banner

Zkus vyladěnou mobilní aplikaci

rating

Technický projektový manažer (stavební projekty)

Pořád hledají

OP papírna, s.r.o.

Olšany 18

Vzdálenost od tebe uvidíš po zadání adresy ve výpisu nabídek.


Úvazek

Práce na plný úvazek

Smlouva

Pracovní smlouva

Benefity

Bonusy/prémie, Příspěvek na penzijní/životní připojištění, Dovolená 5 týdnů, Vzdělávací kurzy, školení, Závodní stravování, Příspěvek na sport/kulturu/volný čas, Firemní akce, 13. plat

Vzdělání

Vysokoškolské / univerzitní

Jazyky

Angličtina (Středně pokročilá)

Zařazené

Stavebnictví a reality, Výroba a průmysl


O pozici

Mezi Vaše úkoly bude patřit:

  • Řízení a spolupráce na investičních projektech a koordinace dodavatelů – stavba, VZT, topení, TZB
  • Příprava ročního rozpočtu na stavební aktivity v rámci společnosti a investičních stavebních projektů
  • vyřizování povolení podle platné legislativy – jednání s úřady a dotčenými orgány
  • Řízení subdodavatelů a organizace prací stavební údržby jako např. opravy omítek, zdiva, střech, malé stavební úpravy, vodo-topo instalace apod. (vytváření požadavků na opravy, příkazů pro provádění stavebních oprav)
  • Zajišťuje aktualizace integrovaného povolení (IPPC), žádosti o změny a spolupráce s ostatními obornými profesemi OP papírny v rámci plnění podmínek IPPC v rámci
  • Jednání se stavebním úřadem, např. vklady nových staveb do Katastru
  • Sledování a dodržování nákladů rozpočtu, optimalizace nákladů
  • Zavádění technologických inovací s důrazem na udržitelnost a efektivitu
  • Plnění legislativních a bezpečnostních požadavků
  • Vedení technické a provozní dokumentace objektu
  • Identifikace a eliminace provozních rizik z pohledu staveb
  • Spolupráce při řešení havarijních stavů a krizových situací
  • Odpovědnost za řádný chod technického vybavení objektů po ekonomické stránce, vyhledávání nových technologií s cílem zajistit požadovanou kvalitu a optimalizaci nákladů
  • Spolupráce s externími dodavateli a smluvními partnery
  • Zajištění běžné administrativy spojené s údržbou objektu např. tvorba cenové nabídky na opravy
  • Pravidelný reporting managementu společnosti

Vaše zkušenosti, které očekáváme:

  • VŠ vzdělání v oboru stavebnictví (nebo odpovídající praxe)
  • Prokazatelná zkušenost s řízením stavebních/investičních projektů – ideálně v průmyslovém prostředí
  • Znalost stavební legislativy, projektového managementu a orientace v oblasti životního prostředí
  • Znalost práce na PC (MS Office, AutoCad, SAP výhodu …), ŘP B
  • Komunikativní znalost angličtiny
  • Týmový přístup, spolehlivost, analytické myšlení a schopnost samostatně rozhodovat

Co Vám nabízíme?

  • Stabilní zázemí a jistotu zaměstnání ve významné mezinárodní společnosti
  • Měsíční výkonnostní prémie
  • 13.,14.,15. mzda po zapracování
  • Odměny při pracovních výročích
  • Pružná pracovní doba, zkrácená pracovní doba (37,5 hodiny týdně)
  • 5 týdnů dovolené
  • Závodní stravování
  • Příspěvek na penzijní připojištění
  • Zvýhodněný firemní tarif pro volání a SMS
  • Příspěvek na jazykové kurzy a volnočasové aktivity

Nebo zkus mobilní apku

Uvidíš nabídky ve svém okolí a všechny své odpovědi budeš mít vždy po ruce

Naskenuj kód

Na Práci za rohem máš největší šanci najít si práci blízko domova a přestat dojíždět. Vybírej z volných míst a brigád po celém Česku, třeba v lokalitách Praha, Brno, Ostrava, Plzeň, Liberec, Olomouc, České Budějovice, Hradec Králové, Ústí nad Labem, Pardubice, Zlín, Havířov, Kladno, Most, Opava a mnoha dalších.

Používáme cookies, viz Podmínky služby. A také chráníme tvoje osobní údaje, viz Zásady ochrany soukromí. Více o reklamě na portálech Alma Career a transparentnosti se můžete dočíst na naší Informační stránce. Zde je naše Technická specifikace.