Finanční manažer / ekonom pro neziskovou organizaci (1/2 úvazek)
Dnešní
Centrum Seňorina, z.s.
Haštalská 756/17, Praha-Staré Město
Vzdálenost od tebe uvidíš po zadání adresy ve výpisu nabídek.
Plat
25 000 - 27 000 Kč hrubého
Úvazek
Práce na zkrácený úvazek
Smlouva
Pracovní smlouva, Práce na živnostenský list/IČO, Dohoda o pracovní činnosti
Benefity
Mobilní telefon, Notebook, Flexibilní začátek/konec pracovní doby, Stravenky/příspěvek na stravování, Dovolená 5 týdnů, Vzdělávací kurzy, školení, Občerstvení na pracovišti, Příspěvek na sport/kulturu/volný čas, Možnost občasné práce z domova, Firemní akce, Individuální rozvržení pracovní doby, Možnost si napracovat hodiny, Vlastní organizace náplně práce
Vzdělání
Vysokoškolské / univerzitní
Jazyky
Čeština (Výborná)
Vhodné pro
Na rodičovské dovolené
Zařazené
Ekonomika a podnikové finance
O pozici
Centrum Seňorina z.s. – jsme malá nestátní nezisková organizace poskytující odlehčovací služby klientům s Alzheimerovou nemocí a jiným typem demence, podporu rodinným pečujícím a vzdělávání a osvětu široké veřejnosti.
www.centrum-senorina.cz
Do týmu vedení hledáme posilu do role:
Finanční manažer*ka
S čím potřebujeme pomoci:
- sestavování a sledování rozpočtu organizace jako celku i jedn. projektů,
 - příprava grantových a dotačních žádostí, sledování čerpání, vyúčtování, komunikace a spolupráce s úřady i soukromými dárci (péče o dárce),
 - správa a vyúčtování veřejné sbírky,
 - správa provozního a sbírkového účtu organizace, fakturace, platby,
 - administrativní vedení ekonomické agendy,
 - finanční správa eshopu s charitativními produkty (https://eshop.centrum-senorina.cz/ ),
 - jakožto součást vedení organizace - podílení se na strategickém vedení a týmová spolupráce s cílem naplňování vize organizace.
 
Koho hledáme:
- v první řadě aktivního, komunikativního člověka s velmi silným analyticko-matematickým myšlením, který má rád, když se věcí hýbou a umí je dotahovat do konce,
 - kolegu (kolegyni), který(á) je optimista a je mu (jí) vlastní proaktivní hledání řešení,
 - rád/a se učí nové věci (např. spolupráce s AI, inovativní způsoby v péči i práci aj.),
 - s předchozí zkušeností z financí, ideálně s VŠ vzděláním,
 - dále je naprosto nutná pečlivost, smysl pro pořádek, detail a dokončenou práci,
 - schopnost pracovat samostatně a týmově zároveň,
 - myslet v souvislostech celé organizace
 - a umět pracovat v MS Word a Excel na excelentní úrovni (revize, práce s daty, funkce, kontingenční tabulky).
 
Velkou výhodou Vám bude znalost podvojného účetnictví.
Co nabízíme:
- naplňující, velice různorodou a smysluplnou práci
 - v malém kolektivu v příjemném prostředí v centru Prahy,
 - zaučení, včetně grantového a dotačního řízení,
 - spolupráci se zkušenou a velice milou externí finanční a mzdovou účetní,
 - práci na max 1/2 úvazku - typ smlouvy dle dohody (HPP, DPČ i jiné)
 - pružnou pracovní dobu s možností časového přizpůsobení a kombinace s home office,
 - a další - viz benefity.
 
Nástup ideálně ihned nebo dle dohody.
Pokud splňujete výše uvedené požadavky a máte chuť přidat se k našemu týmu, pošlete nám:
- svůj životopis
 - motivační dopis
 
Budeme se těšit na Vaše odpovědi.
Nebo zkus mobilní apku
Uvidíš nabídky ve svém okolí a všechny své odpovědi budeš mít vždy po ruce
Naskenuj kód
Na Práci za rohem máš největší šanci najít si práci blízko domova a přestat dojíždět. Vybírej z volných míst a brigád po celém Česku, třeba v lokalitách Praha, Brno, Ostrava, Plzeň, Liberec, Olomouc, České Budějovice, Hradec Králové, Ústí nad Labem, Pardubice, Zlín, Havířov, Kladno, Most, Opava a mnoha dalších.
Používáme cookies, viz Podmínky služby. A také chráníme tvoje osobní údaje, viz Zásady ochrany soukromí. Více o reklamě na portálech Alma Career a transparentnosti se můžete dočíst na naší Informační stránce. Zde je naše Technická specifikace.