banner

Zkus vyladěnou mobilní aplikaci

rating

Administrativní asistentka klientského centra

2 dny

CENTRAL GROUP a.s.

Na strži 1702/65, Praha-Nusle

Vzdálenost od tebe uvidíš po zadání adresy ve výpisu nabídek.


Plat

40 000 - 42 000 Kč hrubého

Úvazek

Práce na plný úvazek

Smlouva

Pracovní smlouva

Benefity

Mobilní telefon, Stravenky/příspěvek na stravování, Dovolená 5 týdnů, Občerstvení na pracovišti, Příspěvek na sport/kulturu/volný čas, Zvýhodněné půjčky zaměstnancům, Firemní akce, Možnost si napracovat hodiny, Možnost delšího neplaceného volna

Vzdělání

Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou

Zařazené

Administrativa, Prodej a obchod, Stavebnictví a reality


O pozici

V CENTRAL GROUP nás baví stavět novou Prahu – pojďte do toho s námi!

Klientské centrum představuje srdce komunikace s našimi klienty. Jeho pracovníci se starají o koordinaci a realizaci klientských požadavků a zároveň poskytují podporu našim konzultantům.

Vaší náplní práce bude zejména:

  • zpracování a následná evidence dokumentů;
  • příprava podkladů k vytvoření smluvní dokumentace;
  • zpracování klientských dotazů a žádostí;
  • tvorba objednávek;
  • plánování schůzek pro kolegy.

Pracovat budete v pohodlném střídavém směnném provozu (jen v pracovní dny a to 8.00 až 16.30 hod. a 10.30 až 19.00 hod.)

Požadavky:

  • minimální vzdělání středoškolské s maturitou
  • minimální praxe 1 rok v oblasti administrativy nebo klientského servisu
  • výborná znalost českého jazyka
  • anglický jazyk na komunikativní úrovni
  • uživatelská znalost MS Office
  • velmi dobré komunikační a organizační dovednosti
  • příjemné vystupování a proklientský přístup

Znalosti, které budou pro uchazeče výhodou:

  • ŘP skupiny B (aktivní řidič po Praze)

Není tato pracovní nabídka nebo naše požadavky takové, v čem byste se viděli? Podívejte se na ostatní naše volné pozice na central-group.jobs.cz.

Nabízíme:

Mzdové ohodnocení: 40.000, - Kč až 42.000, - Kč (podle praxe)

Hlavní pracovní výhody a benefity:

  • Výborné platové podmínky s průběžnou valorizací mzdy v cyklu 1 - 1,5 roku
  • Týden dovolené navíc (celkem tedy 5 týdnů dovolené)
  • Nad rámec dovolené navíc možnost 3 týdnů neplaceného volna
  • Moderní pracoviště přímo u stanice metra Pankrác s možností parkování zdarma
  • Perspektiva kariérního rozvoje v dynamicky rostoucí velké firmě

Další výhody a benefity:

  • Příspěvek na stravování
  • Dotovaná MultiSport karta
  • Řada firmou dotovaných neformálních akcí a teambuildingů
  • Podpora osobního růstu a vzdělávání zaměstnanců
  • Výhodné zaměstnanecké půjčky
  • Plná úhrada očkování proti chřipce
  • Atraktivní mobilní tarify i pro rodinné příslušníky
  • Slevy na výrobky a materiál u spolupracujících dodavatelů
  • Zdarma právní a účetní konzultace v soukromých záležitostech
  • Bonus za doporučení nového zaměstnance
  • Obědová restaurace přímo v budově a občerstvení na pracovišti
  • Řada dalších drobných benefitů

Předpokládané datum nástupu:

  • ihned nebo dohodou

Podmínkou zařazení do výběrového řízení je zaslání strukturovaného životopisu v českém jazyce (pozice je vhodná pro muže i ženy).

Těšíme se na Vás!

Nebo zkus mobilní apku

Uvidíš nabídky ve svém okolí a všechny své odpovědi budeš mít vždy po ruce

Naskenuj kód

Na Práci za rohem máš největší šanci najít si práci blízko domova a přestat dojíždět. Vybírej z volných míst a brigád po celém Česku, třeba v lokalitách Praha, Brno, Ostrava, Plzeň, Liberec, Olomouc, České Budějovice, Hradec Králové, Ústí nad Labem, Pardubice, Zlín, Havířov, Kladno, Most, Opava a mnoha dalších.

Používáme cookies, viz Podmínky služby. A také chráníme tvoje osobní údaje, viz Zásady ochrany soukromí. Více o reklamě na portálech Alma Career a transparentnosti se můžete dočíst na naší Informační stránce. Zde je naše Technická specifikace.