Administrativní pracovník. Nošovice.
Pořád hledají
Comac jobs s.r.o.
Nošovice 1
Vzdálenost od tebe uvidíš po zadání adresy ve výpisu nabídek.
Plat
31 500 - 34 000 Kč hrubého
Úvazek
Práce na plný úvazek
Smlouva
Pracovní smlouva
Benefity
Stravenky/příspěvek na stravování, Dovolená 5 týdnů
Vzdělání
Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou
Jazyky
Čeština (Výborná), Angličtina (Středně pokročilá)
Zařazené
Administrativa
O pozici
Co vás čeká
Administrativní pracovník je zodpovědný za pravidelné kontroly reportingu a další administrativní úkony.
Popis práce
Kompetence a odpovědnosti:
- průběžné denní a měsíční zpracování denních zpráv z přidělené pobočky společnosti v elektronické podobě
- odpovědnost za zaznamenávání a archivaci objednávek
- zaznamenávání a archivace denních a měsíčních zpráv v elektronické a tištěné podobě
- řešení nesrovnalostí v denních zprávách – vrácení reportu příslušným zaměstnancům
- zpracování, zaznamenávání a archivace dokumentace pro fakturaci objednávek provedených pobočkou
- odpovědnost za průběžné zpracování účetních dokladů pobočky v účetním softwaru společnosti
- odpovědnost za správu a zaznamenávání pokladny a pokladních dokladů pobočky
- odpovědnost za objednávání a vedení účetních záznamů o pracovních pomůckách, pracovních materiálech, pracovních nástrojích a pracovním oděvu pro potřeby pobočky
- odpovědnost za docházku externích zaměstnanců pobočky
- spolupracuje s vedoucími ostatních poboček a administrativním centrem společnosti při zajišťování činností
- vyřizuje poštovní agendu pobočky, včetně knihy přijaté a odeslané pošty
- po schválení zaměstnavatelem řídí motorové vozidlo při plnění pracovních úkolů
- informuje nadřízeného o všech událostech, které přesahují rámec běžných událostí a činností na přidělených pracovištích a u podřízených zaměstnanců
- okamžitě hlásí nadřízenému všechny překážky a okolnosti, které mu brání v plnění povinností, ohrožují jeho zdraví nebo zdraví jeho kolegů nebo mohou vést k poškození majetku
Jaké znalosti a dovednosti byste měli mít
- Znalost všeobecných a aktuálních cílů společnosti, interních procesů, vnitřní organizace a rozdělení práce
- Znalost práce s PC – Excel, Word, internet na uživatelské úrovni
- Angličtina – úroveň B2
- Schopnost efektivně komunikovat na různých úrovních
- Odolnost vůči stresu
Co vám můžeme nabídnout
- nástupní mzda 31 500 Kč
- po zaučení navýšení mzdy
- nástup IHNED
- práce na ranní směny
- možnost přestupu pod kmen
- 25 dní dovolené
- příspěvek na stravování
Nebo zkus mobilní apku
Uvidíš nabídky ve svém okolí a všechny své odpovědi budeš mít vždy po ruce
Naskenuj kód
Na Práci za rohem máš největší šanci najít si práci blízko domova a přestat dojíždět. Vybírej z volných míst a brigád po celém Česku, třeba v lokalitách Praha, Brno, Ostrava, Plzeň, Liberec, Olomouc, České Budějovice, Hradec Králové, Ústí nad Labem, Pardubice, Zlín, Havířov, Kladno, Most, Opava a mnoha dalších.
Používáme cookies, viz Podmínky služby. A také chráníme tvoje osobní údaje, viz Zásady ochrany soukromí. Více o reklamě na portálech Alma Career a transparentnosti se můžete dočíst na naší Informační stránce. Zde je naše Technická specifikace.