banner

Zkus vyladěnou mobilní aplikaci

rating

FINANČNÍ ÚČETNÍ

Méně než týden

D.A.S. právní ochrana, pobočka ERGO Versicherung Aktiengesellschaft pro ČR

Vyskočilova 1481/4, Praha-Michle

Vzdálenost od tebe uvidíš po zadání adresy ve výpisu nabídek.


Úvazek

Práce na plný úvazek

Smlouva

Pracovní smlouva

Benefity

Bonusy/prémie, Notebook, Příspěvek na penzijní/životní připojištění, Flexibilní začátek/konec pracovní doby, Stravenky/příspěvek na stravování, Dovolená 5 týdnů, Vzdělávací kurzy, školení, Příspěvek na sport/kulturu/volný čas, Zvýhodněné půjčky zaměstnancům, Zdravotní volno/sickdays, Možnost občasné práce z domova, Firemní akce

Vzdělání

Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou

Jazyky

Angličtina (Středně pokročilá)

Vhodné pro

Absolvent

Zařazené

Administrativa, Bankovnictví a finanční služby, Ekonomika a podnikové finance


O pozici

Chcete pracovat ve společnosti, která je 100 let světovou jedničkou v právní ochraně?

Služba, kterou v České republice poskytujeme již 30 let, pomáhá lidem v běžném životě i při podnikání.

Můžete se stát důležitým členem našeho týmu a spolupodílet se na našem společném úspěchu. K tomu od nás dostanete naši plnou podporu a dle vašich potřeb budeme budovat a rozvíjet vaši kariéru. Máme pro vás připravené semináře, workshopy, vašeho vedoucího a kolegy, kteří vás budou hned od začátku podporovat.

Co vás u nás čeká?

  • Zpracování a účtování přijatých faktur dle splatností
  • Průběžné zpracování a účtování interních dokladů
  • Příprava podkladu pro výplatu provizí pojišťovacích zprostředkovatelů
  • Platební styk
  • Měsíční kontrola vyúčtování a zaúčtování regionálních pokladen, platebních karet, cestovních příkazů a nájmů expozitur v regionech
  • Časové rozlišení nákladů
  • Dohadné položky
  • Kontrola účtování dle nákladových středisek
  • Rekonciliace účetního systému SAP s pojistně technickou evidencí pojišťovny
  • Operace měsíční a roční závěrky
  • Spolupráce na účetním auditu a na přípravě daně z příjmů právnických osob
  • Příprava reportů
  • Rozvojové projekty svěřených činností
  • Úzká spolupráce s kolegy finančního úseku i komunikace s dalšími odděleními pojišťovny
  • Zdokonalení práce s účetním systémem SAP
  • Milý kolektiv ekonomického oddělení a příjemné pracovní zázemí

Co k tomu budete potřebovat:

  • Navážeme na SŠ/VŠ vzdělání dalším rozvojem
  • Praxe v účetnictví výhodou nebo absolvent s chutí se učit
  • Velmi dobrou uživatelskou znalost MS Excel
  • Důležitá je přímá komunikace, orlí oko na čísla, orientace na detail, přesnost
  • Zkušenost s účetním systémem SAP výhodou
  • Výborný projev v českém jazyce
  • Komunikativní znalost anglického jazyka ústně a písemně

Proč pracovat právě u nás:

  • Budete mít stabilní zaměstnání, kde dostanete důvěru, prostor a samostatnost. Vaše nápady budou vítané
  • Naše práce nám dává velký smysl. Denně vidíme, jak našim klientům pomáháme
  • Máme přátelský kolektiv, vycházíme si vstříc
  • Za skvěle odvedenou práci vás náležitá odměna nemine


Chcete se do toho pustit s námi? Pokud ano, klikněte na tlačítko “odpovědět“, budeme vás kontaktovat!

Nebo zkus mobilní apku

Uvidíš nabídky ve svém okolí a všechny své odpovědi budeš mít vždy po ruce

Naskenuj kód

Na Práci za rohem máš největší šanci najít si práci blízko domova a přestat dojíždět. Vybírej z volných míst a brigád po celém Česku, třeba v lokalitách Praha, Brno, Ostrava, Plzeň, Liberec, Olomouc, České Budějovice, Hradec Králové, Ústí nad Labem, Pardubice, Zlín, Havířov, Kladno, Most, Opava a mnoha dalších.

Používáme cookies, viz Podmínky služby. A také chráníme tvoje osobní údaje, viz Zásady ochrany soukromí. Více o reklamě na portálech Alma Career a transparentnosti se můžete dočíst na naší Informační stránce. Zde je naše Technická specifikace.