CLAIM SPECIALIST/COC ADMIN (M/Ž)
Včerejší
AutoBinck Car Distribution International s.r.o.
Na Chodovci 2457/1, Praha-Záběhlice
Vzdálenost od tebe uvidíš po zadání adresy ve výpisu nabídek.
Úvazek
Práce na plný úvazek
Smlouva
Pracovní smlouva
Benefity
Mobilní telefon, Sleva na firemní výrobky/služby, Notebook, Flexibilní začátek/konec pracovní doby, Stravenky/příspěvek na stravování, Dovolená 5 týdnů, Závodní stravování, Příspěvek na sport/kulturu/volný čas, Možnost občasné práce z domova
Vzdělání
Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou
Jazyky
Čeština (Výborná), Angličtina (Středně pokročilá)
Zařazené
Administrativa, Doprava, logistika a zásobování, Auto - moto
O pozici
Hledáme pečlivého a samostatného člověka na administrativní pozici v oblasti logistiky. Jako Claim Specialist / COC Admin budete mít na starost správu certifikátů, systémovou evidenci i komunikaci s výrobci a úřady. Pokud vás baví práce, která má řád, ozvěte se nám!
Jaká bude vaše náplň práce?
- Vystavování a správa certifikátů o shodě (COC) a vydávání servisních knížek pro nové vozy (vč. komunikace s poskytovatelem systému a výrobcem).
- Zajištění vystavení duplikátů a jejich fakturace.
- Komunikace s výrobcem v případě nekorektních/chybných COC dat.
- Zastupování v agendě transportních škod – administrativní zpracování případů a komunikace s dealery, dopravci a pojišťovnami v případě nepřítomnosti odpovědné osoby.
- Registrace nových vozidel do systému asistenční služby MAP.
- Reporting (např. baterie, registrace)
- Komunikace s Ministerstvem dopravy – vystavování potvrzení k vozům značek Mitsubishi a MG a následná fakturace těchto služeb.
- Fakturace služeb technického úseku (vč. pravidelné fakturace pronájmů diagnostického vybavení, školení atd.)
- Zajištění tisku a distribuce servisních materiálů pro potřeby autorizovaných prodejců.
- Spolupráce s IT při rozvoji interního systému (změnová zadání, testování)
Jaké znalosti a dovednosti byste měli mít?
- SŠ vzdělání ekonomického směru
- Znalost Aj slovem i písmem
- Výborné komunikační dovednosti
- Organizační schopnosti
- Pečlivost, zodpovědnost
- Uživatelská znalost práce na PC (Word, Excel, Power Point, Outlook)
- Znalost práce v systému Dynamics Navision (výhodou)
A co Vám za to rádi nabídneme?
- Stanete se součástí týmu ve firmě s přátelskou atmosférou
- Služební mobilní telefon a notebook
- Vzdělávací kurzy
- Příspěvek na stravování
- Měsíční příspěvek do zaměstnaneckého benefitního programu
- Možnost MultiSport karty
- Pojistku odpovědnosti za škodu
- Slevy a zvýhodněné sazby na firemní služby a zboží
- Možnost kariérního růstu
- Po prvním roce zaměstnání 5. týden dovolené
- Zvýhodněný mobilní tarif i pro rodinné příslušníky
Tak co, zaujalo Vás to?
Zareagujte na tuto pozici!
Nebo zkus mobilní apku
Uvidíš nabídky ve svém okolí a všechny své odpovědi budeš mít vždy po ruce
Naskenuj kód
Na Práci za rohem máš největší šanci najít si práci blízko domova a přestat dojíždět. Vybírej z volných míst a brigád po celém Česku, třeba v lokalitách Praha, Brno, Ostrava, Plzeň, Liberec, Olomouc, České Budějovice, Hradec Králové, Ústí nad Labem, Pardubice, Zlín, Havířov, Kladno, Most, Opava a mnoha dalších.
Používáme cookies, viz Podmínky služby. A také chráníme tvoje osobní údaje, viz Zásady ochrany soukromí. Více o reklamě na portálech Alma Career a transparentnosti se můžete dočíst na naší Informační stránce. Zde je naše Technická specifikace.