FINANČNÍ ÚČETNÍ
Méně než týden
D.A.S. právní ochrana, pobočka ERGO Versicherung Aktiengesellschaft pro ČR
Vyskočilova 1481/4, Praha-Michle
Vzdálenost od tebe uvidíš po zadání adresy ve výpisu nabídek.
Úvazek
Práce na plný úvazek
Smlouva
Pracovní smlouva
Benefity
Bonusy/prémie, Notebook, Příspěvek na penzijní/životní připojištění, Flexibilní začátek/konec pracovní doby, Stravenky/příspěvek na stravování, Dovolená 5 týdnů, Vzdělávací kurzy, školení, Příspěvek na sport/kulturu/volný čas, Zvýhodněné půjčky zaměstnancům, Zdravotní volno/sickdays, Možnost občasné práce z domova, Firemní akce
Vzdělání
Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou
Jazyky
Angličtina (Středně pokročilá)
Vhodné pro
Absolvent
Zařazené
Administrativa, Bankovnictví a finanční služby, Ekonomika a podnikové finance
O pozici
Chcete pracovat ve společnosti, která je 100 let světovou jedničkou v právní ochraně?
Služba, kterou v České republice poskytujeme již 30 let, pomáhá lidem v běžném životě i při podnikání.
Můžete se stát důležitým členem našeho týmu a spolupodílet se na našem společném úspěchu. K tomu od nás dostanete naši plnou podporu a dle vašich potřeb budeme budovat a rozvíjet vaši kariéru. Máme pro vás připravené semináře, workshopy, vašeho vedoucího a kolegy, kteří vás budou hned od začátku podporovat.
Co vás u nás čeká?
- Zpracování a účtování přijatých faktur dle splatností
- Průběžné zpracování a účtování interních dokladů
- Příprava podkladu pro výplatu provizí pojišťovacích zprostředkovatelů
- Platební styk
- Měsíční kontrola vyúčtování a zaúčtování regionálních pokladen, platebních karet, cestovních příkazů a nájmů expozitur v regionech
- Časové rozlišení nákladů
- Dohadné položky
- Kontrola účtování dle nákladových středisek
- Rekonciliace účetního systému SAP s pojistně technickou evidencí pojišťovny
- Operace měsíční a roční závěrky
- Spolupráce na účetním auditu a na přípravě daně z příjmů právnických osob
- Příprava reportů
- Rozvojové projekty svěřených činností
- Úzká spolupráce s kolegy finančního úseku i komunikace s dalšími odděleními pojišťovny
- Zdokonalení práce s účetním systémem SAP
- Milý kolektiv ekonomického oddělení a příjemné pracovní zázemí
Co k tomu budete potřebovat:
- Navážeme na SŠ/VŠ vzdělání dalším rozvojem
- Praxe v účetnictví výhodou nebo absolvent s chutí se učit
- Velmi dobrou uživatelskou znalost MS Excel
- Důležitá je přímá komunikace, orlí oko na čísla, orientace na detail, přesnost
- Zkušenost s účetním systémem SAP výhodou
- Výborný projev v českém jazyce
- Komunikativní znalost anglického jazyka ústně a písemně
Proč pracovat právě u nás:
- Budete mít stabilní zaměstnání, kde dostanete důvěru, prostor a samostatnost. Vaše nápady budou vítané
- Naše práce nám dává velký smysl. Denně vidíme, jak našim klientům pomáháme
- Máme přátelský kolektiv, vycházíme si vstříc
- Za skvěle odvedenou práci vás náležitá odměna nemine
Chcete se do toho pustit s námi? Pokud ano, klikněte na tlačítko “odpovědět“, budeme vás kontaktovat!
Nebo zkus mobilní apku
Uvidíš nabídky ve svém okolí a všechny své odpovědi budeš mít vždy po ruce
Naskenuj kód
Na Práci za rohem máš největší šanci najít si práci blízko domova a přestat dojíždět. Vybírej z volných míst a brigád po celém Česku, třeba v lokalitách Praha, Brno, Ostrava, Plzeň, Liberec, Olomouc, České Budějovice, Hradec Králové, Ústí nad Labem, Pardubice, Zlín, Havířov, Kladno, Most, Opava a mnoha dalších.
Používáme cookies, viz Podmínky služby. A také chráníme tvoje osobní údaje, viz Zásady ochrany soukromí. Více o reklamě na portálech Alma Career a transparentnosti se můžete dočíst na naší Informační stránce. Zde je naše Technická specifikace.