Office managerka
2 dny
ÚJV Řež, a. s.
Na žertvách 2247/29, Praha-Libeň
Vzdálenost od tebe uvidíš po zadání adresy ve výpisu nabídek.
Úvazek
Práce na plný úvazek
Smlouva
Pracovní smlouva
Benefity
Bonusy/prémie, Příspěvek na penzijní/životní připojištění, Flexibilní začátek/konec pracovní doby, Stravenky/příspěvek na stravování, Dovolená 5 týdnů, Vzdělávací kurzy, školení, Kafetérie, Občerstvení na pracovišti, Zdravotní volno/sickdays, Firemní akce, Zahraniční pracovní cesty, Účast na zahraničních konferencích
Vzdělání
Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou
Jazyky
Čeština (Výborná), Angličtina (Středně pokročilá)
Zařazené
Administrativa
O pozici
Hledáte smysluplnou administrativní roli s přesahem? Přidejte se k našemu odbornému týmu!
Hledáte pestrou a odpovědnou administrativní roli, ve které každý den přinese novou výzvu, a přitom budete mít jasně dané zázemí a podporu zkušeného týmu? Právě teď hledáme nového kolegu či kolegyni, který/á se stane nedílnou součástí divize ENERGOPROJEKT PRAHA a bude zajišťovat hladký chod kanceláře ředitele a jeho týmu.
Tato pozice je ideální pro někoho, kdo má rád, když věci fungují tak, jak mají, dokáže si poradit i ve zmatku, udržet přehled o důležitých úkolech a nebojí se komunikace napříč týmem i s externími partnery.
Co budete konkrétně dělat
- zajištění každodenního provozu kanceláře ředitele divize – telefonáty, návštěvy, korespondence
- organizační a administrativní podpora vedení – plánování schůzek, vedení kalendáře, pracovní cesty
- příprava porad, zápisy, sledování úkolů, organizace workshopů a konferencí
- správa kancelářských prostor, vybavení a podpora nástupů nových zaměstnanců
- zpracování dokumentace v MS Office (texty, tabulky, prezentace, úpravy dokumentů)
- koordinace týmu asistentek v rámci divize a podpora jejich profesního rozvoje
- publikační činnost, práce se systémem řízené dokumentace
- podíl na agendách BOZP, GDPR, Compliance, kybernetické bezpečnosti
Co budete potřebovat a bez čeho se neobejdete
- SŠ vzdělání (nejlépe v oblasti ekonomiky a administrativy)
- zkušenost s administrativou na vyšší úrovni
- zkušenost s vedením porad a zápisy z jednání
- výborná znalost MS Office (Word, Excel, Outlook, PowerPoint)
- preciznost, diskrétnost, samostatnost
- skvělé komunikační a organizační dovednosti
- řidičský průkaz sk. B výhodou
Uvítáme
- znalost základních principů BOZP, GDPR, Compliance a kybernetické bezpečnosti
- zkušenost s řízenou dokumentací nebo publikační činností
- znalost angličtiny (písemná i ústní)
- zkušenosti s organizací konferencí nebo větších akcí
Naše nabídka
- stanete se součástí stabilní a prosperující společnosti (člen skupiny ČEZ)
- práce v unikátním a vysoce profesionálním prostředí na pracovišti s evropským přesahem
- týden dovolené navíc a 3 dny zdravotního volna (sick days)
- pracovní doba 37,5 hod/týden
- široká nabídka benefitů (Cafeterie, příspěvek na penzijní připojištění/životní pojištění, příspěvek na stravování, zvýhodněné mobilní tarify, Multisport karta)
- pružná pracovní doba
- odpovídající mzdové ohodnocení včetně vysoce motivačních výkonových odměn
- příležitost k osobnímu a profesnímu růstu, možnost využít specifických odborných kurzů v rámci vzdělávání a osobního rozvoje
- místo výkonu práce: Praha
Nebo zkus mobilní apku
Uvidíš nabídky ve svém okolí a všechny své odpovědi budeš mít vždy po ruce
Naskenuj kód
Na Práci za rohem máš největší šanci najít si práci blízko domova a přestat dojíždět. Vybírej z volných míst a brigád po celém Česku, třeba v lokalitách Praha, Brno, Ostrava, Plzeň, Liberec, Olomouc, České Budějovice, Hradec Králové, Ústí nad Labem, Pardubice, Zlín, Havířov, Kladno, Most, Opava a mnoha dalších.
Používáme cookies, viz Podmínky služby. A také chráníme tvoje osobní údaje, viz Zásady ochrany soukromí. Více o reklamě na portálech Alma Career a transparentnosti se můžete dočíst na naší Informační stránce. Zde je naše Technická specifikace.