banner

Zkus vyladěnou mobilní aplikaci

rating

Key Account Manager/ka pro MLM

Pořád hledají

Allianz pojišťovna, a.s.

Ke Štvanici 656/3, Praha-Karlín

Vzdálenost od tebe uvidíš po zadání adresy ve výpisu nabídek.


Úvazek

Práce na plný úvazek

Smlouva

Pracovní smlouva

Benefity

Bonusy/prémie, Mobilní telefon, Sleva na firemní výrobky/služby, Příspěvek na penzijní/životní připojištění, Flexibilní začátek/konec pracovní doby, Stravenky/příspěvek na stravování, Dovolená 5 týdnů, Vzdělávací kurzy, školení, Kafetérie, Občerstvení na pracovišti, Příspěvek na sport/kulturu/volný čas, Zdravotní volno/sickdays, Možnost občasné práce z domova, Firemní akce, Možnost delšího neplaceného volna, Vlastní organizace náplně práce, Možnost studijního volna

Vzdělání

Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou

Jazyky

Čeština (Výborná), Angličtina (Mírně pokročilá)

Zařazené

Bankovnictví a finanční služby, Pojišťovnictví, Prodej a obchod


O pozici

Máte energii, kreativitu a rádi čelíte novým výzvám? Chcete mít reálný dopad na obchodní úspěch společnosti a být součástí týmu, který neustále inovuje? Pokud máte chuť podílet se na tvorbě obchodní strategie a vést projekty, které mění pravidla hry, pak hledáme právě vás!

Přidejte se k našemu týmu Rozvoje obchodu, kde budou vaše nápady vítány a vaše úsilí bude odměněno. Využijte možnost pracovat v dynamickém a moderním prostředí a pomozte nám vytvářet budoucnost, na kterou budeme společně pyšní.

Co bude Vaší náplní práce?

Připravte se na zodpovědnou roli, kde budete mít možnost ukázat svou kreativitu a obchodní instinkt:

  • Vedení a koordinace inovativních projektů, které ovlivní obchodní směřování OVB.
  • Zajišťování plnění ambiciózních cílů a výkonových standardů, které budou měřit úspěch nejen vašeho týmu, ale i celého regionu.
  • Poradenství a podpora odborníkům při implementaci změn a inovací, které posunou naše obchodní aktivity na novou úroveň.
  • Analýza a příprava statistik a přehledů, abyste měli vždy jasný přehled o úspěších a oblastech pro zlepšení.
  • Úzká spolupráce s vedením obchodu, kde budete spoluvytvářet vizi a strategii pro růst společnosti.
  • Prezentace na poradách manažerů obchodních skupin, kde budete sdílet své nápady a výsledky.
  • Aktivní práce v terénu – osobně se podílet na realizaci projektů v regionu Čechy a inspirovat své kolegy k ještě lepším výkonům.

Tato pozice není jen o administrativě – je to o skutečném vlivu na rozvoj našeho obchodu, o vytváření nové dynamiky a přispívání k dosažení velkých cílů.

Co očekáváme do Vás?

Hledáme energického a motivovaného kolegu nebo kolegyni, který/á je připravený/á vzít na sebe výzvu a přispět k našemu obchodnímu úspěchu. Pokud máte následující dovednosti a předpoklady, jste ideálním kandidátem!

Vzdělání:

  • Minimálně středoškolské vzdělání s maturitou, ale rádi oceníme i další odborné vzdělání.

Odborná praxe:

  • Obchodní zkušenost je velkou výhodou, ale klademe důraz na váš drive a ochotu se učit.

Jazykové znalosti:

  • Čeština na komunikativní úrovni na denní bázi, plynule slovem i písmem. Budete pravidelně komunikovat s kolegy a partnery v češtině.
  • Angličtina na úrovni B1 je nezbytná – budete komunikovat nejen s kolegy, ale i s partnery a odborníky.

Odborné dovednosti:

  • Mistr v MS Office a práci s daty – vaše schopnost analyzovat a vytvářet přehledy bude klíčová pro správné rozhodování.
  • Obchodní dovednosti, schopnost vést projekty a orientace na výsledky.
  • Řidičský průkaz sk. B – aktivní řidič/ka, protože budete často v terénu a na cestách
  • Výhodou je schopnost využívat AI nástroje (Chat GPR, Microsoft Copilot) k podpoře každodenních úkolů, zlepšení efektivity a přispění k rozhodování založenému na datech

Osobnostní předpoklady:

  • Zodpovědnost a orientace na výsledky – víte, jak dosáhnout cílů a nenecháte se odradit překážkami.
  • Samostatnost, operativnost a analytické myšlení – rychle se přizpůsobíte změnám a vždy máte plán B.
  • Silné komunikační, prezentační a organizační schopnosti – umíte nejen vést tým, ale i inspirovat ostatní.
  • Schopnost spolupracovat napříč organizací – v týmu se cítíte jako ryba ve vodě a víte, že společně dosáhnete více.
  • Flexibilita a chuť se neustále zlepšovat – nikdy se nebojíte nových výzev a neustále se učíte.

Pokud máte vášeň pro obchod a chcete se podílet na velkých projektech, jste na správné cestě!

Co Vám nabízíme?

  • Rozmanitou a zajímavou pracovní agendu v jedné z největších pojišťoven světa
  • Přátelskou pracovní atmosféru v týmu
  • Kulturu, která poskytuje podporu a naslouchá zaměstnancům, a snaží se zpříjemňovat pracovní prostředí a podmínky
  • 5 týdnů dovolené, až 5 sickdays a flexibilní pracovní dobu, které umožňují vyvážit pracovní a soukromý život
  • Možnost využívat Home Office a dotovanou jídelnu v budově
  • Bonusovou složku, Cafeterii, Multisport kartu a výhodné telefonní tarify i pro členy rodiny, slevy na firemní produkty až 75% a po roce příspěvek na penzijní připojištění
  • Podporu vzdělávání a rozvoje, které pomáhají rozvíjet Vaše kariérní dovednosti a odborné znalosti
  • Zázemí pro cyklisty, které podporuje zdravý způsob dojíždění do zaměstnání

Nástup:

  • ihned / dohodou

Pokud Vás tato pozice zaujala, neváhejte nám zaslat svůj životopis.

Budeme se těšit na Vaši odpověď!

Nebo zkus mobilní apku

Uvidíš nabídky ve svém okolí a všechny své odpovědi budeš mít vždy po ruce

Naskenuj kód

Na Práci za rohem máš největší šanci najít si práci blízko domova a přestat dojíždět. Vybírej z volných míst a brigád po celém Česku, třeba v lokalitách Praha, Brno, Ostrava, Plzeň, Liberec, Olomouc, České Budějovice, Hradec Králové, Ústí nad Labem, Pardubice, Zlín, Havířov, Kladno, Most, Opava a mnoha dalších.

Používáme cookies, viz Podmínky služby. A také chráníme tvoje osobní údaje, viz Zásady ochrany soukromí. Více o reklamě na portálech Alma Career a transparentnosti se můžete dočíst na naší Informační stránce. Zde je naše Technická specifikace.