banner

Zkus vyladěnou mobilní aplikaci

rating

OSOBNÍ ASISTENT/KA GENERÁLNÍHO ŘEDITELE

Méně než týden

GARTAL Management a.s.

Kovářská 2537/5, Praha-Libeň

Vzdálenost od tebe uvidíš po zadání adresy ve výpisu nabídek.


Úvazek

Práce na plný úvazek

Smlouva

Pracovní smlouva

Benefity

Mobilní telefon, Notebook, Dovolená 5 týdnů, Občerstvení na pracovišti, Příspěvek na sport/kulturu/volný čas, Zdravotní volno/sickdays, Možnost občasné práce z domova, Firemní akce, Dog-friendly office

Vzdělání

Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou

Jazyky

Čeština (Výborná), Angličtina (Pokročilá), Ruština (Středně pokročilá)

Zařazené

Administrativa, Stavebnictví a reality, Vrcholový management


O pozici

Staňte se součástí společnosti GARTAL Management, která je symbolem kvality a inovace v rezidenčním developmentu. Hledáme výjimečnou osobnost, která se stane opravdovou pravou rukou generálního ředitele – s elegancí, diskrétností a oddaností mu bude stát po boku při každodenních výzvách i velkých vizích.

Vaše klíčové odpovědnosti:

  • Správa kalendáře a plánování pracovních i osobních schůzek.
  • Správa e-mailové komunikace, vyhodnocování relevance a samostatné řešení záležitostí.
  • Evidence a organizace dokumentace – vždy připravené a přehledné.
  • Péče o vozový park.
  • Spolupráce s řediteli jednotlivých oddělení.
  • Organizace setkání s klienty, partnery a významnými osobnostmi z oboru.
  • Péče o stávající partnery.
  • Komplexní podpora CEO v pracovních i osobních záležitostech.
  • Cestovní agendy, osobní koordinace a zajištění pohodlí.
  • Účast na poradách a firemních akcích.
  • Organizace a podpora firemních akcí.
  • Ad hoc úkoly dle aktuálních potřeb.

Požadavky na kandidáta/kandidátku:

  • Praxe na obdobné pozici min. 1,5 roku.
  • Perfektní znalost češtiny slovem i písmem.
  • Angličtina, ruština na komunikativní úrovni.
  • Schopnost reprezentovat společnost navenek i interně.
  • Precizní písemný projev (korespondence, protokoly, podklady pro jednání).
  • Proaktivní přístup – schopnost předvídat potřeby CEO.
  • Dobrá znalost MS Office (Word, PowerPoint, Outlook) – nejen Excel.
  • Řidičský průkaz sk. B, ochota příležitostně řídit.
  • Pečlivost, předvídavost, plánování.
  • Vynalézavost a schopnost samostatně konat (business intelligence).
  • Reprezentativní vystupování a profesionální chování.
  • Týmový duch, ale i schopnost pracovat zcela samostatně.

Co Vám nabízíme:

  • Prestižní pozici ve stabilní české společnosti.
  • Možnost stát se pravou rukou CEO, který inspiruje.
  • 25 dnů dovolené, 3 dny Sick day
  • Atraktivní finanční ohodnocení a roční bonus.
  • Moderní kanceláře s terasou přímo u metra B.
  • Přátelský a pracovitý tým, mentoring a školení.
  • Notebook a mobilní telefon i pro soukromé užívání.
  • Příjemné pracovní prostředí.
  • Individuální rozvojový plán.
  • Příspěvek na Multisport kartu.
  • Pravidelné teambuildingové akce a firemní setkání.
  • Firemní snídaně.
  • Dog fiendly kancelář.

Nebo zkus mobilní apku

Uvidíš nabídky ve svém okolí a všechny své odpovědi budeš mít vždy po ruce

Naskenuj kód

Na Práci za rohem máš největší šanci najít si práci blízko domova a přestat dojíždět. Vybírej z volných míst a brigád po celém Česku, třeba v lokalitách Praha, Brno, Ostrava, Plzeň, Liberec, Olomouc, České Budějovice, Hradec Králové, Ústí nad Labem, Pardubice, Zlín, Havířov, Kladno, Most, Opava a mnoha dalších.

Používáme cookies, viz Podmínky služby. A také chráníme tvoje osobní údaje, viz Zásady ochrany soukromí. Více o reklamě na portálech Alma Career a transparentnosti se můžete dočíst na naší Informační stránce. Zde je naše Technická specifikace.