banner

Zkus vyladěnou mobilní aplikaci

rating

Office managerka

2 dny

ÚJV Řež, a. s.

Na žertvách 2247/29, Praha-Libeň

Vzdálenost od tebe uvidíš po zadání adresy ve výpisu nabídek.


Úvazek

Práce na plný úvazek

Smlouva

Pracovní smlouva

Benefity

Bonusy/prémie, Příspěvek na penzijní/životní připojištění, Flexibilní začátek/konec pracovní doby, Stravenky/příspěvek na stravování, Dovolená 5 týdnů, Vzdělávací kurzy, školení, Kafetérie, Občerstvení na pracovišti, Zdravotní volno/sickdays, Firemní akce, Zahraniční pracovní cesty, Účast na zahraničních konferencích

Vzdělání

Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou

Jazyky

Čeština (Výborná), Angličtina (Středně pokročilá)

Zařazené

Administrativa


O pozici

Hledáte smysluplnou administrativní roli s přesahem? Přidejte se k našemu odbornému týmu!

Hledáte pestrou a odpovědnou administrativní roli, ve které každý den přinese novou výzvu, a přitom budete mít jasně dané zázemí a podporu zkušeného týmu? Právě teď hledáme nového kolegu či kolegyni, který/á se stane nedílnou součástí divize ENERGOPROJEKT PRAHA a bude zajišťovat hladký chod kanceláře ředitele a jeho týmu.

Tato pozice je ideální pro někoho, kdo má rád, když věci fungují tak, jak mají, dokáže si poradit i ve zmatku, udržet přehled o důležitých úkolech a nebojí se komunikace napříč týmem i s externími partnery.

Co budete konkrétně dělat

  • zajištění každodenního provozu kanceláře ředitele divize – telefonáty, návštěvy, korespondence
  • organizační a administrativní podpora vedení – plánování schůzek, vedení kalendáře, pracovní cesty
  • příprava porad, zápisy, sledování úkolů, organizace workshopů a konferencí
  • správa kancelářských prostor, vybavení a podpora nástupů nových zaměstnanců
  • zpracování dokumentace v MS Office (texty, tabulky, prezentace, úpravy dokumentů)
  • koordinace týmu asistentek v rámci divize a podpora jejich profesního rozvoje
  • publikační činnost, práce se systémem řízené dokumentace
  • podíl na agendách BOZP, GDPR, Compliance, kybernetické bezpečnosti

Co budete potřebovat a bez čeho se neobejdete

  • SŠ vzdělání (nejlépe v oblasti ekonomiky a administrativy)
  • zkušenost s administrativou na vyšší úrovni
  • zkušenost s vedením porad a zápisy z jednání
  • výborná znalost MS Office (Word, Excel, Outlook, PowerPoint)
  • preciznost, diskrétnost, samostatnost
  • skvělé komunikační a organizační dovednosti
  • řidičský průkaz sk. B výhodou

Uvítáme

  • znalost základních principů BOZP, GDPR, Compliance a kybernetické bezpečnosti
  • zkušenost s řízenou dokumentací nebo publikační činností
  • znalost angličtiny (písemná i ústní)
  • zkušenosti s organizací konferencí nebo větších akcí

Naše nabídka

  • stanete se součástí stabilní a prosperující společnosti (člen skupiny ČEZ) 
  • práce v unikátním a vysoce profesionálním prostředí na pracovišti s evropským přesahem
  • týden dovolené navíc a 3 dny zdravotního volna (sick days)
  • pracovní doba 37,5 hod/týden
  • široká nabídka benefitů (Cafeterie, příspěvek na penzijní připojištění/životní pojištění, příspěvek na stravování, zvýhodněné mobilní tarify, Multisport karta)
  • pružná pracovní doba
  • odpovídající mzdové ohodnocení včetně vysoce motivačních výkonových odměn
  • příležitost k osobnímu a profesnímu růstu, možnost využít specifických odborných kurzů v rámci vzdělávání a osobního rozvoje
  • místo výkonu práce: Praha

Nebo zkus mobilní apku

Uvidíš nabídky ve svém okolí a všechny své odpovědi budeš mít vždy po ruce

Naskenuj kód

Na Práci za rohem máš největší šanci najít si práci blízko domova a přestat dojíždět. Vybírej z volných míst a brigád po celém Česku, třeba v lokalitách Praha, Brno, Ostrava, Plzeň, Liberec, Olomouc, České Budějovice, Hradec Králové, Ústí nad Labem, Pardubice, Zlín, Havířov, Kladno, Most, Opava a mnoha dalších.

Používáme cookies, viz Podmínky služby. A také chráníme tvoje osobní údaje, viz Zásady ochrany soukromí. Více o reklamě na portálech Alma Career a transparentnosti se můžete dočíst na naší Informační stránce. Zde je naše Technická specifikace.