banner

Zkus vyladěnou mobilní aplikaci

rating

CLAIM SPECIALIST/COC ADMIN (M/Ž)

Včerejší

AutoBinck Car Distribution International s.r.o.

Na Chodovci 2457/1, Praha-Záběhlice

Vzdálenost od tebe uvidíš po zadání adresy ve výpisu nabídek.


Úvazek

Práce na plný úvazek

Smlouva

Pracovní smlouva

Benefity

Mobilní telefon, Sleva na firemní výrobky/služby, Notebook, Flexibilní začátek/konec pracovní doby, Stravenky/příspěvek na stravování, Dovolená 5 týdnů, Závodní stravování, Příspěvek na sport/kulturu/volný čas, Možnost občasné práce z domova

Vzdělání

Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou

Jazyky

Čeština (Výborná), Angličtina (Středně pokročilá)

Zařazené

Administrativa, Doprava, logistika a zásobování, Auto - moto


O pozici

Hledáme pečlivého a samostatného člověka na administrativní pozici v oblasti logistiky. Jako Claim Specialist / COC Admin budete mít na starost správu certifikátů, systémovou evidenci i komunikaci s výrobci a úřady. Pokud vás baví práce, která má řád, ozvěte se nám!

Jaká bude vaše náplň práce?

  • Vystavování a správa certifikátů o shodě (COC) a vydávání servisních knížek pro nové vozy (vč. komunikace s poskytovatelem systému a výrobcem).
  • Zajištění vystavení duplikátů a jejich fakturace.
  • Komunikace s výrobcem v případě nekorektních/chybných COC dat.
  • Zastupování v agendě transportních škod – administrativní zpracování případů a komunikace s dealery, dopravci a pojišťovnami v případě nepřítomnosti odpovědné osoby.
  • Registrace nových vozidel do systému asistenční služby MAP.
  • Reporting (např. baterie, registrace)
  • Komunikace s Ministerstvem dopravy – vystavování potvrzení k vozům značek Mitsubishi a MG a následná fakturace těchto služeb.
  • Fakturace služeb technického úseku (vč. pravidelné fakturace pronájmů diagnostického vybavení, školení atd.)
  • Zajištění tisku a distribuce servisních materiálů pro potřeby autorizovaných prodejců.
  • Spolupráce s IT při rozvoji interního systému (změnová zadání, testování)

Jaké znalosti a dovednosti byste měli mít?

  • SŠ vzdělání ekonomického směru
  • Znalost Aj slovem i písmem
  • Výborné komunikační dovednosti
  • Organizační schopnosti
  • Pečlivost, zodpovědnost
  • Uživatelská znalost práce na PC (Word, Excel, Power Point, Outlook)
  • Znalost práce v systému Dynamics Navision (výhodou)

A co Vám za to rádi nabídneme?

  • Stanete se součástí týmu ve firmě s přátelskou atmosférou
  • Služební mobilní telefon a notebook
  • Vzdělávací kurzy
  • Příspěvek na stravování
  • Měsíční příspěvek do zaměstnaneckého benefitního programu
  • Možnost MultiSport karty
  • Pojistku odpovědnosti za škodu
  • Slevy a zvýhodněné sazby na firemní služby a zboží
  • Možnost kariérního růstu
  • Po prvním roce zaměstnání 5. týden dovolené
  • Zvýhodněný mobilní tarif i pro rodinné příslušníky

Tak co, zaujalo Vás to?

Zareagujte na tuto pozici!

Nebo zkus mobilní apku

Uvidíš nabídky ve svém okolí a všechny své odpovědi budeš mít vždy po ruce

Naskenuj kód

Na Práci za rohem máš největší šanci najít si práci blízko domova a přestat dojíždět. Vybírej z volných míst a brigád po celém Česku, třeba v lokalitách Praha, Brno, Ostrava, Plzeň, Liberec, Olomouc, České Budějovice, Hradec Králové, Ústí nad Labem, Pardubice, Zlín, Havířov, Kladno, Most, Opava a mnoha dalších.

Používáme cookies, viz Podmínky služby. A také chráníme tvoje osobní údaje, viz Zásady ochrany soukromí. Více o reklamě na portálech Alma Career a transparentnosti se můžete dočíst na naší Informační stránce. Zde je naše Technická specifikace.