banner

Zkus vyladěnou mobilní aplikaci

rating

Asistent/ka ředitele/Pracovník vztahů k veřejnosti/Admin a projektový pracovní

Méně než týden

Školní jídelny Praha 10, příspěvková organizace

Žitomírská 642/30, Praha-Vršovice

Vzdálenost od tebe uvidíš po zadání adresy ve výpisu nabídek.


Plat

33 000 - 40 000 Kč hrubého

Úvazek

Práce na plný úvazek

Smlouva

Pracovní smlouva

Benefity

Bonusy/prémie, Mobilní telefon, Sleva na firemní výrobky/služby, Notebook, Příspěvek na penzijní/životní připojištění, Příspěvek na dopravu, Stravenky/příspěvek na stravování, Dovolená 5 týdnů, Vzdělávací kurzy, školení, Závodní stravování, Občerstvení na pracovišti, Příspěvek na sport/kulturu/volný čas, Příspěvek na vzdělání, Možnost občasné práce z domova, Firemní akce, 13. plat, Možnost delšího neplaceného volna, Vlastní organizace náplně práce, Vyhrazený čas na inovace, Příspěvek na pracovní oblečení

Vzdělání

Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou

Jazyky

Čeština (Výborná)

Zařazené

Administrativa, Gastronomie a pohostinství, Média, reklama a PR


O pozici

O nás:
Naše organizace zabezpečuje již 20 let výrobu cca 10 tisíc obědů denně ( školní a závodní stravování) skrze 13 provozoven - školních jídelen a v našich řadách je téměř 130 zaměstnanců. Jsme respektovanou a oceňovanou organizací v oblasti školního stravování. Podporujeme kvalitu, kreativitu a inovace. Zajištujeme vedle školního stravování nemálo vlastních a úspěšných stravovacích projektů jako např Zvýhodněné obědy pro Seniory, dietní stravování, věnujeme se kultuře stravování a stravovacího prostředí, respektujeme enviromentální politiku.

Věříme, že každý nápad má hodnotu a může přispět k našemu společnému úspěchu. Pokud jste připraveni čelit novým výzvám a přinášet nové nápady, jste ten pravý kandidát pro nás.

Pozice: Asistent/ka ředitele/ Pracovník vztahů k veřejnosti/ administrativní a projektový pracovník

Pracoviště: Žitomírská 642/30, Praha 10, ředitelství organizace

Úvazek: Plný, Nástup: možný ihned

O pozici
Hledáme proaktivní, spolehlivou a organizačně zdatnou osobnost, která se stane pravou rukou ředitele. Člověka, který dokáže zvládnout běžnou administrativní agendu, krizovou improvizaci i náročnější úkoly – a přitom si udržet nadhled, přesnost a vstřícný přístup.

Pozice kombinuje administrativní oporu ředitelství, asistenta/ku ředitele, sekretářku, pracovníka vztahů s veřejností a programového a projektového pracovníka. Čeká vás různorodá práce – organizace, komunikace, koordinace, správa dokumentace i podpora důležitých rozhodnutí.


Co budete dělat?
✅ Zajišťovat plynulý chod ředitelství – organizace porad, schůzek a příprava podkladů✅ Asistovat řediteli – správa kalendáře, zápisy z jednání, rešerše a prezentace✅ Komunikovat s partnery, médii i veřejností – podílet se na PR aktivitách a akcích pro děti a pro veřejnost✅ Zajištovat správu a podílet se na tvorbě hlavních komunikačních a presentačních kanálů a informací směrem k veřejnosti (www + sociální sitě)✅ Spravovat interní agendu – evidence smluv, hlídání termínů, práce v interních systémech ( zaškolíme) ✅ Spolupracovat s provozy – občas vyrazit na místo a pomoci věci vyřešit✅ Přinášet nové nápady na zlepšení fungování organizace nejen v oblasti vnější a vnitřní komunikace

Koho hledáme?
🔹 Umíte si nastavit priority, dotahujete věci do konce a přemýšlíte v souvislostech
🔹 Máte výborný písemný i mluvený projev – dokážete napsat i říct to podstatné jasně a lidsky
🔹 Jste samostatní, zodpovědní a loajální – víte, co znamená být „pravou rukou“
🔹 Baví vás komunikace s lidmi a dokážete si získat důvěru okolí
🔹 Umíte pracovat na PC (MS Office), orientujete se v administrativě a rychle se učíte nové věci
🔹 Zkušenosti z podobné pozice jsou výhodou, ne podmínkou

