OSOBNÍ ASISTENT/KA GENERÁLNÍHO ŘEDITELE
Méně než týden
GARTAL Management a.s.
Kovářská 2537/5, Praha-Libeň
Vzdálenost od tebe uvidíš po zadání adresy ve výpisu nabídek.
Úvazek
Práce na plný úvazek
Smlouva
Pracovní smlouva
Benefity
Mobilní telefon, Notebook, Dovolená 5 týdnů, Občerstvení na pracovišti, Příspěvek na sport/kulturu/volný čas, Zdravotní volno/sickdays, Možnost občasné práce z domova, Firemní akce, Dog-friendly office
Vzdělání
Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou
Jazyky
Čeština (Výborná), Angličtina (Pokročilá), Ruština (Středně pokročilá)
Zařazené
Administrativa, Stavebnictví a reality, Vrcholový management
O pozici
Staňte se součástí společnosti GARTAL Management, která je symbolem kvality a inovace v rezidenčním developmentu. Hledáme výjimečnou osobnost, která se stane opravdovou pravou rukou generálního ředitele – s elegancí, diskrétností a oddaností mu bude stát po boku při každodenních výzvách i velkých vizích.
Vaše klíčové odpovědnosti:
- Správa kalendáře a plánování pracovních i osobních schůzek.
- Správa e-mailové komunikace, vyhodnocování relevance a samostatné řešení záležitostí.
- Evidence a organizace dokumentace – vždy připravené a přehledné.
- Péče o vozový park.
- Spolupráce s řediteli jednotlivých oddělení.
- Organizace setkání s klienty, partnery a významnými osobnostmi z oboru.
- Péče o stávající partnery.
- Komplexní podpora CEO v pracovních i osobních záležitostech.
- Cestovní agendy, osobní koordinace a zajištění pohodlí.
- Účast na poradách a firemních akcích.
- Organizace a podpora firemních akcí.
- Ad hoc úkoly dle aktuálních potřeb.
Požadavky na kandidáta/kandidátku:
- Praxe na obdobné pozici min. 1,5 roku.
- Perfektní znalost češtiny slovem i písmem.
- Angličtina, ruština na komunikativní úrovni.
- Schopnost reprezentovat společnost navenek i interně.
- Precizní písemný projev (korespondence, protokoly, podklady pro jednání).
- Proaktivní přístup – schopnost předvídat potřeby CEO.
- Dobrá znalost MS Office (Word, PowerPoint, Outlook) – nejen Excel.
- Řidičský průkaz sk. B, ochota příležitostně řídit.
- Pečlivost, předvídavost, plánování.
- Vynalézavost a schopnost samostatně konat (business intelligence).
- Reprezentativní vystupování a profesionální chování.
- Týmový duch, ale i schopnost pracovat zcela samostatně.
Co Vám nabízíme:
- Prestižní pozici ve stabilní české společnosti.
- Možnost stát se pravou rukou CEO, který inspiruje.
- 25 dnů dovolené, 3 dny Sick day
- Atraktivní finanční ohodnocení a roční bonus.
- Moderní kanceláře s terasou přímo u metra B.
- Přátelský a pracovitý tým, mentoring a školení.
- Notebook a mobilní telefon i pro soukromé užívání.
- Příjemné pracovní prostředí.
- Individuální rozvojový plán.
- Příspěvek na Multisport kartu.
- Pravidelné teambuildingové akce a firemní setkání.
- Firemní snídaně.
- Dog fiendly kancelář.
Nebo zkus mobilní apku
Uvidíš nabídky ve svém okolí a všechny své odpovědi budeš mít vždy po ruce
Naskenuj kód
Na Práci za rohem máš největší šanci najít si práci blízko domova a přestat dojíždět. Vybírej z volných míst a brigád po celém Česku, třeba v lokalitách Praha, Brno, Ostrava, Plzeň, Liberec, Olomouc, České Budějovice, Hradec Králové, Ústí nad Labem, Pardubice, Zlín, Havířov, Kladno, Most, Opava a mnoha dalších.
Používáme cookies, viz Podmínky služby. A také chráníme tvoje osobní údaje, viz Zásady ochrany soukromí. Více o reklamě na portálech Alma Career a transparentnosti se můžete dočíst na naší Informační stránce. Zde je naše Technická specifikace.