinárodní společnosti, která nedávno oslavila 150 let od svého založení,
- velmi dobré mzdové podmínky v návaznosti na vaše zkušenosti,
- širokou škálu zaměstnaneckých benefitů - týden firemního volna navíc, 3 sick days, stravenkový paušál, příspěvek na penzijní/životní pojištění, Multisport karta s příspěvkem zaměstnavatele, Dny zdraví, služba uLékaře, firemní výuka angličtiny, časté firemní akce a další,
- naše zaměstnance podporujeme v oblasti profesního i osobního rozvoje,
- v neposlední řadě nabízíme zodpovědnou práci, která má smysl a výsledky,
- dlouhodobou spolupráci se smlouvou určitou na 1 rok s následným prodloužením na neurčito.
Kdy se můžete stát součástí naší společnosti?
- Dle dohody (ideálně mezi zářím 2025 - lednem 2026)
Nebo zkus mobilní apku
Uvidíš nabídky ve svém okolí a všechny své odpovědi budeš mít vždy po ruce
Naskenuj kód
Na Práci za rohem máš největší šanci najít si práci blízko domova a přestat dojíždět. Vybírej z volných míst a brigád po celém Česku, třeba v lokalitách Praha, Brno, Ostrava, Plzeň, Liberec, Olomouc, České Budějovice, Hradec Králové, Ústí nad Labem, Pardubice, Zlín, Havířov, Kladno, Most, Opava a mnoha dalších.
Používáme cookies, viz Podmínky služby. A také chráníme tvoje osobní údaje, viz Zásady ochrany soukromí. Více o reklamě na portálech Alma Career a transparentnosti se můžete dočíst na naší Informační stránce. Zde je naše Technická specifikace.