banner

Zkus vyladěnou mobilní aplikaci

rating

OSOBNÍ BANKÉŘ JUNIOR (OLOMOUC) - NEPRODEJNÍ POZICE!

Méně než 2 týdny

TRINITY BANK a.s.

Horní náměstí 14/17, Olomouc

Vzdálenost od tebe uvidíš po zadání adresy ve výpisu nabídek.


Plat

40 000 - 45 000 Kč hrubého

Úvazek

Práce na plný úvazek

Smlouva

Pracovní smlouva

Benefity

Příspěvek na penzijní/životní připojištění, Stravenky/příspěvek na stravování, Dovolená 5 týdnů, Vzdělávací kurzy, školení, Příspěvek na sport/kulturu/volný čas, Zdravotní volno/sickdays, Firemní akce

Vzdělání

Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou

Jazyky

Čeština (Výborná)

Vhodné pro

Absolvent

Zařazené

Administrativa, Bankovnictví a finanční služby


O pozici

Do našeho týmu hledáme nového/novou kolegu/kolegyni, na pozici PODPORY TÝMU OSOBNÍCH BANKÉŘŮ.

Nevadí, že nemáte dlouhodobou praxi, Vaším posláním bude starat se o příchozí klienty pobočky a jejich směrování na osobní bankéře, administrativní podpora týmu a zajištění služby pokladny na naší pobočce. Stanete se součástí malého týmu výjimečných lidí, které práce baví a kde si vážíme práce každého z nás a zároveň ji umíme ocenit.

Naším posláním je chránit úspěch klientů! Naše hlavní hodnoty, které žijeme každý den, jsou:

EXPERTÍZA, PROAKTIVITA, INTEGRITA, DŮVĚRA a VÝJIMEČNOST.

Proč se k nám přidat?

  • Nabízíme finanční jistotu - fixní mzdu: 40 000 Kč.
  • Po zapracování a při plném plnění pracovní agendy variabilní složku až 5 000 Kč. Celkem: 45 000 Kč (zpravidla po 3 měsících).
  • Výsledky umíme ocenit nejen finančně. Naší současnou motivací je možnost zavedení 4-denního pracovního týdne.

Co Vás tedy u nás čeká?

  • Budete tváří TRINITY BANK, jste prvním kontaktem s našimi klienty (greeting)
  • Komunikace s klienty, řešení jejich administrativních a servisních požadavků s maximální péčí
  • Identifikace potřeb klientů a rozpoznávání obchodních příležitostí pro přesměrování na bankéře
  • Zlepšování svých obchodních dovedností a rozvoj vlastní kariéry
  • Komplexní zajištění organizačních a administrativních činností spojených s chodem recepce a celé pobočky v rozsahu přidělené agendy
  • Samostatné zpracovávání administrativy a dokumentace
  • Administrativní podpora osobních bankéřů

Od úspěšného kandidáta/kandidátky na tuto pracovní pozici požadujeme:

  • SŠ/VŠ vzdělání nejlépe ekonomického směru
  • Perfektní organizační schopnosti
  • Proaktivní a proklientská orientace
  • Výhodou je praxe v bankovním sektoru a v jednání s klienty
  • Dynamická a samostatná osobnost s reprezentativním vystupováním
  • Výborné komunikační a prezentační schopnosti
  • Týmový hráč

Co Vám můžeme nabídnout?

  • Velmi zajímavé finanční ohodnocení
  • Příležitosti a možnost kariérně růst
  • Zajímavé benefity, např. multisport karta pro Vás i Vaše blízké
  • Nezapomenutelné teambuildingy, soutěže a jiné firemní a vzdělávací akce (v minulosti jsme společně navštívili např. Izrael, Omán a Dubaj, letos se podíváme do Karibiku)

Pokud máte chuť vyniknout a pracovat v příjemném kolektivu, neváhejte a přijďte se přesvědčit, že práce v Trinity Bank je životní příležitost!

Zašlete nám životopis s fotografií a připište k tomu pár vět o sobě.

Těšíme se na Vás!

Nebo zkus mobilní apku

Uvidíš nabídky ve svém okolí a všechny své odpovědi budeš mít vždy po ruce

Naskenuj kód

Na Práci za rohem máš největší šanci najít si práci blízko domova a přestat dojíždět. Vybírej z volných míst a brigád po celém Česku, třeba v lokalitách Praha, Brno, Ostrava, Plzeň, Liberec, Olomouc, České Budějovice, Hradec Králové, Ústí nad Labem, Pardubice, Zlín, Havířov, Kladno, Most, Opava a mnoha dalších.

Používáme cookies, viz Podmínky služby. A také chráníme tvoje osobní údaje, viz Zásady ochrany soukromí. Více o reklamě na portálech Alma Career a transparentnosti se můžete dočíst na naší Informační stránce. Zde je naše Technická specifikace.