banner

Zkus vyladěnou mobilní aplikaci

rating

Finanční manažer / ekonom pro neziskovou organizaci (1/2 úvazek)

Dnešní

Centrum Seňorina, z.s.

Haštalská 756/17, Praha-Staré Město

Vzdálenost od tebe uvidíš po zadání adresy ve výpisu nabídek.


Plat

25 000 - 27 000 Kč hrubého

Úvazek

Práce na zkrácený úvazek

Smlouva

Pracovní smlouva, Práce na živnostenský list/IČO, Dohoda o pracovní činnosti

Benefity

Mobilní telefon, Notebook, Flexibilní začátek/konec pracovní doby, Stravenky/příspěvek na stravování, Dovolená 5 týdnů, Vzdělávací kurzy, školení, Občerstvení na pracovišti, Příspěvek na sport/kulturu/volný čas, Možnost občasné práce z domova, Firemní akce, Individuální rozvržení pracovní doby, Možnost si napracovat hodiny, Vlastní organizace náplně práce

Vzdělání

Vysokoškolské / univerzitní

Jazyky

Čeština (Výborná)

Vhodné pro

Na rodičovské dovolené

Zařazené

Ekonomika a podnikové finance


O pozici

Centrum Seňorina z.s. – jsme malá nestátní nezisková organizace poskytující odlehčovací služby klientům s Alzheimerovou nemocí a jiným typem demence, podporu rodinným pečujícím a vzdělávání a osvětu široké veřejnosti.

www.centrum-senorina.cz

Do týmu vedení hledáme posilu do role:

Finanční manažer*ka

S čím potřebujeme pomoci:

  • sestavování a sledování rozpočtu organizace jako celku i jedn. projektů,
  • příprava grantových a dotačních žádostí, sledování čerpání, vyúčtování, komunikace a spolupráce s úřady i soukromými dárci (péče o dárce),
  • správa a vyúčtování veřejné sbírky,
  • správa provozního a sbírkového účtu organizace, fakturace, platby,
  • administrativní vedení ekonomické agendy,
  • finanční správa eshopu s charitativními produkty (https://eshop.centrum-senorina.cz/ ),
  • jakožto součást vedení organizace - podílení se na strategickém vedení a týmová spolupráce s cílem naplňování vize organizace.

Koho hledáme:

  • v první řadě aktivního, komunikativního člověka s velmi silným analyticko-matematickým myšlením, který má rád, když se věcí hýbou a umí je dotahovat do konce,
  • kolegu (kolegyni), který(á) je optimista a je mu (jí) vlastní proaktivní hledání řešení,
  • rád/a se učí nové věci (např. spolupráce s AI, inovativní způsoby v péči i práci aj.),
  • s předchozí zkušeností z financí, ideálně s VŠ vzděláním,
  • dále je naprosto nutná pečlivost, smysl pro pořádek, detail a dokončenou práci,
  • schopnost pracovat samostatně a týmově zároveň,
  • myslet v souvislostech celé organizace
  • a umět pracovat v MS Word a Excel na excelentní úrovni (revize, práce s daty, funkce, kontingenční tabulky).

Velkou výhodou Vám bude znalost podvojného účetnictví.

Co nabízíme:

  • naplňující, velice různorodou a smysluplnou práci
  • v malém kolektivu v příjemném prostředí v centru Prahy,
  • zaučení, včetně grantového a dotačního řízení,
  • spolupráci se zkušenou a velice milou externí finanční a mzdovou účetní,
  • práci na max 1/2 úvazku - typ smlouvy dle dohody (HPP, DPČ i jiné)
  • pružnou pracovní dobu s možností časového přizpůsobení a kombinace s home office,
  • a další - viz benefity.

Nástup ideálně ihned nebo dle dohody.

Pokud splňujete výše uvedené požadavky a máte chuť přidat se k našemu týmu, pošlete nám:

  1. svůj životopis
  2. motivační dopis

Budeme se těšit na Vaše odpovědi.

Nebo zkus mobilní apku

Uvidíš nabídky ve svém okolí a všechny své odpovědi budeš mít vždy po ruce

Naskenuj kód

Na Práci za rohem máš největší šanci najít si práci blízko domova a přestat dojíždět. Vybírej z volných míst a brigád po celém Česku, třeba v lokalitách Praha, Brno, Ostrava, Plzeň, Liberec, Olomouc, České Budějovice, Hradec Králové, Ústí nad Labem, Pardubice, Zlín, Havířov, Kladno, Most, Opava a mnoha dalších.

Používáme cookies, viz Podmínky služby. A také chráníme tvoje osobní údaje, viz Zásady ochrany soukromí. Více o reklamě na portálech Alma Career a transparentnosti se můžete dočíst na naší Informační stránce. Zde je naše Technická specifikace.