Co nabízíme?
✨ Smysluplnou práci s reálným dopadem na 10.000 strávníků denně
✨ Přímou spolupráci s ředitelem, který si váží loajality, důvěry, možnosti spolehnout se a proaktivního přístupu
✨ Férové ohodnocení (odpovídající 7.–9. platové třídě) a možnost profesního růstu
✨ Podporu v realizaci vlastních nápadů a zlepšení
✨ Příjemné pracovní prostředí v centru Starých Vršovic
✨ Přátelský tým, kde si zakládáme na důvěře a férové komunikaci

Proč se k nám přidat?
🔹 Vaše práce nebude jen „od-do“ – ale když něco dotáhnete, bude to vidět
🔹 Budete mít možnost ovlivnit, jak naše organizace funguje navenek i uvnitř, ale zejména kulturu školního stravování
🔹 Stane se z vás klíčová součást vedení – bez vás by to prostě nešlo

📘 Facebook Školních jídelen Praha 10
🔗 https://www.facebook.com/sjp10.cz

👤 Ředitel Školních jídelen Praha 10 – Jaroslav Vrtiška
🔗 https://www.facebook.com/61565483437266

Náplň práce:

Administrativní a asistenční podpora ředitele a back office ředitelství:
Koordinace kalendáře ředitele a příprava podkladů pro jednání
Zajištění porad, včetně technického zázemí a občerstvení
Příprava a vedení zápisů z jednání
Práce s interními systémy
Správa smluv, databází kontaktů a dokumentů
Vyřizování pošty, zajištění distribuce dokumentace
Komunikace s veřejností a PR činnosti:
Tvorba a aktualizace informačních materiálů pro veřejnost, správu informací www, FB
Organizace a zajištění akcí pro veřejnost (např. dny otevřených dveří, různé stravovací projekty a akce)
Monitorování médií, zpracování výstupů, komunikace s médii
Vyřizování dotazů, připomínek a podnětů veřejnosti
Podpora provozního zázemí organizace:
Vyhledávání a porovnávání nabídek, zajišťování poptávek, malých výběrových řízení a drobných nákupů
Administrativní podpora ostatních oddělení a provozoven
Evidence a dohled nad majetkem, drobné servisní úkoly, zajištění provozního chodu kanceláře a podpory návštěv

Co očekáváme?
SŠ/VŠ vzdělání
Pokročilou znalost práce na PC (MS Office, práce s interními systémy výhodou)
Zkušenosti a praxe z obdobné pozice (asistentka, administrativní a programový pracovník, referent, PR pracovník)
Schopnost pružně reagovat na měnící se potřeby organizace, výbornou znalost českého jazyka slovem i písmem, příjemné a reprezentativní vystupování, pozitivní myšlení, psychickou odolnost, pozitivní myšlení

Benefity

Stabilní pracovní zázemí, Hlavní pracovní poměr na plný úvazek, Finanční bonusy / prémie, 13., případně 14. plat, Firemní akce, Pracovní zařízení (mobil, PC, notebook...), Vzdělávací kurzy, Lékařská péče, Slevy na firemní zboží, Příspěvek na stravování, Příspěvek na spoření / pojištění, Příspěvek na vzdělávání, Přátelské prostředí, Závodní stravování, Občerstvení na pracovišti, Parkování, možnost práce z domova dle dohody

Pracoviště: Žitomírská 642/30, Praha 10

📘 Facebook Školních jídelen Praha 10
🔗 https://www.facebook.com/sjp10.cz

👤 Ředitel Školních jídelen Praha 10 – Jaroslav Vrtiška
🔗 https://www.facebook.com/61565483437266

www.sjp10.cz


Zaujala vás nabídka?
Zašlete nám svůj životopis včetně foto ( foto dobrovolné) a krátký motivační dopis.

Buďte součástí smysluplné práce s dopadem na veřejnost a přijdte pomoct a podílet se na zkvalitňování školního stravování dětí !
Těšíme se na vaši odpověď.

Pozn: vyhlašovatel si vyhrazuje právo zrušit výběrové řízení bez uvedení důvodu kdykoliv v jeho průběhu nebo nevybrat žádného uchazeče.

Nebo zkus mobilní apku

Uvidíš nabídky ve svém okolí a všechny své odpovědi budeš mít vždy po ruce

Naskenuj kód

Na Práci za rohem máš největší šanci najít si práci blízko domova a přestat dojíždět. Vybírej z volných míst a brigád po celém Česku, třeba v lokalitách Praha, Brno, Ostrava, Plzeň, Liberec, Olomouc, České Budějovice, Hradec Králové, Ústí nad Labem, Pardubice, Zlín, Havířov, Kladno, Most, Opava a mnoha dalších.

Používáme cookies, viz Podmínky služby. A také chráníme tvoje osobní údaje, viz Zásady ochrany soukromí. Více o reklamě na portálech Alma Career a transparentnosti se můžete dočíst na naší Informační stránce. Zde je naše Technická specifikace.