banner

Zkus vyladěnou mobilní aplikaci

rating

Koordinátor auto asistence - fixní mzda 28 000Kč + bonusy

Pořád hledají

Europ Assistance s.r.o.

Dolní náměstí 109/29, Olomouc

Vzdálenost od tebe uvidíš po zadání adresy ve výpisu nabídek.


Plat

28 000 - 32 000 Kč hrubého

Úvazek

Práce na plný úvazek

Smlouva

Pracovní smlouva

Benefity

Bonusy/prémie, Mobilní telefon, Sleva na firemní výrobky/služby, Notebook, Příspěvek na penzijní/životní připojištění, Flexibilní začátek/konec pracovní doby, Stravenky/příspěvek na stravování, Dovolená 5 týdnů, Vzdělávací kurzy, školení, Kafetérie, Zdravotní volno/sickdays, Možnost občasné práce z domova, Firemní akce, Individuální rozvržení pracovní doby, Vlastní organizace náplně práce

Vzdělání

Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou

Jazyky

Čeština (Výborná), Angličtina (Mírně pokročilá), Slovenština (Výborná)

Vhodné pro

Absolvent

Zařazené

Administrativa, Pojišťovnictví, Zákaznický servis


O pozici

O čem bude vaše práce:

Koordinátor na oddělení technické asistence je první, komu se řidiči dovolají, když volají asistenční službu. Jeho úkolem je zmapovat v jaké situaci se řidič nachází a zajistit mu pomoc. Nemusí být zkušený mechanik ani milovník aut, protože pracuje s propracovanými systémy a k ruce má nasmlouvanou síť dodavatelů (odtahové služby, půjčovny, mechanici). Umí zachovat chladnou hlavu a celou pomoc zkoordinovat od začátku do konce.

Hledáme člověka:

  • Který se nebojí telefonovat, je empatický a chce pomáhat lidem v krizových situacích
  • Který je flexibilní a nevadí mu směnný provoz
  • Který rád koordinuje činnosti a pro kterého je práce na několika úkolech výzvou a potěšením zároveň
  • Který hledá různorodou a náročnou práci
  • Pro kterého je práce v týmu samozřejmostí
  • Který je schopen dorozumět se v angličtině, příp. v dalších cizích jazycích

Co je pro nás důležité:

  • Komunikační dovednosti na velmi vysoké úrovni
  • Anglický jazyk na komunikativní úrovni
  • Schopnost předávat druhým informace srozumitelně a efektivně
  • Chuť neustále se učit a dobře se orientovat v interních postupech a metodikách
  • Schopnost pracovat rychle a kvalitně i pod stresem
  • Základní PC dovednosti (e-mail, word, internet)
  • Dobré organizační dovednosti
  • Preciznost při veškeré administrativě související se zpracováním asistenčních případů
  • Dlouhodobá spolupráce na plný úvazek

Co můžeme nabídnout:

  • Přátelský kolektiv a otevřenou firemní kulturu
  • Stabilitu úspěšné mezinárodní značky s 50letou tradicí, celosvětově reprezentovanou 8000 zaměstnanci
  • Prestiž jednoho z největších poskytovatelů asistenčních služeb, který je partnerem předních hráčů v oblasti pojišťovnictví
  • Plný úvazek (působíme 24 hodin denně, 7 dní v týdnu)
  • Ale hlavně: Má to smysl – pomáháme lidem v nouzi a často dokážeme skoro zázraky
  • Místo výkonu práce: Olomouc, Dolní náměstí


Tak co Vy na to? Líbila by se Vám práce, která má přidanou hodnotu? Práce, kde jste denně obklopení skvělými kolegy, kteří společně zajdou na pivo? No super! Pošlete nám životopis ať Vám můžeme co nejdřív zavolat.

Nebo zkus mobilní apku

Uvidíš nabídky ve svém okolí a všechny své odpovědi budeš mít vždy po ruce

Naskenuj kód

Na Práci za rohem máš největší šanci najít si práci blízko domova a přestat dojíždět. Vybírej z volných míst a brigád po celém Česku, třeba v lokalitách Praha, Brno, Ostrava, Plzeň, Liberec, Olomouc, České Budějovice, Hradec Králové, Ústí nad Labem, Pardubice, Zlín, Havířov, Kladno, Most, Opava a mnoha dalších.

Používáme cookies, viz Podmínky služby. A také chráníme tvoje osobní údaje, viz Zásady ochrany soukromí. Více o reklamě na portálech Alma Career a transparentnosti se můžete dočíst na naší Informační stránce. Zde je naše Technická specifikace.