banner

Zkus vyladěnou mobilní aplikaci

rating

General Affairs Coordinator | S BENEFITY |

Pořád hledají

Daikin Device Czech Republic s.r.o.

Švédské valy 1227/2, Brno-Černovice

Vzdálenost od tebe uvidíš po zadání adresy ve výpisu nabídek.


Plat

40 000 - 55 000 Kč hrubého

Úvazek

Práce na plný úvazek

Smlouva

Pracovní smlouva

Benefity

Nadstandardní lékařská péče, Sleva na firemní výrobky/služby, Příspěvek na penzijní/životní připojištění, Flexibilní začátek/konec pracovní doby, Příspěvek na dopravu, Dovolená 5 týdnů, Vzdělávací kurzy, školení, Závodní stravování, Kafetérie, Možnost občasné práce z domova, Firemní akce, 13. plat, Možnost si napracovat hodiny

Vzdělání

Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou

Jazyky

Čeština (Výborná), Angličtina (Středně pokročilá)

Zařazené

Administrativa


O pozici

Naše oddělení General Affairs s 12 ti členy zajišťuje podpůrné a provozní služby napříč celou společností. Staráme se o administrativu, komunikaci s veřejností, institucemi a úřady, dohlížíme na interní procesy a péči o zaměstnance. Spadá pod nás i správa budov, pořádání firemních událostí, environmentální politika firmy a bezpečnost práce. Jsme oporou pro ostatní týmy a také zajišťujeme plynulý chod společnosti v každodenním provozu.

Co bude Vaší náplní práce?

1) Organizační a administrativní činnosti:

  • Tvorba ročních akčních plánů (AP) oddělení
  • Dohled nad rozpočtem a jeho kontrola
  • Správa dokumentace společnosti i oddělení
  • Zajištění služeb: závodní stravování, úklid, pracovní oděvy, další služby pro zaměstnance
  • Zajištění ostrahy a správy klíčového systému
  • Řízení systému příspěvků a darů

2)Komunikační role a reprezentace společnosti:

  • Kontaktní osoba pro veřejnost, média, státní správu i samosprávu
  • Organizace významných událostí, společenských a firemních akcí
  • Koordinace návštěv obchodníků, dodavatelů, VIP hostů i škol
  • Legal Liaison a GDPR Liaison

Co od Vás budeme očekávat?

  • SŠ/VŠ vzdělání (ideálně ekonomického nebo právního směru)
  • Praxi na obdobné pozici – min. 3 roky
  • Schopnost samostatného řízení projektů a procesů
  • Výborné komunikační a organizační dovednosti
  • Anglický jazyk na komunikativní úrovni
  • Pokročilá znalost MS Office (Word, Excel, Power Point, Outlook)
  • Kariérní růst - vedení týmu

Co Vám můžeme nabídnout?

  • Smlouvu na dobu určitou 1 rok (s možností prodloužení na dobu neurčitou)
  • Flexibilní pracovní dobu (core time mezi 9:00 hod. – 15:00 hod.)
  • 25 dní dovolené
  • 2 půlroční bonusy
  • Příspěvek na stravování v závodní jídelně (obědy u nás se pohybují od 33 Kč do 56 Kč)
  • Příspěvek na kulturu, sport, dovolenou, vzdělávání, lékárny nebo optiky (6 000 Kč/rok) do Benefit Plus
  • Příspěvek na dopravu (500 - 2 000Kč)
  • Měsíční příspěvek zaměstnavatele na penzijní připojištění 2,5 % z hrubé mzdy
  • Multisport karta
  • Kurzy angličtiny
  • Bezproblémové parkování v areálu společnosti
  • Možnost dalšího rozvoje a odborná školení
  • Firemní akce (sportovní den, vánoční večírek, aj.).

Nebo zkus mobilní apku

Uvidíš nabídky ve svém okolí a všechny své odpovědi budeš mít vždy po ruce

Naskenuj kód

Na Práci za rohem máš největší šanci najít si práci blízko domova a přestat dojíždět. Vybírej z volných míst a brigád po celém Česku, třeba v lokalitách Praha, Brno, Ostrava, Plzeň, Liberec, Olomouc, České Budějovice, Hradec Králové, Ústí nad Labem, Pardubice, Zlín, Havířov, Kladno, Most, Opava a mnoha dalších.

Používáme cookies, viz Podmínky služby. A také chráníme tvoje osobní údaje, viz Zásady ochrany soukromí. Více o reklamě na portálech Alma Career a transparentnosti se můžete dočíst na naší Informační stránce. Zde je naše Technická specifikace.