ASISTENT/KA PRO OBCHODNÍ A SUPPORTNÍ ODDĚLENÍ + PROVOZ RECEPCE
Méně než týden
Power Systems s.r.o.
Vyskočilova 1410/1, Praha-Michle
Vzdálenost od tebe uvidíš po zadání adresy ve výpisu nabídek.
Plat
35 000 - 45 000 Kč hrubého
Úvazek
Práce na plný úvazek
Smlouva
Pracovní smlouva
Benefity
Mobilní telefon, Notebook, Příspěvek na penzijní/životní připojištění, Stravenky/příspěvek na stravování, Dovolená 5 týdnů, Vzdělávací kurzy, školení, Příspěvek na sport/kulturu/volný čas, Zdravotní volno/sickdays, Firemní akce
Vzdělání
Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou
Zařazené
Administrativa
O pozici
Naše společnost Power Systems s.r.o. je úspěšná a progresivní firma v oboru IT, která svým zákazníkům dodává komplexní portfolio IT služeb. Na trhu působíme již více než 20 let a tvoříme tým špičkových odborníků v oboru. Zakládáme si na vysoké kvalitě služeb a prozákaznickém přístupu, ale stejně tak nám záleží na dobrých vztazích na pracovišti a spokojenosti našich kolegů.
A nyní nadešel čas rozšířit náš skvělý tým o novou posilu na pozici:
ASISTENT/KA PRO OBCHODNÍ A SUPPORTNÍ ODDĚLENÍ + PROVOZ RECEPCE
Pro posílení našeho obchodního a podpůrného týmu hledáme schopnou a pečlivou kolegyni nebo kolegu.
Náplň práce:
- Administrativní podpora obchodního týmu v oblasti zpracování obchodních nabídek včetně nabídek na výběrová řízení, která zahrnuje přípravu podkladů do smluv, zpracování objednávek, zpracování obchodní dokumentace apod.
- Vyřizování elektronické/papírové pošty k obchodním případům
- Správa firemní korespondence
- Zodpovědnost za udržování aktuálních informací v CRM a interních databázích
- Spolupráce s kolegy napříč celou firmou
- Podpora při organizaci firemních akcí
- Vítání a péče o návštěvy včetně přípravy občerstvení a reprezentace společnosti
- Provoz recepce
Požadujeme:
- Min. SŠ vzdělání
- Příjemné a reprezentativní vystupování
- Aktivní a pozitivní přístup k vykonávané práci
- Spolehlivost a pečlivost ve svěřených úkolech
- Samostatnost a flexibilitu
- Chuť se vzdělávat a učit se novým věcem
- Výborná znalost práce s PC a MS Office
Výhodou ti bude:
- Znalost AJ
- Orientace v IT produktech
- Znalost legislativy a Zákona o zadávání veřejných zakázek
Nabízíme:
- Práci na HPP v příjemném prostředí moderní kanceláře
- Stabilní zázemí úspěšné společnosti
- Přátelský kolektiv
- 5 týdnů dovolené
- 3 dny Sick days/rok
- Dotovaná MultiSport karta
- Firemní mobil a firemní SIM karta
- Notebook
- Příspěvek na penzijní připojištění
- Stravenkový paušál
- Vzdělání/kurzy
- Nástup možný ihned nebo dle dohody
Pokud nesplňuješ všechny požadavky na tuto pozici, nevadí...rádi Tě zaučíme.
Těšíme se na Tebe!
Nebo zkus mobilní apku
Uvidíš nabídky ve svém okolí a všechny své odpovědi budeš mít vždy po ruce
Naskenuj kód
Na Práci za rohem máš největší šanci najít si práci blízko domova a přestat dojíždět. Vybírej z volných míst a brigád po celém Česku, třeba v lokalitách Praha, Brno, Ostrava, Plzeň, Liberec, Olomouc, České Budějovice, Hradec Králové, Ústí nad Labem, Pardubice, Zlín, Havířov, Kladno, Most, Opava a mnoha dalších.
Používáme cookies, viz Podmínky služby. A také chráníme tvoje osobní údaje, viz Zásady ochrany soukromí. Více o reklamě na portálech Alma Career a transparentnosti se můžete dočíst na naší Informační stránce. Zde je naše Technická specifikace.