banner

Zkus vyladěnou mobilní aplikaci

rating

Operativní manažer/ka

2 dny

DACHSER Czech Republic a.s.

Na Rovince 916, Ostrava-Hrabová

Vzdálenost od tebe uvidíš po zadání adresy ve výpisu nabídek.


Úvazek

Práce na plný úvazek

Smlouva

Pracovní smlouva

Benefity

Bonusy/prémie, Auto i pro soukromé účely, Mobilní telefon, Notebook, Příspěvek na penzijní/životní připojištění, Flexibilní začátek/konec pracovní doby, Stravenky/příspěvek na stravování, Vzdělávací kurzy, školení, Kafetérie, Občerstvení na pracovišti, Příspěvek na sport/kulturu/volný čas, Možnost občasné práce z domova, Dovolená více než 5 týdnů, Zahraniční pracovní cesty

Vzdělání

Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou

Jazyky

Angličtina (Pokročilá)

Zařazené

Administrativa, Doprava, logistika a zásobování


O pozici

Hledáme kolegu/kolegyni se zkušenostmi a motivací, který/á si převezme vedení oddělení sběrné služby na pobočce v Ostravě a zajistí efektivní průběh řízení všech logistických procesů.

Co Vás čeká

  • vedení týmu dispečerů přeprav sběrné služby a operátorů překládkového skladu
  • řízení, kontrola a rozvoj lidských zdrojů svěřených oddělení
  • koordinace, řízení a optimalizace linkových přeprav, přeprav rozvozových vozidel a procesů na překládkovém skladu
  • zajišťování logistických procesů, hodnocení výsledků, návrh a implementace zlepšení v oblasti kvality
  • zodpovědnost za výběr, hodnocení a řízení vztahů s dodavateli
  • rozvoj spolupráce se zákazníky
  • školení a trénink členů týmu v souladu s nejnovějšími postupy a standardy, včetně BOZP a PO
  • aktivní role v plánování a monitorování finančních výsledků oddělení
  • úzká spolupráce s ostatními odděleními, pravidelný reporting vedení společnosti
  • účast na lokálních setkáních odborné skupiny oddělení sběrné služby
  • práce v interních systémech Dachser

Jaké znalosti a dovednosti byste měli mít

  • SŠ/VŠ vzdělání
  • zkušenosti v logistické nebo spediční firmě, praxe ve vedení lidí alespoň 3 roky
  • orientace na dosahování výsledků
  • výborné organizační schopnosti, komunikativnost, profesionální vystupování
  • analytické myšlení a schopnost rychle reagovat na změny
  • schopnost práce pod tlakem
  • flexibilitu
  • rozhodnost a samostatnost
  • aktivní znalost AJ
  • pokročilá znalost práce na PC
  • řidičský průkaz sk. B, VZV výhodou

Co Vám můžeme nabídnout

  • zázemí perspektivní mezinárodní logistické firmy
  • motivující finanční ohodnocení s řadou benefitů (stravenková karta, zvýhodněný telefonní tarif, dovolená nad zákonný rámec, dotovaná Multisport karta, cafeterie, příspěvek na penzijní pojištění)
  • služební vůz i k soukromému využití
  • možnost profesního i osobního rozvoje
  • příjemné a moderní pracovní prostředí a přátelský kolektiv
  • nástup možný dohodou

Nebo zkus mobilní apku

Uvidíš nabídky ve svém okolí a všechny své odpovědi budeš mít vždy po ruce

Naskenuj kód

Na Práci za rohem máš největší šanci najít si práci blízko domova a přestat dojíždět. Vybírej z volných míst a brigád po celém Česku, třeba v lokalitách Praha, Brno, Ostrava, Plzeň, Liberec, Olomouc, České Budějovice, Hradec Králové, Ústí nad Labem, Pardubice, Zlín, Havířov, Kladno, Most, Opava a mnoha dalších.

Používáme cookies, viz Podmínky služby. A také chráníme tvoje osobní údaje, viz Zásady ochrany soukromí. Více o reklamě na portálech Alma Career a transparentnosti se můžete dočíst na naší Informační stránce. Zde je naše Technická specifikace.