Vedoucí skladového úseku - expedice
Pořád hledají
ELKOV elektro a.s.
Kšírova 701/255, Brno-Horní Heršpice
Vzdálenost od tebe uvidíš po zadání adresy ve výpisu nabídek.
Úvazek
Práce na plný úvazek
Smlouva
Pracovní smlouva
Benefity
Bonusy/prémie, Příspěvek na dovolenou, Sleva na firemní výrobky/služby, Notebook, Stravenky/příspěvek na stravování, Dovolená 5 týdnů, Vzdělávací kurzy, školení, Kafetérie, Firemní akce
Vzdělání
Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou
Zařazené
Doprava, logistika a zásobování, Elektrotechnika a energetika, Prodej a obchod
O pozici
Hledáme dynamického a zkušeného vedoucího, který dokáže efektivně řídit a rozvíjet tým v naší společnosti. Pokud jste připraveni vést a rozvíjet tým ve společnosti s dlouholetou tradicí, neváhejte a přihlaste se k nám. Těšíme se na vaši přihlášku! 👥📈
👀 Jaká je náplň práce vedoucího prodeje?
- Dohled nad přípravou a kompletností zásilek pro zákazníky a pobočky.
- Zodpovědnost za včasné a bezchybné expedování zboží.
- Budete určovat klíčové cíle a priority pro oddělení, zajišťovat jejich koordinaci a efektivní řízení.
- Vaším úkolem bude rozdělovat jednotlivé úkoly mezi členy týmu a průběžně sledovat jejich plnění, abyste zajistili dosažení stanovených cílů.
- Pravidelná komunikace a zpětná vazba jsou základem úspěchu. Budete rozvíjet svůj tým, sdílet důležité informace ze společnosti a navrhovat možnosti pro další vzdělávání a zlepšování.
- Budete mít na starosti optimalizaci interních procesů, inovace a hledání nových způsobů, jak zvýšit efektivitu a kvalitu práce v oddělení.
- Pravidelně budete informovat svého nadřízeného o postupu práce, výsledcích a dalších důležitých aspektech řízení oddělení.
- Vaším úkolem bude také aktivně se podílet na každodenních činnostech oddělení.
👍 Jaké máme požadavky na nového kolegu?
- Vystudovaná SOU nebo SŠ, velkou výhodou znalost elektromateriálu.
- Znalost práce na PC min. MS Office a skladové systémy.
- Schopnost týmové práce a vedení týmu.
- Zkušenosti s prací ve skladu (praxi na úseku expedice velkou výhodou)
- Schopnost motivovat a efektivní komunikace včetně zpětné vazby.
- Organizační a komunikační schopnosti, tah na branku, orientace na výsledek a zákazníka.
🥳️ Na co se můžete těšit?
- Jistotu – zázemí silné a stabilní české společnosti.
- Work-life balance – 4 týdnů dovolené + týden osobního volno. Férový a transparentní přístup.
- Příspěvky – stravenkový paušál a příspěvek na dovolenou před létem.
- Odměny – pravidelné vyplácení odměn podle hospodářského výsledku firmy.
- Cafeterie – využíváme systém Edenred.
- Přátelské pracovní prostředí – parkoviště pro zaměstnance, MHD zastávka přímo před firmou, výborná kantýna.
🕒 Termín nástup
- Ihned nebo dle dohody.
V případě zájmu nám prosím zašlete profesní životopis. Pokud se Vám do 14 dnů neozveme, dali jsme přednost uchazečům, kteří lépe vyhovovali požadavkům naší společnosti.
Nebo zkus mobilní apku
Uvidíš nabídky ve svém okolí a všechny své odpovědi budeš mít vždy po ruce
Naskenuj kód
Na Práci za rohem máš největší šanci najít si práci blízko domova a přestat dojíždět. Vybírej z volných míst a brigád po celém Česku, třeba v lokalitách Praha, Brno, Ostrava, Plzeň, Liberec, Olomouc, České Budějovice, Hradec Králové, Ústí nad Labem, Pardubice, Zlín, Havířov, Kladno, Most, Opava a mnoha dalších.
Používáme cookies, viz Podmínky služby. A také chráníme tvoje osobní údaje, viz Zásady ochrany soukromí. Více o reklamě na portálech Alma Career a transparentnosti se můžete dočíst na naší Informační stránce. Zde je naše Technická specifikace.