banner

Zkus vyladěnou mobilní aplikaci

rating

SENIOR SPECIALISTA LOGISTIKY A NÁKUPU - vedení týmu, distribuce zdravotnického materiálu

Méně než týden

Labs1503 distribution

Bubenské nábřeží 1594/6, Praha-Holešovice

Vzdálenost od tebe uvidíš po zadání adresy ve výpisu nabídek.


Plat

45 000 - 60 000 Kč hrubého

Úvazek

Práce na plný úvazek

Smlouva

Pracovní smlouva

Benefity

Bonusy/prémie, Auto i pro soukromé účely, Mobilní telefon, Nadstandardní lékařská péče, Sleva na firemní výrobky/služby, Notebook, Příspěvek na penzijní/životní připojištění, Vzdělávací kurzy, školení, Občerstvení na pracovišti, Příspěvek na sport/kulturu/volný čas, Příspěvek na vzdělání, Vlastní organizace náplně práce, Individuální rozpočet na osobnostní růst

Vzdělání

Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou

Jazyky

Čeština (Výborná), Angličtina (Středně pokročilá)

Zařazené

Administrativa, Doprava, logistika a zásobování, Nákup


O pozici

Máš pestré zkušenosti z oboru logistiky, včetně cenotvorby a vyjednávání obchodních podmínek s dodavateli a dopravci? Jsi akční přátelský člověk, na kterého je spolehnutí? Staň se vedoucím týmu v LABS1503 Distribution a pomáhej zajistit distribuci zdravotnického materiálu a technologií pro naše privátní kliniky i externí klienty v celé ČR.

Těšit se můžeš na zodpovědnou, pestrou a smysluplnou práci s vedením vlastního týmu 2-3 spolupracovníků. Jako součást skupiny LABS1503 získáš profesionálního, stabilního a úspěšného zaměstnavatele, možnost kariérního růstu, spoustu benefitů i možnost si s námi užít spoustu legrace na společných teambuildinzích.

LABS1503 Distribution a.s. je součástí skupiny LABS1503, ve které získáš profesionálního a stabilního zaměstnavatele, možnost nahlédnout do komplexních procesů v nákupu i logistice, akční kolektiv i spoustu benefitů. Z malé rodinné firmy jsme se rozrostli v posledních 10 letech na dynamickou společnost a pro následující roky máme další velké plány.

Co Tě s námi čeká:

  • Vedení malého týmu logistiky a reporting vedení společnosti.
  • Zodpovědnost za cenotvorbu a vyjednávání podmínek s dodavateli, uzavírání smluvních dodávek aj.
  • Úzká spolupráce se sesterskými klinikami LABS1503, zodpovědnost za fungování a nastavování procesů zásobování, skladového hospodářství, fakturace a inventarizace.
  • Práce v účetním programu Helios (skladové hospodářství, mezi-skladové přesuny, importy dat, atd.).
  • Kompletní zástup a výpomoc týmu logistiky - zákaznická podpora, zpracování objednávek od zákazníků, obchodních zástupců a denní komunikace s dodavateli
  • Administrativní úkony související s příjmem a výdejem zboží, spolupráce se skladem (WMS systém řízení skladu od příjmu až po expedici, práce se čtečkou).
  • Zodpovědnost za reklamační řád a vedení reklamačních řízení.
  • Zajištění objednávek dopravy i ze zahraničí, nastavení spolupráce s přepravními společnostmi.
  • Řešení mimořádných a neočekávaných situací.

Co Ti můžeme nabídnout:

  • Pracovní smlouvu na dobu neurčitou s 3měsíční zkušební dobou.
  • Fixní mzdu a motivační bonusový systém kvartálních odměn.
  • Pestrou pracovní náplň a úzkou spolupráci s dalšími členy týmu i manažery klinik.
  • Stabilitu, nastavené fungující procesy, spolupráci s dodavateli nejmodernějšího zdravotnického vybavení a materiálu v rámci celého světa.
  • Přátelský kolektiv a neformální atmosféru v moderním prostředí kliniky (nejsme korporát, ale parta šikovných kolegů, kteří se nebojí akční práce :)
  • Zážitkové firemní akce a společné teambuildingy.
  • Osobní i profesní rozvoj, hrazené jazykové kurzy, vzdělávání a příspěvky na zájmové kurzy.
  • Příspěvky a slevy na firemní produkty a služby v rámci skupiny Labs1503 (Svět rovnátek, AlphaLabs, DentaLabs, Fyzio svět).
  • MultisportKartu pro aktivity ve volném čase.
  • Příspěvek na doplňkové penzijní připojištění nebo životní pojištění.
  • Po 3 letech firemní auto k soukromým účelům.
  • A v neposlední řadě na pracovišti ovoce, oříšky i nejlepší italskou kávu v Praze, bez které si my už náš den ani neumíme představit.

Co nám můžeš nabídnout:

  • Min. SŠ vzdělání s maturitou.
  • Min. 3-5 let praxi v logistice včetně vedení týmu min. 1-2 roky.
  • Zkušenost se zpracováním smluv, cenotvorbou a vyjednáváním podmínek s dodavateli a dopravci.
  • Znalosti a pestré zkušenosti se skladovým hospodářstvím, fakturací, zpracováváním objednávek aj.
  • Pokročilou práci v MS Office, zkušenost s Heliosem či jiným účetním programem a schopnost se snadno orientovat i ve skladových programech.
  • Angličtinu min. na B2 - denně využiješ v emailové i telefonické komunikaci.
  • Schopnost si samostatně práci zorganizovat, prioritizovat a pohlídat si důležité termíny.
  • Smysl pro detail, pečlivost a pořádek.
  • Proaktivitu, spolehlivost a ochotu pomáhat kolegům a zákazníkům řešit i svízelné a mimořádné situace.
  • Velkou výhodou na začátek spolupráce je orientace v legislativě ve zdravotnictví (bezpečnostní listy, certifikáty, registrace SUKL apod.).

Nebo zkus mobilní apku

Uvidíš nabídky ve svém okolí a všechny své odpovědi budeš mít vždy po ruce

Naskenuj kód

Na Práci za rohem máš největší šanci najít si práci blízko domova a přestat dojíždět. Vybírej z volných míst a brigád po celém Česku, třeba v lokalitách Praha, Brno, Ostrava, Plzeň, Liberec, Olomouc, České Budějovice, Hradec Králové, Ústí nad Labem, Pardubice, Zlín, Havířov, Kladno, Most, Opava a mnoha dalších.

Používáme cookies, viz Podmínky služby. A také chráníme tvoje osobní údaje, viz Zásady ochrany soukromí. Více o reklamě na portálech Alma Career a transparentnosti se můžete dočíst na naší Informační stránce. Zde je naše Technická specifikace.