banner

Zkus vyladěnou mobilní aplikaci

rating

Produktový manažer pro online reklamu

Méně než 2 týdny

Mediální skupina MAFRA

Karla Engliše 519/11, Praha-Smíchov

Vzdálenost od tebe uvidíš po zadání adresy ve výpisu nabídek.


Úvazek

Práce na plný úvazek

Smlouva

Pracovní smlouva

Benefity

Mobilní telefon, Sleva na firemní výrobky/služby, Notebook, Příspěvek na penzijní/životní připojištění, Stravenky/příspěvek na stravování, Dovolená 5 týdnů, Vzdělávací kurzy, školení, Příspěvek na sport/kulturu/volný čas, Příspěvek na vzdělání

Vzdělání

Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou

Jazyky

Čeština (Výborná), Angličtina (Středně pokročilá)

Zařazené

Marketing, Média, reklama a PR


O pozici

Žijete světem online reklamy a chcete svými nápady přímo ovlivňovat podobu a výkon inzertních produktů na nejnavštěvovanějších českých webech? Pro mediální skupinu MAFRA hledáme strategického a datově orientovaného produktového manažera, který převezme zodpovědnost za naše portfolio reklamních formátů a pomůže nám maximalizovat výnosy z našeho prémiového obsahu.

Staňte se klíčovou postavou, která propojuje obchod, technologie a potřeby trhu.

Co bude Vaší klíčovou odpovědností?

  • Podněty pro zlepšení efektivity prodeje online portfolia reklamních produktů (display, video, nativní reklama) napříč platformami MAFRA,
  • spolupráce na definici produktové strategie v souladu s trendy na trhu (programmatic, header bidding, nové reklamní formáty) a obchodními cíli společnosti,
  • aktivní zapojení do optimalizace výnosů (yield management) z reklamního prostoru, analýza výkonu a cenotvorba s cílem maximalizace monetizačního potenciálu,
  • identifikace, participace na onboardingu a evaluace nových obchodních příležitostí a inovativních reklamních technologií (AdTech) pro zvýšení konkurenceschopnosti,
  • tvorba a správa produktové dokumentace, ceníků a prodejních materiálů pro obchodní tým a klíčové partnery (mediální agentury, přímí klienti),
  • úzká spolupráce s interními týmy (obchod, AdOps, analytici, produkt, vývoj, marketing) a externími technologickými partnery (Google, SSPs atd.) při implementaci a rozvoji produktů.

Bez čeho se u nás neobejdete?

  • Prokazatelná zkušenost s produktovým managementem v oblasti online reklamy, AdTech nebo v mediálním domě,
  • výborná orientace v ekosystému online reklamy – programmatic (RTB, PMP), direct sales a klíčové metriky (CPM, vCPM, CTR, viewability) pro vás nejsou cizí slova,
  • silné analytické myšlení a schopnost činit rozhodnutí založená na datech (např. z Google Ad Manager, Google Analytics, BI nástrojů),
  • zkušenost s B2B produktovým marketingem a přípravou prodejních argumentů a materiálů, které reálně pomáhají obchodu,
  • vynikající komunikační a prezentační dovednosti pro efektivní spolupráci napříč firmou i pro jednání s klíčovými partnery a klienty,
  • schopnost převzít plnou zodpovědnost za svěřenou agendu a dotahovat projekty od A do Z.

Co Vám za to nabídneme?

  • Příležitost reálně ovlivnit podobu a strategii reklamy na předních českých zpravodajských a lifestyle portálech,
  • dynamické prostředí, kde se potkávají média, technologie a obchod,
  • prostor pro seberealizaci a implementaci vlastních nápadů,
  • tým profesionálů, kteří jsou špičkou ve svém oboru,
  • odpovídající finanční ohodnocení a balíček zaměstnaneckých benefitů.

Nebo zkus mobilní apku

Uvidíš nabídky ve svém okolí a všechny své odpovědi budeš mít vždy po ruce

Naskenuj kód

Na Práci za rohem máš největší šanci najít si práci blízko domova a přestat dojíždět. Vybírej z volných míst a brigád po celém Česku, třeba v lokalitách Praha, Brno, Ostrava, Plzeň, Liberec, Olomouc, České Budějovice, Hradec Králové, Ústí nad Labem, Pardubice, Zlín, Havířov, Kladno, Most, Opava a mnoha dalších.

Používáme cookies, viz Podmínky služby. A také chráníme tvoje osobní údaje, viz Zásady ochrany soukromí. Více o reklamě na portálech Alma Career a transparentnosti se můžete dočíst na naší Informační stránce. Zde je naše Technická specifikace.