banner

Zkus vyladěnou mobilní aplikaci

rating

ASISTENT/KA PRO OBCHODNÍ A SUPPORTNÍ ODDĚLENÍ + PROVOZ RECEPCE

Méně než týden

Power Systems s.r.o.

Vyskočilova 1410/1, Praha-Michle

Vzdálenost od tebe uvidíš po zadání adresy ve výpisu nabídek.


Plat

35 000 - 45 000 Kč hrubého

Úvazek

Práce na plný úvazek

Smlouva

Pracovní smlouva

Benefity

Mobilní telefon, Notebook, Příspěvek na penzijní/životní připojištění, Stravenky/příspěvek na stravování, Dovolená 5 týdnů, Vzdělávací kurzy, školení, Příspěvek na sport/kulturu/volný čas, Zdravotní volno/sickdays, Firemní akce

Vzdělání

Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou

Zařazené

Administrativa


O pozici

Naše společnost Power Systems s.r.o. je úspěšná a progresivní firma v oboru IT, která svým zákazníkům dodává komplexní portfolio IT služeb. Na trhu působíme již více než 20 let a tvoříme tým špičkových odborníků v oboru. Zakládáme si na vysoké kvalitě služeb a prozákaznickém přístupu, ale stejně tak nám záleží na dobrých vztazích na pracovišti a spokojenosti našich kolegů.

A nyní nadešel čas rozšířit náš skvělý tým o novou posilu na pozici:

ASISTENT/KA PRO OBCHODNÍ A SUPPORTNÍ ODDĚLENÍ + PROVOZ RECEPCE

Pro posílení našeho obchodního a podpůrného týmu hledáme schopnou a pečlivou kolegyni nebo kolegu.

Náplň práce:

  • Administrativní podpora obchodního týmu v oblasti zpracování obchodních nabídek včetně nabídek na výběrová řízení, která zahrnuje přípravu podkladů do smluv, zpracování objednávek, zpracování obchodní dokumentace apod.
  • Vyřizování elektronické/papírové pošty k obchodním případům
  • Správa firemní korespondence
  • Zodpovědnost za udržování aktuálních informací v CRM a interních databázích
  • Spolupráce s kolegy napříč celou firmou
  • Podpora při organizaci firemních akcí
  • Vítání a péče o návštěvy včetně přípravy občerstvení a reprezentace společnosti
  • Provoz recepce

Požadujeme:

  • Min. SŠ vzdělání
  • Příjemné a reprezentativní vystupování
  • Aktivní a pozitivní přístup k vykonávané práci
  • Spolehlivost a pečlivost ve svěřených úkolech
  • Samostatnost a flexibilitu
  • Chuť se vzdělávat a učit se novým věcem
  • Výborná znalost práce s PC a MS Office

Výhodou ti bude:

  • Znalost AJ
  • Orientace v IT produktech
  • Znalost legislativy a Zákona o zadávání veřejných zakázek


Nabízíme:

  • Práci na HPP v příjemném prostředí moderní kanceláře
  • Stabilní zázemí úspěšné společnosti
  • Přátelský kolektiv
  • 5 týdnů dovolené
  • 3 dny Sick days/rok
  • Dotovaná MultiSport karta
  • Firemní mobil a firemní SIM karta
  • Notebook
  • Příspěvek na penzijní připojištění
  • Stravenkový paušál
  • Vzdělání/kurzy
  • Nástup možný ihned nebo dle dohody

Pokud nesplňuješ všechny požadavky na tuto pozici, nevadí...rádi Tě zaučíme.

Těšíme se na Tebe!

Nebo zkus mobilní apku

Uvidíš nabídky ve svém okolí a všechny své odpovědi budeš mít vždy po ruce

Naskenuj kód

Na Práci za rohem máš největší šanci najít si práci blízko domova a přestat dojíždět. Vybírej z volných míst a brigád po celém Česku, třeba v lokalitách Praha, Brno, Ostrava, Plzeň, Liberec, Olomouc, České Budějovice, Hradec Králové, Ústí nad Labem, Pardubice, Zlín, Havířov, Kladno, Most, Opava a mnoha dalších.

Používáme cookies, viz Podmínky služby. A také chráníme tvoje osobní údaje, viz Zásady ochrany soukromí. Více o reklamě na portálech Alma Career a transparentnosti se můžete dočíst na naší Informační stránce. Zde je naše Technická specifikace.