SENIOR SPECIALISTA LOGISTIKY A NÁKUPU - vedení týmu, distribuce zdravotnického materiálu
Méně než týden
Labs1503 distribution
Bubenské nábřeží 1594/6, Praha-Holešovice
Vzdálenost od tebe uvidíš po zadání adresy ve výpisu nabídek.
Plat
45 000 - 60 000 Kč hrubého
Úvazek
Práce na plný úvazek
Smlouva
Pracovní smlouva
Benefity
Bonusy/prémie, Auto i pro soukromé účely, Mobilní telefon, Nadstandardní lékařská péče, Sleva na firemní výrobky/služby, Notebook, Příspěvek na penzijní/životní připojištění, Vzdělávací kurzy, školení, Občerstvení na pracovišti, Příspěvek na sport/kulturu/volný čas, Příspěvek na vzdělání, Vlastní organizace náplně práce, Individuální rozpočet na osobnostní růst
Vzdělání
Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou
Jazyky
Čeština (Výborná), Angličtina (Středně pokročilá)
Zařazené
Administrativa, Doprava, logistika a zásobování, Nákup
O pozici
Máš pestré zkušenosti z oboru logistiky, včetně cenotvorby a vyjednávání obchodních podmínek s dodavateli a dopravci? Jsi akční přátelský člověk, na kterého je spolehnutí? Staň se vedoucím týmu v LABS1503 Distribution a pomáhej zajistit distribuci zdravotnického materiálu a technologií pro naše privátní kliniky i externí klienty v celé ČR.
Těšit se můžeš na zodpovědnou, pestrou a smysluplnou práci s vedením vlastního týmu 2-3 spolupracovníků. Jako součást skupiny LABS1503 získáš profesionálního, stabilního a úspěšného zaměstnavatele, možnost kariérního růstu, spoustu benefitů i možnost si s námi užít spoustu legrace na společných teambuildinzích.
LABS1503 Distribution a.s. je součástí skupiny LABS1503, ve které získáš profesionálního a stabilního zaměstnavatele, možnost nahlédnout do komplexních procesů v nákupu i logistice, akční kolektiv i spoustu benefitů. Z malé rodinné firmy jsme se rozrostli v posledních 10 letech na dynamickou společnost a pro následující roky máme další velké plány.
Co Tě s námi čeká:
- Vedení malého týmu logistiky a reporting vedení společnosti.
- Zodpovědnost za cenotvorbu a vyjednávání podmínek s dodavateli, uzavírání smluvních dodávek aj.
- Úzká spolupráce se sesterskými klinikami LABS1503, zodpovědnost za fungování a nastavování procesů zásobování, skladového hospodářství, fakturace a inventarizace.
- Práce v účetním programu Helios (skladové hospodářství, mezi-skladové přesuny, importy dat, atd.).
- Kompletní zástup a výpomoc týmu logistiky - zákaznická podpora, zpracování objednávek od zákazníků, obchodních zástupců a denní komunikace s dodavateli
- Administrativní úkony související s příjmem a výdejem zboží, spolupráce se skladem (WMS systém řízení skladu od příjmu až po expedici, práce se čtečkou).
- Zodpovědnost za reklamační řád a vedení reklamačních řízení.
- Zajištění objednávek dopravy i ze zahraničí, nastavení spolupráce s přepravními společnostmi.
- Řešení mimořádných a neočekávaných situací.
Co Ti můžeme nabídnout:
- Pracovní smlouvu na dobu neurčitou s 3měsíční zkušební dobou.
- Fixní mzdu a motivační bonusový systém kvartálních odměn.
- Pestrou pracovní náplň a úzkou spolupráci s dalšími členy týmu i manažery klinik.
- Stabilitu, nastavené fungující procesy, spolupráci s dodavateli nejmodernějšího zdravotnického vybavení a materiálu v rámci celého světa.
- Přátelský kolektiv a neformální atmosféru v moderním prostředí kliniky (nejsme korporát, ale parta šikovných kolegů, kteří se nebojí akční práce :)
- Zážitkové firemní akce a společné teambuildingy.
- Osobní i profesní rozvoj, hrazené jazykové kurzy, vzdělávání a příspěvky na zájmové kurzy.
- Příspěvky a slevy na firemní produkty a služby v rámci skupiny Labs1503 (Svět rovnátek, AlphaLabs, DentaLabs, Fyzio svět).
- MultisportKartu pro aktivity ve volném čase.
- Příspěvek na doplňkové penzijní připojištění nebo životní pojištění.
- Po 3 letech firemní auto k soukromým účelům.
- A v neposlední řadě na pracovišti ovoce, oříšky i nejlepší italskou kávu v Praze, bez které si my už náš den ani neumíme představit.
Co nám můžeš nabídnout:
- Min. SŠ vzdělání s maturitou.
- Min. 3-5 let praxi v logistice včetně vedení týmu min. 1-2 roky.
- Zkušenost se zpracováním smluv, cenotvorbou a vyjednáváním podmínek s dodavateli a dopravci.
- Znalosti a pestré zkušenosti se skladovým hospodářstvím, fakturací, zpracováváním objednávek aj.
- Pokročilou práci v MS Office, zkušenost s Heliosem či jiným účetním programem a schopnost se snadno orientovat i ve skladových programech.
- Angličtinu min. na B2 - denně využiješ v emailové i telefonické komunikaci.
- Schopnost si samostatně práci zorganizovat, prioritizovat a pohlídat si důležité termíny.
- Smysl pro detail, pečlivost a pořádek.
- Proaktivitu, spolehlivost a ochotu pomáhat kolegům a zákazníkům řešit i svízelné a mimořádné situace.
- Velkou výhodou na začátek spolupráce je orientace v legislativě ve zdravotnictví (bezpečnostní listy, certifikáty, registrace SUKL apod.).
Nebo zkus mobilní apku
Uvidíš nabídky ve svém okolí a všechny své odpovědi budeš mít vždy po ruce
Naskenuj kód
Na Práci za rohem máš největší šanci najít si práci blízko domova a přestat dojíždět. Vybírej z volných míst a brigád po celém Česku, třeba v lokalitách Praha, Brno, Ostrava, Plzeň, Liberec, Olomouc, České Budějovice, Hradec Králové, Ústí nad Labem, Pardubice, Zlín, Havířov, Kladno, Most, Opava a mnoha dalších.
Používáme cookies, viz Podmínky služby. A také chráníme tvoje osobní údaje, viz Zásady ochrany soukromí. Více o reklamě na portálech Alma Career a transparentnosti se můžete dočíst na naší Informační stránce. Zde je naše Technická specifikace.