banner

Zkus vyladěnou mobilní aplikaci

rating

Administrativní pracovník. Nošovice.

Pořád hledají

Comac jobs s.r.o.

Nošovice 1

Vzdálenost od tebe uvidíš po zadání adresy ve výpisu nabídek.


Plat

31 500 - 34 000 Kč hrubého

Úvazek

Práce na plný úvazek

Smlouva

Pracovní smlouva

Benefity

Stravenky/příspěvek na stravování, Dovolená 5 týdnů

Vzdělání

Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou

Jazyky

Čeština (Výborná), Angličtina (Středně pokročilá)

Zařazené

Administrativa


O pozici

Co vás čeká

Administrativní pracovník je zodpovědný za pravidelné kontroly reportingu a další administrativní úkony.

Popis práce

Kompetence a odpovědnosti:

  • průběžné denní a měsíční zpracování denních zpráv z přidělené pobočky společnosti v elektronické podobě
  • odpovědnost za zaznamenávání a archivaci objednávek
  • zaznamenávání a archivace denních a měsíčních zpráv v elektronické a tištěné podobě
  • řešení nesrovnalostí v denních zprávách – vrácení reportu příslušným zaměstnancům
  • zpracování, zaznamenávání a archivace dokumentace pro fakturaci objednávek provedených pobočkou
  • odpovědnost za průběžné zpracování účetních dokladů pobočky v účetním softwaru společnosti
  • odpovědnost za správu a zaznamenávání pokladny a pokladních dokladů pobočky
  • odpovědnost za objednávání a vedení účetních záznamů o pracovních pomůckách, pracovních materiálech, pracovních nástrojích a pracovním oděvu pro potřeby pobočky
  • odpovědnost za docházku externích zaměstnanců pobočky
  • spolupracuje s vedoucími ostatních poboček a administrativním centrem společnosti při zajišťování činností
  • vyřizuje poštovní agendu pobočky, včetně knihy přijaté a odeslané pošty
  • po schválení zaměstnavatelem řídí motorové vozidlo při plnění pracovních úkolů
  • informuje nadřízeného o všech událostech, které přesahují rámec běžných událostí a činností na přidělených pracovištích a u podřízených zaměstnanců
  • okamžitě hlásí nadřízenému všechny překážky a okolnosti, které mu brání v plnění povinností, ohrožují jeho zdraví nebo zdraví jeho kolegů nebo mohou vést k poškození majetku

Jaké znalosti a dovednosti byste měli mít

  • Znalost všeobecných a aktuálních cílů společnosti, interních procesů, vnitřní organizace a rozdělení práce
  • Znalost práce s PC – Excel, Word, internet na uživatelské úrovni
  • Angličtina – úroveň B2
  • Schopnost efektivně komunikovat na různých úrovních
  • Odolnost vůči stresu

Co vám můžeme nabídnout

  • nástupní mzda 31 500 Kč
  • po zaučení navýšení mzdy
  • nástup IHNED
  • práce na ranní směny
  • možnost přestupu pod kmen
  • 25 dní dovolené
  • příspěvek na stravování

Nebo zkus mobilní apku

Uvidíš nabídky ve svém okolí a všechny své odpovědi budeš mít vždy po ruce

Naskenuj kód

Na Práci za rohem máš největší šanci najít si práci blízko domova a přestat dojíždět. Vybírej z volných míst a brigád po celém Česku, třeba v lokalitách Praha, Brno, Ostrava, Plzeň, Liberec, Olomouc, České Budějovice, Hradec Králové, Ústí nad Labem, Pardubice, Zlín, Havířov, Kladno, Most, Opava a mnoha dalších.

Používáme cookies, viz Podmínky služby. A také chráníme tvoje osobní údaje, viz Zásady ochrany soukromí. Více o reklamě na portálech Alma Career a transparentnosti se můžete dočíst na naší Informační stránce. Zde je naše Technická specifikace.