banner

Zkus vyladěnou mobilní aplikaci

rating

Pracovník podpory prodeje pro export s francouzštinou (M/Ž)

Méně než týden

Démos trade a.s.

Hornopolní 3308/40, Ostrava-Moravská Ostrava

Vzdálenost od tebe uvidíš po zadání adresy ve výpisu nabídek.


Úvazek

Práce na plný úvazek

Smlouva

Pracovní smlouva

Benefity

Bonusy/prémie, Sleva na firemní výrobky/služby, Příspěvek na penzijní/životní připojištění, Flexibilní začátek/konec pracovní doby, Stravenky/příspěvek na stravování, Dovolená 5 týdnů, Kafetérie, Příspěvek na sport/kulturu/volný čas, Příspěvek na vzdělání, Zdravotní volno/sickdays, Firemní akce, Zahraniční pracovní cesty, Rozjezd zcela nového projektu

Vzdělání

Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou

Jazyky

Angličtina (Středně pokročilá), Francouzština (Pokročilá)

Vhodné pro

Absolvent

Zařazené

Administrativa, Prodej a obchod, Zákaznický servis


O pozici

Jsme lídr na trhu v oblasti materiálů pro výrobu nábytku a úspěšně se rozvíjíme nejen v České republice, ale i v zahraničí. V souvislosti s naší strategií expanze hledáme posilu do exportního týmu, která nám pomůže s rozvojem prodeje ve francouzsky hovořících zemích. Budeš mít na starost nejen administrativní podporu prodeje, ale také spolupráci s marketingem, aktivní podíl na růstu našeho tržního podílu a koordinaci obchodních případů s exportními manažery.
Pokud ovládáš francouzštinu a láká tě dynamické prostředí mezinárodního obchodu, rádi tě přivítáme do týmu!

Co u nás budeš dělat?

  • Podpora exportu – budeš vyřizovat poptávky, hledat nejlepší řešení ve spolupráci s produktovými manažery, nákupem a obchodními manažery.
  • Obchodní administrativa – příprava cenových nabídek, nastavování cen/marží/slev, příprava smluv bude tvůj denní chleba.
  • Zpracování objednávek – příjem objednávek od zákazníků, jejich zadání do systému, dohled nad realizací a komunikace se zákazníky.
  • Komunikace a servis – budeš v neustálém kontaktu s našimi zákazníky, tvým úkolem bude předávat informace o novinkách, akcích a doprodeji. A když se něco nepovede, bude tvým úkolem řešení reklamací ve spolupráci s reklamačním oddělením.
  • Akvizice nových zákazníků – nový trh, noví zákazníci. Budeš mít na starost jejich registraci a přípravu podkladů pro obchodní jednání.
  • Spolupráce s marketingem – tvoji jazykovou znalost budeme potřebovat i pro pomoc se správným překladem a lokalizací marketingových materiálů, tak ať má zákazník pocit že na francouzském trhu jsme jako doma.
  • Služební cesty – budeš mít možnost zákazníky poznat i osobně a přiřadit si hlasy k obličeji. Výjezd bude cca jedenkrát za kvartál, takže to nezměněná že budeš pořád pryč.
  • Podpora nejen pro francouzsky hovořící trhy, ale ideálně i pro anglicky mluvící zákazníky – Francie není náš jediný exportní trh, a občas bude fajn, když se zvládneš zastoupit i s ostatními kolegy.

Jak si tě představujeme?

  • Máš francouzština na jedničku – potřebuješ minimálně úroveň C1, protože budeš denně komunikovat se zákazníky, ať už po telefonu, e-mailem.
  • Angličtina se ti bude hodit– ideálně alespoň B1, aby ses neztratil v mezinárodním prostředí.
  • Máš zákazníka na prvním místě – proaktivní přístup, tah na branku a schopnost dotahovat věci do konce, uvědomuješ si že na zákazníkovi všechno stojí a padá.
  • Máš obchodní hlavu a ekonomické myšlení – analytické a organizační schopnosti ti nesmí být cizí.
  • Technické myšlení vítáno – rádi tě zasvětíme do našeho pestrého sortimentu, stačí mít chuť se učit.
  • Komunikace je tvou silnou stránku – umíš naslouchat i přesvědčit.
  • Multitasking ti jde od ruky – zvládneš systematickou práci, umíš si stanovit priority a nenecháš se rozhodit.
  • PC jako pracovní nástroj – MS Office zvládneš bez zaváhání, na interní systémy tě zaučíme.
  • Řidičák sk. B a chuť cestovat – občas tě čekají i pracovní cesty, tak ať jsi připraven.

Co ti můžeme nabídnout?

  • Být součástí týmu, který nám pomůže rozjet nový zahraniční trh.
  • Práce ve stabilní společnosti - přes 30 let na trhu už něco znamená.
  • Super tým, který ti se vším pomůže a nikde tě v tom nenechá.
  • Zajímavou práci s možností rozvoje do budoucna
  • Celou řadu benefitů si budeš moci sám vybrat prostřednictvím naší Cafeterie (5.000,- Kč/rok).
  • Týden dovolené navíc (celkem tedy 5 týdnů zasloužené dovolené).
  • Za zvýhodněných podmínek tě pojistíme na škody způsobené při výkonu povolání.
  • Příspěvek na penzijní nebo životní pojištění nebo DIP.
  • Stravenkový paušál (v hodnotě 116,- Kč/odpracovaný den).
  • Sick days - 3 dny v roce.
  • Vánoční bonus dle hospodářského výsledku společnosti.
  • Firemní akce - jsi vášnivý sportovec nebo radši vyrazíš posedět a zasoupeřit s kolegy na hospodský kvíz? Tak to jsi tu správně.

Nebo zkus mobilní apku

Uvidíš nabídky ve svém okolí a všechny své odpovědi budeš mít vždy po ruce

Naskenuj kód

Na Práci za rohem máš největší šanci najít si práci blízko domova a přestat dojíždět. Vybírej z volných míst a brigád po celém Česku, třeba v lokalitách Praha, Brno, Ostrava, Plzeň, Liberec, Olomouc, České Budějovice, Hradec Králové, Ústí nad Labem, Pardubice, Zlín, Havířov, Kladno, Most, Opava a mnoha dalších.

Používáme cookies, viz Podmínky služby. A také chráníme tvoje osobní údaje, viz Zásady ochrany soukromí. Více o reklamě na portálech Alma Career a transparentnosti se můžete dočíst na naší Informační stránce. Zde je naše Technická specifikace.