banner

Zkus vyladěnou mobilní aplikaci

rating

ASISTENT/ ASISTENTKA PRO TOP MANAGEMENT

2 dny

Skupina ČEZ

Vyskočilova 1461/2a, Praha-Michle

Vzdálenost od tebe uvidíš po zadání adresy ve výpisu nabídek.


Úvazek

Práce na plný úvazek

Smlouva

Pracovní smlouva

Benefity

Bonusy/prémie, Mobilní telefon, Nadstandardní lékařská péče, Sleva na firemní výrobky/služby, Notebook, Příspěvek na penzijní/životní připojištění, Flexibilní začátek/konec pracovní doby, Stravenky/příspěvek na stravování, Dovolená 5 týdnů, Vzdělávací kurzy, školení, Kafetérie, Firemní školka, Zdravotní volno/sickdays, Možnost si napracovat hodiny, Dog-friendly office, Children-friendly office, Rozjezd zcela nového projektu

Vzdělání

Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou

Jazyky

Angličtina (Středně pokročilá)

Zařazené

Administrativa


O pozici

Baví Vás administrativa? Hledáte práci, kde je každý den různorodý a nebudete se nudit? Baví Vás podporovat a starat se o druhé? Přidejte se k nám jako Asistent/Asistentka pro TOP management (člena představenstva) a staňte se nepostradatelnou součástí našeho týmu!

Co Vás u nás čeká?

  • Administrativní podpora - Vaše role bude zahrnovat koordinaci kalendářů a aktivit pro TOP management, od plánování schůzek po organizaci služebních cest.
  • Budete spojovacím článkem: Budete pomáhat a poskytovat podporu ostatním vedoucím a zajišťovat tak plynulý chod útvarů.
  • Projevíte svůj organizační talent: Budete spolupracovat na některých aktivitách, koordinovat podklady pro porady, organizovat zasedání (i výjezdní) a návštěvy a budete zajišťovat, aby vše proběhlo hladce.
  • Budete vytvářet podmínky pro to, aby se kolegové cítili v práci dobře: Budete mít občas na starost přípravu zasedací místnosti a občerstvení pro důležité schůzky.
  • Staráte se o organizační a procesní věci: Budete pořizovat zápisy z jednání, objednávky kancelářských potřeb, docházku týmu, atd.

Co byste měli umět?

  • Maturita a zkušenosti: Máte středoškolské vzdělání a minimálně 3 roky zkušeností na podobné pozici (asistent/asistentka).
  • Technická zdatnost: Excelujete v práci na PC, zejména s MS Office
  • Jazykové dovednosti: Komunikujete v angličtině (zařízení zahraničních pracovní cest, schůzky atd.)
  • Osobní kvality: Jste zodpovědní a pečliví.

Co Vám nabízíme?

  • Pracoviště Praha 4 -Brumlovka: Fyzická přítomnost v kanceláři je potřeba každý den, ale nabízíme možnost si občas upravit konec pracovní doby (flexibilní pracovní doba s pevnou částí)
  • Stabilitu a jistotu: Připojte se ke Skupině ČEZ, která je pravidelně oceněna jako top zaměstnavatel a kde můžete rozvíjet své dovednosti.
  • Podpora týmu: Jste součástí celého týmu sekretariátů představenstva společnosti, nemusíte se bát, že na vše budete sám/sama

Nebo zkus mobilní apku

Uvidíš nabídky ve svém okolí a všechny své odpovědi budeš mít vždy po ruce

Naskenuj kód

Na Práci za rohem máš největší šanci najít si práci blízko domova a přestat dojíždět. Vybírej z volných míst a brigád po celém Česku, třeba v lokalitách Praha, Brno, Ostrava, Plzeň, Liberec, Olomouc, České Budějovice, Hradec Králové, Ústí nad Labem, Pardubice, Zlín, Havířov, Kladno, Most, Opava a mnoha dalších.

Používáme cookies, viz Podmínky služby. A také chráníme tvoje osobní údaje, viz Zásady ochrany soukromí. Více o reklamě na portálech Alma Career a transparentnosti se můžete dočíst na naší Informační stránce. Zde je naše Technická specifikace.