Junior facility manager 500Kč/hod.,20 hod./týdně, P-4 Pankrác + částečně HO
Méně než týden
Reality Pankrác, a.s.
Na křivině 1371/1, Praha-Michle
Vzdálenost od tebe uvidíš po zadání adresy ve výpisu nabídek.
Plat
350 - 500 Kč/hodina hrubého
Úvazek
Brigáda
Smlouva
Práce na živnostenský list/IČO, Dohoda o provedení práce
Jazyky
Čeština (Výborná)
Vhodné pro
Důchodce, Na rodičovské dovolené, Uprchlíky z Ukrajiny
Zařazené
Administrativa, Stavebnictví a reality
O pozici
🏢 Hledáme pečlivého organizátora: na částečný úvazek (Praha – Pankrác)
500 Kč/hod | cca 20 hodin týdně | možnost práce z domova
Hledáte smysluplnou práci na zkrácený úvazek, kde využijete organizační schopnosti, selský rozum i pečlivost?
Máte zkušenost s provozem budov, právními či technickými dokumenty a umíte si poradit v různých situacích pomocí znalostí i moderních nástrojů (např. AI)?
Chcete pracovat částečně z domova, mít flexibilní rozvrh a přitom si vydělat až 40 000 Kč měsíčně?
Pak hledáme právě Vás.
🧩 Koho hledáme:
Junior facility manager, který:
je skvělý organizátor – umí si práci rozvrhnout, vést agendu a udržet si přehled,
nebojí se problémů – když narazí na překážku, ví, koho se zeptat (včetně umělé inteligence), vše si ověří a rozhodne se až po zvážení všech rad,
má přehled v oblasti stavební správy (opravy, údržba, rekonstrukce), práva (nájemní smlouvy) i obchodu (jednání s dodavateli),
je důsledný a pečlivý – věci dotahuje a kontroluje.
👤 Koho tímto oslovujeme:
Tato pozice je ideální pro:
ženy na rodičovské dovolené nebo při péči o člena rodiny,
osoby se zdravotním omezením nebo v důchodu, které nechtějí pracovat na plný úvazek,
živnostníky s vícero zakázkami, kteří ocení pravidelný příjem a stabilitu,
kohokoli, kdo hledá dobře placenou práci na cca 20 h týdně bez nutnosti dojíždět denně do kanceláře.
✅ Co nabízíme:
Odměna 500 Kč/hod – až 40 000 Kč měsíčně (80 hodin/měsíc),
Flexibilní rozvrh – částečný home office, vlastní organizace času,
Kancelář v Praze na Pankráci – 3 minuty chůze od stanice metra,
Práce v klidném zázemí stabilní firmy,
Dlouhodobá spolupráce.
📌 Co bude Vaší náplní:
Organizace a evidence všech zákonných revizí (elektro, požární ochrana, výtahy…),
Komunikace s techniky, servisními firmami, úklidem a bezpečnostní službou,
Dohled nad provozem objektu (opravy, údržba, čistota, bezpečnost),
Práce s dokumentací, vyhodnocování nabídek, kontrola nákladů,
Podpora hlavního správce objektu – ale v mnoha věcech budete samostatní.
(Pozor: oblast marketingu a rozvoje objektu máte zatím plně odejmutou – soustředíte se na provoz a správu.)
✉️ Zaujalo Vás to? Odpovězte nám a připojte tyto 3 body:
Co Vás na této pozici zaujalo?
Jakým způsobem obvykle řešíte problémy, na které nemáte hned odpověď?
Jaký nejpraktičtější způsob byste navrhl(a) pro hlídání termínů revizí?
Na základě Vašich odpovědí, a zaslaného životopisu, pozveme vybrané uchazeče k praktickému testu, který prověří schopnosti, přístup k práci i zájem o dlouhodobou spolupráci.
Nebo zkus mobilní apku
Uvidíš nabídky ve svém okolí a všechny své odpovědi budeš mít vždy po ruce
Naskenuj kód
Na Práci za rohem máš největší šanci najít si práci blízko domova a přestat dojíždět. Vybírej z volných míst a brigád po celém Česku, třeba v lokalitách Praha, Brno, Ostrava, Plzeň, Liberec, Olomouc, České Budějovice, Hradec Králové, Ústí nad Labem, Pardubice, Zlín, Havířov, Kladno, Most, Opava a mnoha dalších.
Používáme cookies, viz Podmínky služby. A také chráníme tvoje osobní údaje, viz Zásady ochrany soukromí. Více o reklamě na portálech Alma Career a transparentnosti se můžete dočíst na naší Informační stránce. Zde je naše Technická specifikace.